Pep.

Beanhead

Badass junkie
Lachen zingen dansen horen & zien voelen & ruiken. in het onbekende duiken! bloemetjes vlindertjes kleuren! plantjes & de wolke het zonnetje op u gezicht. sterrekijke muziek liefde knuffels over uw bolleke geaaid worde helder nadenke muziekkkk blij zijn praten, een letter&een cijfertje! slapen&dromen chocola fantasie lezen schrijven rijmen en dichten, poëzie, kunst !

Wat was de eerste echte ervaring met pep overhéérlijk.

Ik begrijp jullie nu wel dat jullie zo van speed houden :hearteyes:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je weet een smile op minj gezicht te toveren, ik krijg er zin in. :P Bijna alles gaat gemakkelijker af en is leuker onder invloed van dit goedje. :)

blu

Bewuste gebruiker
Toevallig heb ik afgelopen weekend ook mijn eerste kennismaking gehad met amfetamines. Ik had zaterdagavond een mooi feestje hier om de hoek én een verschrikkelijke kater, dus toen heb ik wat pep geschooid om niet al om te vallen na een half uurtje dansen.

Uiteindelijk is het een prachtige avond vol drukke danspasjes en idioot/geniaal gepraat geworden :grin:

Dopezilla

Badass junkie
Gek genoeg heeft het bij mij even geduurd voordat ik dit middel echt goed ben gaan waarderen. Ongetwijfeld door klunzig doseren en niet weten wat ik met het effect aan moest in het begin.

Ondertussen kan ik dit middeltje toch ook wel heel erg waarderen. :grin:

Awel, nog een goede tijd met de speed, Beanhead!

Olle

Chris Pontius

Badass junkie
Fuck ya!

:hearteyes:

knolselderij

Wijs gebruiker
Dopezilla zei:
Gek genoeg heeft het bij mij even geduurd voordat ik dit middel echt goed ben gaan waarderen. Ongetwijfeld door klunzig doseren en niet weten wat ik met het effect aan moest in het begin.

Ondertussen kan ik dit middeltje toch ook wel heel erg waarderen. :grin:

de 1e 3 keer waren gewoon para en niet egt heel relax, maar nu is het geweldig. vaag zijn en toch ook weer helder

Biertje

Bewuste gebruiker
Heeeeeeerlijk, ik word ook nooit 100% helder van pep, altijd n beetje wappie en toch scherp... Ik krijg alweer zin :hearteyes:

Beanhead

Badass junkie
De eerste keer waren pepbommetjes (pilletjes?)

Morgen als alles goed gaat poeder, een grammetje. Oh, oh, LEKKER :hearteyes: . Na dat grammetje toch even bij stilstaan en zien of er een niet al te grote drang is, of dat ik in een gewoonte val. Vind het goedje iets te magisch op het moment om het te verpesten door er verslaafd aan te geraken :grin:

Chris Pontius

Badass junkie
Danku!
Ik zal ooit nog eens een betere proberen te maken, daar had ik mijn camera net 2 dagen :P
Het zegt eigenlijk ook wel weer wat over mij dat uitgerekend DAT er gelijk op moest =]

W.F.L.

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Ik ben altijd weet-ik-veel-hoelang bezig met die dingen neer te leggen.
Ze moeten zo dun, lang en recht mogelijk wil ik ze naar binnen halen =]

Haha, heel herkenbaar. :grin:

Carlitos

Badass junkie
Mijn doppen glimmen al intens zwart en zijn lekker verwijd.
Vind dat altijd zo´n mooi gezicht,alleen indien te lang door gaat het er wat fel uit zien.

Beanhead

Badass junkie
Verdorie zeg ben nu al een week naar een gram opzoek, ziekelijk dat ik niets vind.

Haha achja ik heb men plezier wel gevonden & kom het nog wel eens een keertje tgen

Beanhead

Badass junkie
& Het is zeker weer op men padje gekomen.

Geen moment heb ik eigenlijk feitelijk stilgestaan. Ik & een een paar andere mensen waren dan nog als allereerste op de feestlocatie aangekomen dus hebben we nog goed kunnen praten met de organisatie :grin: hehehe

heb me rot geamuseerd, enigste minpuntje was dat ik kliedernat van het zweet was maar ach het was super!

PEPPEPPEP :hearteyes:

Psychedelic

Experimenterende gebruiker
Ik heb nu toch zoooooon zin in pep :hearteyes: ! Ik ga zo direct de voorraad tevoorschijn toveren en via mijn neus mijn hersens verwarren :grin:.

Bovenaan