Pep-Vroeger en Nu

Hallo beste forumbezoekers,
Merkt er ng iemand het "te hevig"-effect van de pep wat tegenwoordig verkocht word t.o.v vroeger?
Vroeger kon ge van een lijntje van 5 a 8 cm een hele nacht zalig door. Nu heeft een lijntje van die groote maar 2 a 3 uur en moet ik vaak meer pakken om goed te gaan vn de spa.
Vroeger: 1gr. :1 nacht: smorgens ng lekker strak staan
Nu: 1gr:1 nacht: smorgens "te hevig", 101 dingen tegelijk willen doen en ng nx gedaan krijgen, en qwa denken richting shizofreen gaan :mrgreen:
Is er ng iemand die dit zo ervaard? Of ligt het gwn aan mij? :openmouth:

Eneum: Kan iemand me vertellen wat spa afbreekt of hoe je het wakkerblijven kan stopzetten en offline gaan in je bed?
Alvast bedankt voor de uitleg...
Grtz

THINK BEFORE YOU TAKE :grin:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je al sinds "vroeger" aan de pep zit, heb je inmiddels ook wel een aardige tolerantie op weten te bouwen.....

nutsss

Wijs gebruiker
en je hebt waarschijnlijk ook steeds betere speed te pakken gekregen waardoor je tolerantie nog verder opbouwt.

Slapen op speed, tsja, dat valt niet mee. Bij mij werkte mdma heel goed om te relaxen en te slapen...

berbe

Bewuste gebruiker
als je al aardig gewend bent aan speed kan je er toch makkelijk op slape
ik kon dan gewoon lijne legge en 5 min na 2 strepe voor 10 uurtjes in slaap te valle

nutsss

Wijs gebruiker
berbe zei:
ik kon dan gewoon lijne legge en 5 min na 2 strepe voor 10 uurtjes in slaap te valle

je moet echt de 'N' toets even nakijken, die hapert en dat stoort me steeds als wanabee-taalpurist... Misschien zit er wat speed tussen het mechaniek of zo? :smoke:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
berbe zei:
inderdaad forumterrorist doe is een BEETJE JE BEST !!!!!

:hearteyes:

De strijd aan gaan met de taalbarbaren !!!

ABN !!!

Go home breezahsletjes en losers !!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
nutsss zei:
berbe zei:

je moet echt de 'N' toets even nakijken, die hapert en dat stoort me steeds als wanabee-taalpurist... Misschien zit er wat speed tussen het mechaniek of zo? :smoke:

Goed zo, eindelijk even iemand die het subtiel weet te melden, want ik ergerde me inmiddels ook al kapot aan die schrijfwijze van berbe!! :wave:

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
hickedelic zei:
Eneum: Kan iemand me vertellen wat spa afbreekt of hoe je het wakkerblijven kan stopzetten en offline gaan in je bed?

Voor mij werkt wiet aardig goed.

@ berbe: waarom zou je in godsnaam 2 lijne legge als je toch graag 5 min later 10 uurtjes wilt slape? Jmmer van je eurietjes dacht ik zo...

Antondebeuker

Experimenterende gebruiker
Vitamine-C is een echte pepkiller.

Of een paar biertjes, dat werkt meestal ook prima.

Valeriaancapsules van de drogist.

:wave:

tijdbom

Experimenterende gebruiker
Antondebeuker zei:

Hmm vitamine C werkelijk? Ik weet het verder niet hoor maar ze vertellen dat echt over elke drug zo'n beetje en het heeft nog nooit gewerkt bij mij.

Taat

Bewuste gebruiker
Bij mij werkt dat ook vrijwel niet..
Kan blowen wat ik wil als ik nog vrij strak sta vd speed, maar in slaap vallen lukt echt nog niet, word er alleen wazig van

Het enige wat wel opvalt is dat ik veel sneller bezopen ben als ik pep op heb..
Komt mss door de lege maag en vocht tekort ofzo, ik weet het niet..
Maar pep + veel bier = vage en weinig herrineringen de volgende dag in het kwadraat

Robdebob

Bewuste gebruiker
tijdbom zei:
Antondebeuker zei:

Hmm vitamine C werkelijk? Ik weet het verder niet hoor maar ze vertellen dat echt over elke drug zo'n beetje en het heeft nog nooit gewerkt bij mij.

Vitamine C, ascorbinezuur, is een anti-oxidant en dat schijnt hersenschade te beperken heb ik ooit gelezen in een onderzoek.

Taat

Bewuste gebruiker
Vitamine C is altijd wel gezond, vooral als je aan de pep zit/hebt gezeten :P

Ken iemand die ooit een puntje 'pure' vitamine C heeft gesnoven (practicum op school, was iig vitamine C in poedervorm) en dat heeft ie niet bepaald als prettig ervaren.. :mrgreen:
Dus die vitamine's kun je beter gewoon drinken of eten :beer:

Taat

Bewuste gebruiker
Niks, maar het snuiven ervan was niet prettig
Het brandde en had een vrij aparte smaak

Drientje

DF-koning
Niet zo raar dat het brandde hè? Leg maar eens een tablet op je tong das toch ook zuur en zuren branden nu eenmaal in je neus en laten je tandglazuur oplossen...

Duh... :wink:

edwin__

Belezen gebruiker
vroeger helaas nog niet meegemaakt :P

nu.. we hebben het laten testen vandaag achter de uitslag aangebeld...
54% caffiene XD
6% amfetamine :beer:
natuurlijk voel ik me genaaid maar ik zie nu de lol in de van die jongens die dit spul hele dagen snuiven (vriendengroep waar ik dit van heb) ze moesten eens weten :mrgreen:

Taat

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Niet zo raar dat het brandde hè? Leg maar eens een tablet op je tong das toch ook zuur en zuren branden nu eenmaal in je neus en laten je tandglazuur oplossen...

Duh... :wink:
Tsja ik ga ook echt geen vitamine C mijn neus in jagen :mrgreen:

En @ hierboven: 6% LOL :beer:

peppie

Belezen gebruiker
Vroeger : 1 lijn(tje) en je stond gegarandeerd een paar uur strak, maar dan ook echt strak.

Nu : ik heb het nog niet laten testen, maar zoveel doet het spul niet meer.
In iedergeval heb ik zeker 2 beste lijnen nodig om ook maar iets te voelen.

Vroeger werd er niet met speed geklooid, ook niet met coke en XTC.

XTC moet je er tegenwoordig ook 2 in je mik gooien, terwijl je vroeger met een kwartje afkon.

Als je niet alteveel heb gehad wil Melatonine nog wel eens helpen, niet die je hier bij de drogist haalt, maar uit de USA van 3mg.
Daar neem ik er dan 2 van en het geeft in iedergeval een beetje rust in je hoofd.

Bovenaan