pep neusspray mogelijk?

mattskovic

Wijs gebruiker
zoals in de link die ik gepost heb gaat niemand je raar aankijken op feestjes of ergens anders als je je neusspray boven haalt en het is eens wat anders dan een lijn

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
speed werkt niet in neus spray. mdma wel volgens mij.

Knap werk Sherlock! Goed onderbouwd die stelling van je.
Ja het zou wel werken!!!!!!
En waarom wel??????

Het hele principe achter snuiven is niet meer dan de stof zo fijn mogelijk te kappen opdat het door de bloedvaten in je neus vervolgens je bloedstroom bereikt. Wanneer je je speed met brokken kapt en het zo via je keel in je maag terecht komt heb je van die brokjes een ander gevoel, vermits ze door de maagwand dienen opgenomen te worden. Dit duurt langer.
Je kan dus een steriele vloeistof nemen : zoals een bestaand neusspoelmiddel. Let hier wel op dat je een spoelmiddel gebruikt. Dus geen spray met medicatie in!!!! Je kan ook gewoon zelf een beetje water aan de kook brengen een KLEIN beetje zout erbij.....
En last but not least: je speed toevoegen. Doe dit terwijl de vloeistof net niet meer kookt. Lost het mooi homogeen op. Speed oplossen in een koude vloeistof geeft haast altijd klonters.

Eh voila speedspray. Hoeveel je oplost in je paar ml moet je gewoon zelf uittesten en tellen. Als je 25 ml vloeistof hebt, en je was van plan die over de ganse dag en nacht op te gebruiken moet je voor jezelf weten wat je kan hebben over die periode. Wanneer je dan nog eens zou uittellen hoeveel keer je spuiten kan met die Flacon, weet je in 1 keer ook hoeveel je binnenkrijgt: bv 3x sprayen = 1 lijn.

Succes ermee, en doe voorzichtig.

SOURCE:
http://www.chem.kuleuven.ac.be/safety/V ... htm#Inhoud

Spor

Wijs gebruiker
LOL :grin:

Dus zelfs de pep gebruikers vinden het een strak plan, zozo :sunglasses:

Vrees echter niet dat het mogelijk is, aangezien pep niet oplost in water. Heb er wel aan gedacht. Wat mimano zegt klopt, met MDMA gaat het wel sinds dat kristallen zijn. Maar voor zover ik weet kun je pep niet vloeibaar maken op de een of andere manier, en daardoor is het dus niet geschikt voor neusspray. Jammer maar helaas.

Moet je maar van die troep afblijven en wat fatsoendelijks, keta, gaan snuiven :wink: :P

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Vrees echter niet dat het mogelijk is, aangezien pep niet oplost in water. Heb er wel aan gedacht. Wat mimano zegt klopt, met MDMA gaat het wel sinds dat kristallen zijn.

Ah ja? en waarmee spuit je speed dan? En water met zout is geen zuiver water meer of wel?
Zoek je ooit wel eens iets op voor je gaat schrijven?
Bewijs me het tegendeel dan.... :smilingimp:

SOURCE Ya fruitcake:

http://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=2057

No please stfu.

de GT

Bewuste gebruiker
quotethemadraven zei:
Vrees echter niet dat het mogelijk is, aangezien pep niet oplost in water. Heb er wel aan gedacht. Wat mimano zegt klopt, met MDMA gaat het wel sinds dat kristallen zijn.

Ah ja? en waarmee spuit je speed dan? En water met zout is geen zuiver water meer of wel?
Bewijs me het tegendeel dan.... :smilingimp:

SOURCE Ya fruitcake:

http://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=2057

No please stfu.

misschien is hij 'ervaringsdeskundige' en loste zijn (zwaar versneden) speed (kalk dus) niet op in water :wave:

mattskovic

Wijs gebruiker
heb nog geen tijd gehad om het te fabriceren maar woensdag zal d-day worden.

dus volgens berekeningen zou ik
1000mg oplossen in 15ml H2O+snuifje zout = 66,66...7mg/1ml
maar we krijgen geen 1ml uit 1keer sprayen maar ongeveer 0.54ml

per spray hebben we dan 66,66mg/1ml.0,54ml=35,99mg/spray

en laat ons beginnen met 250/500mg per keer
250mg/35,99mg per spray= 6,94 = 7maal sprayen

en dus voor 500mg hebben we
500mg/35,99mg per spray= 13,82 = 14maal sprayen

(verbeter me als er iets niet klopt)

greetz mattskovic

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
^^^^
Eeeurm zo op het eerste zicht heb je het voor mekaar. Knap werk.
Laat je een triprapport of iets dergelijks achter na je spray-experiment?
Ben erg benieuwd...

To boldly go where no man has gone before!

Keep it up
:wave:

Drientje

DF-koning
Wie kan mij helpen? ben net zo vreselijk goed in rekenen... Heb een flesje neusspray, goed schoongemaakt, van 30ml spray. Nu heb ik getest hoeveel 1 spray ong. is. Flesje gevuld en tellen hoevaak ik moest sprayen voordat hij leeg is. Iets minder dan 300x sprayen was hij leeg. Dat wil dus zeggen dat 1 spray 0.001 ml is? Net wat ik zeg mijn rekenkunsten zijn niet zo schrikbarend goed...

Stel dat ik het flesje voor de helft zou vullen(15ml) met 1 gram speed Zie 2 posts geleden, hoe veel speed heb ik dan per spray? Ik kom er echt niet uit!

X

mattskovic

Wijs gebruiker
@drientje:
300xsprayen/30ml= 0,1ml per spray
voor 15ml (je halve flesje) op 1000mg pep
dan heb je 1000mg/ 15ml (water en snuifje zout)= 66,66..7mg/1ml
maar je krijt maar 0,1ml per spray uit

per spray: 66,66mg/1ml.0,1ml= 6,666mg / spray

dan voor 250mg
250mg/6,66mg per spray= 37,53..8 = 38maal sprayen

voor 500mg
500mg/6,66mg per spray= 75,075..5 = 76maal sprayen

dat word even sprayen denk ik :beer: volgens mij kan je het aantal ml per spray vergroten door het gaatje van de neuspray groter te maken

@quotethemadraven:
ja er zal 9/10 kans zijn dat er een trip report komt met foto's van de befaame neusspray maar dat zal na woensdag zijn.

greet mattskovic

Drientje

DF-koning
THNX mattskovic! ongeveer 6mg per spray? Dat is niet echt perfect! Ik leg altijg hele kleine ienimini lijntjes (ik haal 20 lijnen uit een gram ofzo) maar 6mg zou 8x sprayen zijn voor 48 mg (1000/20=50mg per lijn)zover kan ik nog net rekenen... haha...

Ga proberen het gaatje iets groter te maken...

X

mattskovic

Wijs gebruiker
dan moet je weer van voor-af aan spray's tellen :tongueout: good luck

laat maar weten als je weer vast zit :d met een berekening

greetz mattskovic :beer:

Drientje

DF-koning
Geprobeerd het gaatje groter te maken maar nu is hij stuk :angry: , heel voorzichtig met een passer gefriemeld maar hij doet het niet meer...

Zal morgen bij mijn ouders een nieuwe halen, mijn vader gebruikt die dingen nogal veel...

Edit: toch gemaakt maar hij blijft op 300 sprays uit komen(nu heb ik een zere hand)ga op zoek naar een ander spraybusje...

X

de GT

Bewuste gebruiker
je wilt zo'n gat bij voorkeur ook van binnen naar buiten groter maken ipv andersom, want anders kan je em verstoppen, wat dus hoogstwaarschijnlijk gebeurd is.

misschien helpt het als je met een volle fles nog een aantal x probeert te sprayen en zodoende de verstopping eruit te sprayen. of een iniminie boortje gebruiken, dan werk je de troep er automatisch uit, ongeacht van welke kant je boort (van binnen naar buiten of andersom maakt dan dus niet uit)

maar is het niet simpeler om gewoon minder ml. vloeistof per mg pep te doen? zodat je alsnog meer pep per spray krijgt?

Drientje

DF-koning
Ja dat kan wel maar je moet de vloeistof verwarmen en 15ml is al moeilijk te verwarmen vanwege het verdampen dus minder wordt niet simpeler.

Spor

Wijs gebruiker
Drientje zei:
^Wat ben je toch lekker subtiel!!

Ik ben nou eenmaal subtiel :beer:

quotethemadraven zei:

Jij heb zeker nog nooit andere posts van mij gelezen :wave:

Spor zei:
Moet je maar van die troep afblijven

youperdepoep zei:
misschien is hij 'ervaringsdeskundige'

Ja ik zal wel iemand zijn die graag pep snuift, een 'ervaringsdeskundige' :rolleyes:

Nee, maar ik was wel al zo lief geweest, om hier wat van de gram pep die ik had liggen (gekocht omdat die getest 73% was, topproduct dus, en als ADD'er komt zoiets in sommige gevallen nou eenmaal goed van pas) wat in water te flikkeren om erachter te komen dat het niet oplost... Niet verder op gezocht, of wat dan ook omdat ik het toch bijna niet gebruik, en als dan drop ik een capsule, hou niet van nasaal speed gebruik.

Maar als we toch bezig zijn, wil ik wel proberen te helpen:

mattskovic zei:
maar we krijgen geen 1ml uit 1keer sprayen maar ongeveer 0.54ml

Ik weet natuurlijk niet wat voor een sprayer jij hebt, maar meer als een halve milliliter is eeeeerg veel om in je neus te spritsen ! Die van mij heb ik uitgebreid getest en die kwam op 0,143ml per spray uit. Precies 7 sprays uit 1ml dus. Ik heb erna andere neussprayflesjes gekregen die nog minder sprayden (heb ze nog niet volledig getest) dus 0,54ml lijkt me heel erg veel.

Verder weet ik uit mijn tutorial dat ik 5700mg oploste in 20ml, dus zeg maar 2850mg per 10ml, en dat er uiteindelijk met mijn spray 40mg per spray uitkwam (zie gehele formule in topic) dus als je 1000mg oplost in 15ml dan sta je op een feestje ook weer als een idioot te spritsen natuurlijk. Met 14 of 15 sprays zeg maar.

Verder van dat zout enzo weet ik niet, zoals ik al zei gebruik nauwelijks spreed, ik hou er niet zo van. Maar vind het wel tof dat mijn idee hier ook in smaak is gevallen :)

Spor

Wijs gebruiker
^ok dan, heb je het al geprobeerd ? Want blijf erbij dat 0,54ml eeeerg veel is om in een keer in je neus te spuiten. Kan me niet voorstellen dat je dan niets inslikt, want wat in je keel komt is "verkwist". Je slikt het wel door natuurlijk waardoor het wel enige werking met zich meebrengt, vooral pep, maar als je snuift wil je toch ook gewoon snuiven :wink: is het niet mogelijk om meer op lossen ? weet niet hoe het met die zoutverhouding zit enzo, maar bij ket kon ik (met een beetje moeite) 2,85 gram in 10 ml oplossen... 2 gram had dus makkelijk gekunt.

Als ik over een tijdje weer tijd heb (mn vakantie is nu afgelopen :( ) ga ik ook weer eens flink experimenteren met wat allemaal wel en niet oplost. Dus als jij hier je bevindingen met bv het zout ook neerzet kan ik daar ook mee aan de slag :)

Ik heb trouwens ontdekt dat ze bij ons gewoon bij de albert heijn van die flesjes hebben die je open kan draaien !! Check mn topic voor hoe het doosje eruit ziet, die bij de appie was net zo, alleen dan met groen

Drientje

DF-koning
Ik heb net besloten dat ik toch maar niet de gram pep op ga lossen in water. Ten eerste vind ik het ritueel van een lijn wel fijn en ten tweede ga ik deze week geen pep meer gebruiken dus blijft het flesje staan en zal de werking van de pep achteruit gaan. Ook moet ik, om het praktisch te houden, minder dan 10ml water gebruiken om het in op te lossen anders ben ik me helemaal suf aan het sprayen, en ik heb op het moment niet de mogelijkheden om zulke kleine hoeveelheden af te meten.

Je kunt met een klein beetje moeite wel pep oplossen in water maar dan moet het wel warm water zijn. Het gaat idd sneller met een klein snufje zout erdoor...

X

Blackout

Belezen gebruiker
Zo mooi dit....vet veel conversaties...heel interessant allemaal dit...en ineens....plotseling houd het op.....

Silence:P

Hans

Wijs gebruiker
Als je 300 snuifjes uit zo'n ding haalt lijkt me dat je er misschien wel 5 gr 2cb in kan gooien zodat je 150 mensen kan laten trippen met 1 spraytje per neusgat!
Dan heb je hippie trippie feest beest spray!

... echter wel een beetje duur

However OT:

Ik wacht nog tot het eerste succes is behaald met pep neusspray. Dan ga ik dit misschien ook eens proberen MITS het ook mogelijk zou zijn met dex. Heeft iemand hier enig verstand van?

XtCliffix

Experimenterende gebruiker
Daar heb ik ook al zovaak aan gedacht omdat het zo makkelijk en onopvallend is voor in de klas ofzo :d

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
En of dit wel werkt ! Heb dit al es uitgeprobeerd en ik stond wel degelijk strak :) !!! Allee nadeel is dat het gaat aankoeken in het slangetje dus hij gaat vastlopen . Maar ik gaf toch liever de voorkeur aan een snuif , maar nu gelukkig niet meer ik ben blij dat ik het kan laten.

Kevin17

Newbie
Ik heb een SOort neusspray voor speed
Het is een BLulllit het lijk op tja.. bullit en een waterpijp in het klein
Alleen so ding maak je erg verslavend

mattskovic

Wijs gebruiker
ja excuseer dat ik al een tijdje niet mijn eigen topic actief heb gehouden.

heb dit geprobeert en ik bleef altijd een kleine hoeveelheid onopgeloste pep behouden (waarschijnlijk onzuiverheden).

heb het dan paar x geprobeert en ja je voelt een ligte pep rush maar een lijn of bommetje voelt pretiger.

(aan die dude of dudet van paar posts hier boven : als je flesje leeg is nog eens paar x vullen met water en leeg sprayen dan koekt het bijna niet )

conclusie : geen succes en een wasted gram speed (al een geluk dat het geen drol kost) :grin:

greetz matti

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
dus niet met sos proberen!! :tearsofjoy:
een dikke zeedijk ligt altijd aantrekkelijker voor/in mn neus dan een neusspray, hoewel het idee erg creatief en grappig was, en als het egt top zou zijn dan zou het handig zijn voor in de klas ofzo.. maar ik denk dat je sprayer tog redelijk snel vast komt te zitten (verstopte leiding)
zonde.. maar ach pep is tog goedkoop :stoned:
trouwenss,... nog meer mensen wakker op t forum deze nacht???
hehehe is altijd gezelliger dan alleen :stoned: :rock:

mattskovic

Wijs gebruiker
gister had ik nog 2lijntjes pep genomen en veel geblowd :stoned:

en ben om 2uur s'nachts blokjes rond gaan dwalen met friends. maar vandaag nog clean
:grin:

greetz

Incubi666

Belezen gebruiker
Hmm als ik nog aan pep kom zal ik ook eens neusspray gaan maken leuk om te doen dan ook gelijk paar gram erin. Tot hoeveel kan je gaan met een flesje van 30ml neusspray werkt het ook met diazepam of andere ( pijnstillers) inplaats van pep ga wee5 het is en oud topic wel interessant zeker omdat pep goedkoop en lekker is.

Bovenaan