Pep + Pillen

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Mensen heb laatst een combinatie gemaakt met pep en pillen op een feestje,en ik moet zeggen dat het een hele lekkere combo is.
Energiek,minder brak en toch een beetje spacey en love gevoel.
Ik had 2 sleutelpuntjes pep op het begin van de avond en 2 pillen verspreid over de hele avond(7 uurtjes)

Heeft iemand hier ook ervaring mee met deze combo,
en hoe ervaar jij de "trip" dan

Imke

Badass junkie
Dat gebeurt al eens meer bij mij, ja het is wel leuk, kan dan de hele avond doorgaan :mrgreen: soms is mn maag dan wel niet helemaal in orde, maar na een tijdje gaat dat weer voorbij.. :wave: :mrgreen:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Trip Unit zei:
Mensen heb laatst een combinatie gemaakt met pep en pillen op een feestje,en ik moet zeggen dat het een hele lekkere combo is.
Energiek,minder brak en toch een beetje spacey en love gevoel.
Ik had 2 sleutelpuntjes pep op het begin van de avond en 2 pillen verspreid over de hele avond(7 uurtjes)

Heeft iemand hier ook ervaring mee met deze combo,
en hoe ervaar jij de "trip" dan
speed + mdma of pillen is een zeer geslaagde combi
vind ik zelf toch
daar flip je hennig van

A

Anonymous

Gast
Ik vind pep altijd de mdma verneuken. maar das mijn mening.

balon had eenkeer een uitrekening gedaan wat voor schade die combi aandoet.

JewCookie

Wijs gebruiker
BobG zei:
Ik vind pep altijd de mdma verneuken. maar das mijn mening.

balon had eenkeer een uitrekening gedaan wat voor schade die combi aandoet.

nja alle drugs doen schade, en er zijn ook veel manieren om die schade te beperken (nee hier staat niet dat je alle schade kan voorkomen...)

mja de speed verminderd het "euforische gevoel" maar versterkt de energie.. dus waar je zelf meer van houd..:P

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Goede combi. Van alleen pep word ik alleen hyper. Van alleen xtc met veel speed erin trek ik rare koppen en ben ik de dag er na dood.. van pep met xtc ben ik hyper, maar voel ik de leuke effecten van x nog wel.. Alleen als ik xtc met veel mdma heb, wil ik liever alleen de x voelen.. Met pep is dat hele verliefdheidsgevoel direct weg..

flash kieke

Wijs gebruiker
JewCookie zei:
flash kieke zei:
Ik voel meestal de pep alleen.

hoeveel pep ram je dan naar binnen?

en hoevaak gebruik je xtc?

Ik was een tijdje met pep bezig,en wou nog eens pep en pillen doen,heb over heel den nacht 1gram pep gesnoven en 2 pillen innees gestoken en later op de nacht nog 1ntje(en waren zalige pillen ,wat ik zonder de pep zwaar van ging)en heb niets gevoeld van de pillen.

JewCookie

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
JewCookie zei:
flash kieke zei:

Ik was een tijdje met pep bezig,en wou nog eens pep en pillen doen,heb over heel den nacht 1gram pep gesnoven en 2 pillen innees gestoken en later op de nacht nog 1ntje(en waren zalige pillen ,wat ik zonder de pep zwaar van ging)en heb niets gevoeld van de pillen.

als je eerst je pillen doet, en daarna pas de speed, heeft het een ander effect dacht ik..

Benn

Experimenterende gebruiker
ga ff lekker reclame lopen maken voor drugs-combi's .. idioot .. :wave:

heb het zelf ook wel eens gedaan .. gewoon eerst pep .. en daarna halverwege de avond een tikkeltje .. en vond het opzich best grappig .. werd er beetje wappie van .. maar om het nou een aanrader te noemen .. nee ..

flash kieke

Wijs gebruiker
JewCookie zei:
flash kieke zei:
JewCookie zei:
flash kieke zei:

als je eerst je pillen doet, en daarna pas de speed, heeft het een ander effect dacht ik..

als je eerst de pillen doet en dan de pep,dan ga je effe spacen tot dat je pep hebt gesnoven,en dan heb je je pillen verneukt :wave:

Solidius

Badass junkie
flash kieke zei:
als je eerst de pillen doet en dan de pep,dan ga je effe spacen tot dat je pep hebt gesnoven,en dan heb je je pillen verneukt :wave:

Helemaal mee eens. Je kan beter eerst trippen op de pillen, en als die beginnen uit te werken een verantwoorde dosis pep of coke ertegenaan gooien. Dit maakt overingens wel compleet korte mette met je serotonine voorraad. Maarja dat is een klein offer voor een groot plezier.

roaren*

Bewuste gebruiker
is idd een prachtige combi, deed het vroeger heel vaak
maar ik deed het wel zodanig dat ek de pil het beste voelde,

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Benn zei:
ga ff lekker reclame lopen maken voor drugs-combi's .. idioot .. :wave:

Nou tis niet echt reclame maken hoor.
Je moet op een drugsforum over alles kunnen praten kwa drugs betreft en daar hoort dit ook bij.

Kijk als ik nou zei Alcohol+GHB,dan had je wel gelijk,maar pep en pillen?
zo gevaarlijk is dat toch niet vergeleken met de hierboven genoemde?

Vanavond ga ik het weer doen.
Klein beetje pep en wat meer mdma.
Ik ben benieuwd hoe het deze keer gaat aanvoelen.

flash kieke

Wijs gebruiker
Heb derstrax een paar goei lijnen pep gepakt en wat later een roze rolax.

En ik vindt het toch wel een goede combi :P

Moon

Bewuste gebruiker
als ik speed heb gehad hoef ik geen pil meer te nemen daar voel ik toch niks van. de speed overheerst altijd en dat zou zonde zijn van de pil vind ik.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Moon zei:
als ik speed heb gehad hoef ik geen pil meer te nemen daar voel ik toch niks van. de speed overheerst altijd en dat zou zonde zijn van de pil vind ik.

Niet mee eens...
Als je aan het begin van de avond een puntje speed neemt ,en de rest van de avond pillen,dan overheerst de mdma echt wel.
Het is gewoon hoe jij het doseert.

flash kieke

Wijs gebruiker
Trip Unit zei:
Moon zei:

Niet mee eens...
Als je aan het begin van de avond een puntje speed neemt ,en de rest van de avond pillen,dan overheerst de mdma echt wel.
Het is gewoon hoe jij het doseert.

Tuurlijk da.

Wat dacht je?Dat je niets van de pillen gaat voelen?whahahaha------Dan heb je slechte pillen hoor Maan.

Al heb ik zoveel pep gesnoven op de avond,als ik daarna een goede pil neem of wat mdma,dan ga ik toch wel lekker flashe. :smoke:

Spy-gisch

Experimenterende gebruiker
Kom op, iedereen kent toch de gevaren wel van deze combinatie, of is dit forum werkelijk jullie enige informatiebron??? Denk toch eens aan de mensen die hier alleen maar meelezen en denken hier goede betrouwbare info vandaan te halen!
De combinatie zorgt voor een grote aanslag op je hart en bloedvaten, omdat je met 2 dingen teglijk aan het stunten bent. Je reserves worden dubbel zo hard opgemaakt en de kater zal nog harder aankomen.
Het is natuurlijk wel een verschil of je de hele nacht snuift en dan een p'tje pakt of dat je aan het eind van je mdma-roes een nakkie neemt om de laatste paar uurtjes vol te maken. Hoewel dit laatste ook al voor behoorlijk meer belasting van het lichaam zorgt.
Omdat het love-gevoel van je mdma niet echt te voelen is na een gram pep is het ook zonde om je lijf zo te belasten, neem dan nog een nakkie. Maw: Je voelt wel wat van die pil maar dat is hooguit een speedy effect.

Goede combi. Van alleen pep word ik alleen hyper. Van alleen xtc met veel speed erin trek ik rare koppen en ben ik de dag er na dood.. van pep met xtc ben ik hyper, maar voel ik de leuke effecten van x nog wel.. Alleen als ik xtc met veel mdma heb, wil ik liever alleen de x voelen.. Met pep is dat hele verliefdheidsgevoel direct weg..
:confused:
Moet ik nu ook nog gaan uitleggen dat pep=speed en dat xtc=mdma?????

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Spy-gisch zei:
Kom op, iedereen kent toch de gevaren wel van deze combinatie, of is dit forum werkelijk jullie enige informatiebron??? Denk toch eens aan de mensen die hier alleen maar meelezen en denken hier goede betrouwbare info vandaan te halen!
De combinatie zorgt voor een grote aanslag op je hart en bloedvaten, omdat je met 2 dingen teglijk aan het stunten bent. Je reserves worden dubbel zo hard opgemaakt en de kater zal nog harder aankomen.
Het is natuurlijk wel een verschil of je de hele nacht snuift en dan een p'tje pakt of dat je aan het eind van je mdma-roes een nakkie neemt om de laatste paar uurtjes vol te maken. Hoewel dit laatste ook al voor behoorlijk meer belasting van het lichaam zorgt.
Omdat het love-gevoel van je mdma niet echt te voelen is na een gram pep is het ook zonde om je lijf zo te belasten, neem dan nog een nakkie. Maw: Je voelt wel wat van die pil maar dat is hooguit een speedy effect.

Je kan 4 pillen slikken en een gram pep snuiven of je kan
2 pillen slikken en een een puntje pakken,dus als je het compenseerd,dan zul je er niet extra risico mee door lopen lijkt me.
Of zie ik dat verkeerd?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
wel een beetje, je hebt nl 2 verschillende stoffen.
Dan komen we weer op het verantwoord gebruiken uit denk ik.
Als je verantwoord combineerd pep met pillen,dan moet het goed te doen zijn lijkt me.

JewCookie

Wijs gebruiker
Trip Unit zei:
JewCookie zei:
wel een beetje, je hebt nl 2 verschillende stoffen.
Dan komen we weer op het verantwoord gebruiken uit denk ik.
Als je verantwoord combineerd pep met pillen,dan moet het goed te doen zijn lijkt me.

klopt, alleen door deze combie krijg ten eerste kans op de negatieve effecten van bijde stoffen, en worden ze vaak door elkaar wat versterkt.

maar met 1 puntje mag ik hopen dat dat wel mee zal vallen :P

Jeller

Badass junkie
mja wat is het ergst?

2 pillen
2 lijnen
of een pil en een lijn?

de combinatie is mss gewoon gevaarlijk omdat je gewoon meer drugs bijneemt en meer drugs is gevaarlijk..

heb zelf geen ervarign met combinaties van 2 harddrugs door elkaar dus kzout nie weten oft leuk is..

leukste combinatie vind ik veel alcohol met redelijk wat weed nog altijd :)

J0rrit

Badass junkie
Spy-gisch zei:

:confused:
Moet ik nu ook nog gaan uitleggen dat pep=speed en dat xtc=mdma?????

maar love-gevoel is niet alles wat een pil te bieden heeft. Flink spacen ook ma kweet nie of dat samenhangt met het love-gevoel en dus de serotonine?

Jelle Snel

Belezen gebruiker
ja nou, was zaterdag in de Hemkade voor een party, ook ff georbeerd. Eerst een beeje speed in de loop van de dag omdat ik deze keer ff wilde snoepen 's nachts ma merkte nog meer van de speed dan het snoep, gare pillen dan denk ik maar verder voelde ik me wel top!

JewCookie

Wijs gebruiker
Jelle Snel zei:
ja nou, was zaterdag in de Hemkade voor een party, ook ff georbeerd. Eerst een beeje speed in de loop van de dag omdat ik deze keer ff wilde snoepen 's nachts ma merkte nog meer van de speed dan het snoep, gare pillen dan denk ik maar verder voelde ik me wel top!

hoeven geen gare pillen geweest zijn, speed onderdrukt het gevoel heel erg.

A

Anonymous

Gast
P+P = P leer dat dan!

Pep + pillen is de meest idiote combi, domme mensen lopen hier toch rond..

Jelle Snel

Belezen gebruiker
zullen ook genoeg lui zijn die zeggen dat t bij hen wel goed ging...maar daarom probeer je t toch ook. ik geloof best dat t woest fout kan gaan

A

Anonymous

Gast
Je verneukt letterlijk de md, door inplaats van serotonine dopamine in je synapsen te laten rondstromen, ik las ook ergens dat er dan dopamine in je serotonine receptoren kan komen(en vice verca), die vervolgens oxideren omdat het niet 'past' en dat veroorzaaktschade aan de receptoren,
wat lange termijn effecten kan hebben. Neurotoxiciteit heet dat.

Jelle Snel

Belezen gebruiker
ja precies...oftewel: toch maar niet doen

:openmouth: hehe, kzal er maar gelijk bij zeggen dat ik schei- en natuurkunde heb laten vallen in de 4e :rolleyes:

Bovenaan