Pep

David92

Newbie
Hallo allemaal!,

Ik heb een paar vragen maar voordat ik die stel allereerst wat belangrijk informatie over mij.

Ik ben 1.98 lang en ik weeg zn 119kg.
Heb nu voor de 2de keer pep gebruikt.
Ik heb al ervaring met sos.

Dan nu mijn vragen:
Ik heb net 2 lijnen gepakt en een half uur gewacht omdat dit word aangeraden zodat je niet teveel pakt maar ik heb weinig tot nauwelijks efect, hooguit afentoe tintelingen en een verhoogde hartslag. Gebruik ik met sos de zelfde hoeveelheid, dan ga ik wel lekker. Hoe komt dit en wat kan ik nog zelf doen om meer efect te krijgen van de pep?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hallo allemaal!,

Ik heb een paar vragen maar voordat ik die stel allereerst wat belangrijk informatie over mij.

Dan nu mijn vragen:
Ik heb net 2 lijnen gepakt en een half uur gewacht omdat dit word aangeraden zodat je niet teveel pakt maar ik heb weinig tot nauwelijks efect, hooguit afentoe tintelingen en een verhoogde hartslag. Gebruik ik met sos de zelfde hoeveelheid, dan ga ik wel lekker. Hoe komt dit en wat kan ik nog zelf doen om meer efect te krijgen van de pep?
Gebruik je anti-depressiva of ADHD medicatie?

Pep moet je zeker niet in dezelfde hoeveelheden als SOS nemen want dan doe je geen oog meer dicht dit weekend.

Heb je de speed laten testen? Kan zijn dat het sterk versneden is met cafeïne.

Blyatman

Badass junkie
Gebruik je anti-depressiva of ADHD medicatie?

Pep moet je zeker niet in dezelfde hoeveelheden als SOS nemen want dan doe je geen oog meer dicht dit weekend.

Heb je de speed laten testen? Kan zijn dat het sterk versneden is met cafeïne.

eerste gedachte die opkwam bij mij was: heb je je pep gewassen ja of nee?

inner_search

Badass junkie
Hallo allemaal!,

Dan nu mijn vragen:
De vraag of je speed gewassen is en je adhd/add hebt is er al geweest.

Maar hoe groot schat je je lijntjes in ?
Mijn lijntjes sos waren aanzienlijk veel kleiner dan speed , dus als dat bij jou ook het geval is , zal je hoogsten wat scherper zijn van de speed , maar verder niet veel effect.

Hoe komt dit en wat kan ik nog zelf doen om meer efect te krijgen van de pep?
Omdat je speed niet getest of gewassen is en je geen flauw benul hebt hoeveel mg je opgesnoven hebt.
Wat je zelf kan doen is het laten testen , wassen en een weegschaal kopen :grin:
Al is die laatste bij speed niet echt nodig , als het gewassen en getest is kan je ook gewoon om de 10 minuutjes kleinen sleuteltje nemen tot je het gewenste effect hebt.

Blyatman

Badass junkie
Van add is er waarschijnlijk wel sprake en ik schat de lijntjes in als wat ook als gebruikelijk word gezien (1/20 is dat volgens mij). Dit doe ik ook met de sos en dat werkt wel prima en ja ik zat er ook aan te denken om t te laten testen, maar ik mag er toch niet mee over staat?? En misschien handig om te vermelden ik had 7gram voor dat vond ik persoonlijk erg goedkoop maar dat kan kan ook aan mij liggen?. De dealer zij vroeg aan mij hoeveel wilde je nou precies? Ik antwoorde met 2gram maar hij had 7 meegenomen en dat kreeg ik dan voor Ik had hierbij een onderbuik gevoel, maar goed ondat ik nog een noob ben met pep kan ik dat niet met zekerheid bevestigen

Als jij je aan je toegestane hoeveelheid houdt om dit te laten testen bij een test punt mag jij er mee over straat. Hoe wil je het anders laten testen?
voor 7 gram? Sorry maar wat? Das verdomd goedkoop maar vraag me meteen af hoeveel het en waarmee het versneden is waarom het zo goedkoop is.
Gemiddeld betaal je globaal zo’n gram dan.

Laatst bewerkt:

David92

Newbie
Ik snap dat je t anders niet kan laten testen, maar ik had gelezen op internet dat je helemaal niks bij je mag hebben? Maar dat klopt niet zo te lezen, wat mag ik dan wel bij me hebben?? En wat zijn veel voorkomende versnijdingen?.

excuses voor het benoemen van de prijs ik wist niet dat dit in strijd was met de regels.

Blauweaap

Badass junkie
Als jij je aan je toegestane hoeveelheid houdt om dit te laten testen bij een test punt mag jij er mee over straat. Hoe wil je het anders laten testen?
voor 7 gram? Sorry maar wat? Das verdomd goedkoop maar vraag me meteen af hoeveel het en waarmee het versneden is waarom het zo goedkoop is.
Gemiddeld betaal je globaal zo’n gram dan.
Gedroogd?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
excuses voor het benoemen van de prijs ik wist niet dat dit in strijd was met de regels.
Stond echt heeeeeel groot in beeld bij je. Bij iedereen die zich aanmeld. Het is de bedoeling dat je iets leest en niet wegklikt. Lees de forumregels. Haal het even weg want anders krijg je een ban.

geflipt

Wijs gebruiker
Van add is er waarschijnlijk wel sprake en ik schat de lijntjes in als wat ook als gebruikelijk word gezien (1/20 is dat volgens mij). Dit doe ik ook met de sos en dat werkt wel prima en ja ik zat er ook aan te denken om t te laten testen, maar ik mag er toch niet mee over staat?? En misschien handig om te vermelden ik had dat vond ik persoonlijk erg goedkoop maar dat kan kan ook aan mij liggen?. De dealer zij vroeg aan mij hoeveel wilde je nou precies? Ik antwoorde met 2gram maar hij had 7 meegenomen en dat kreeg ik dan voor - . Ik had hierbij een onderbuik gevoel, maar goed ondat ik nog een noob ben met pep kan ik dat niet met zekerheid bevestigen
Je bent niet meer online vermoed ik.

Maar dus:
je gaat naar je post (die met de prijzen in), drukt op 'bewerken' en nu kan je je tekst aanpassen.
Nadat je de prijzen er hebt uitgehaald ( zoals ik hierboven heb gedaan) druk je op 'opslaan'.
Doe dit zsm anders verdwijnt hier alles vermoed ik, net zoals jij...

David92

Newbie
Stond echt heeeeeel groot in beeld bij je. Bij iedereen die zich aanmeld. Het is de bedoeling dat je iets leest en niet wegklikt. Lees de forumregels. Haal het even weg want anders krijg je een ban.
Klopt je hebt gelijk! En zover ik weef heb ik dat gedaan maar ik zal t nog even checken

Bijgewerkt: ik heb de citaat verwijderd omdat t bij t bewerken kreeg ik niet de juiste text te zien, hopelijk is t nu wel goed .. 3x is scheepsrecht lol

Laatst bewerkt:

David92

Newbie
De vraag of je speed gewassen is en je adhd/add hebt is er al geweest.

Maar hoe groot schat je je lijntjes in ?
Mijn lijntjes sos waren aanzienlijk veel kleiner dan speed , dus als dat bij jou ook het geval is , zal je hoogsten wat scherper zijn van de speed , maar verder niet veel effect.

Omdat je speed niet getest of gewassen is en je geen flauw benul hebt hoeveel mg je opgesnoven hebt.
Wat je zelf kan doen is het laten testen , wassen en een weegschaal kopen :grin:
Al is die laatste bij speed niet echt nodig , als het gewassen en getest is kan je ook gewoon om de 10 minuutjes kleinen sleuteltje nemen tot je het gewenste effect hebt.
Ik heb dit gedaan en het efect is wel wat beter aleen het blijft een matig efect..maar dat zal dan komen door de kwaliteit..deze bestel ik dus nooit meer

Blauweaap

Badass junkie
Het stukje “hoe anders wil je het laten testen” gaat over dat hij het moet meenemen op straat. Om naar een test centrum te gaan. Totaal andere context dan hoe jij het interpreteert..
Ik Doelde meer op de prijs voor did 7g of dat natte of gedroogde pep was. Als het gedroogt 7g Was is hij zwz genaait en ken je die romel zeker gewoon weg pleuren. De dingen die hij beschrijft ken je ook krijgen van teveel caf en caf is goed koop. 7g gedroogd voor die prijs is zwz rommel.

Blyatman

Badass junkie
Ik Doelde meer op de prijs voor did 7g of dat natte of gedroogde pep was. Als het gedroogt 7g Was is hij zwz genaait en ken je die romel zeker gewoon weg pleuren. De dingen die hij beschrijft ken je ook krijgen van teveel caf en caf is goed koop. 7g gedroogd voor die prijs is zwz rommel.

dat zei ik al.. dat het niet in orde is voor die prijs

inner_search

Badass junkie
Dankjewel

Owja en nog een vraag en misschien een vreemde, maar war voor geur heeft goede pep? Die ik nu hebt doet me een beetje denken aan de geur van bakpoeder met een zuur tintje erbij..
[/QUOTE]
Mijn rook altijd chemisch als ik hem inkocht, was altijd pasta met nog wat chemicaliën van het shyntese proces in.
Maar na een was met aceton is het geurloos.
Zowel getest op 73% als 30% puurheid voor de was , kwam er alle 2 als een geurloze spierwitte meelachtige substantie uit.

Als je speed al brokken bevat of je hem soms moet pletten tussen 2 pasjes is al geen goed teken van zuivere amfetamine.
Maar dat zijn speculaties, testen is de enige oplossing.

Bovenaan