Pep?

Miss J

Bewuste gebruiker
Van de week bij een kennis wat pep gehaald. Het ziet er anders uit dan ik gewend ben dus ik ga het eerst laten testen binnenkort maar wou het even laten zien:

http://img856.imageshack.us/i/12032011265.jpg

Het is hard, droog, korrelig en heel erg geel.
Een vriend van me kon niet wachten en heeft een vrij grote lijn genomen (ongeveer 200 mg). De eerste nacht niet geslapen en de 2de ook nog niet normaal.
Lijkt mij heel veel cafeïne?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Chris Pontius zei:
Ik denk dat het redelijke kwaliteit is als hij zo lang niet kan slapen.
Cafeïne zou allang uit gewerkt zijn.

Inderdaad lijkt me ook meer dan logisch dat het wel degelijk amfetamine is(of gerelateerd eraan).
psychopsychedelic zei:
denk dat t wel t proberen waard is, hoeft niet heel slecht te zijn hoor

Precies klinkt alsof het wel zoiezo zuiver (genoeg) is, maar met testen kunnen je allen de exacte uitslag krijgen natuurlijk. Maar het zal geen cafeïne zijn als het dat effect had op je maat. Was inderdaad allang uitgewerkt dan.

Arenshi

Bewuste gebruiker
Mijn ervaring met pep leert me dat pep met een kleurtje in het algemeen geen slechte pep is, dus enjoy. :)

Kenobi

Experimenterende gebruiker
Ik weet niet of de kleurtjes wat zeggen maar mijn pep is ook geel. En die gaat echt rete, rete hard! :sunglasses:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
ik heb trouwens volgens mij nog nooit goeie gekleurde gahad, 1 x beetje gelig maar de zuiverste soorten zijn bij mij tog over t algemeen mooi wit

Kenobi

Experimenterende gebruiker
Afgelopen week natte pep gekregen. Deze was toen wit. Eenmaal gedroogd nog wit. Na een paar dagen in een ponypackje its turned to yellow....:confused: Maar de kwaliteit was goed :hearteyes:

Bovenaan