Drientje zei:
^Wat ben je toch lekker subtiel!!
Ik ben nou eenmaal subtiel
quotethemadraven zei:
Zoek je ooit wel eens iets op voor je gaat schrijven?
Jij heb zeker nog nooit andere posts van mij gelezen
Spor zei:
Moet je maar van die troep afblijven
youperdepoep zei:
misschien is hij 'ervaringsdeskundige'
Ja ik zal wel iemand zijn die graag pep snuift, een 'ervaringsdeskundige'
Nee, maar ik was wel al zo lief geweest, om hier wat van de gram pep die ik had liggen (gekocht omdat die getest 73% was, topproduct dus, en als ADD'er komt zoiets in sommige gevallen nou eenmaal goed van pas) wat in water te flikkeren om erachter te komen dat het niet oplost... Niet verder op gezocht, of wat dan ook omdat ik het toch bijna niet gebruik, en
als dan drop ik een capsule, hou niet van nasaal speed gebruik.
Maar als we toch bezig zijn, wil ik wel proberen te helpen:
mattskovic zei:
maar we krijgen geen 1ml uit 1keer sprayen maar ongeveer 0.54ml
Ik weet natuurlijk niet wat voor een sprayer jij hebt, maar meer als een halve milliliter is eeeeerg veel om in je neus te spritsen ! Die van mij heb ik uitgebreid getest en die kwam op 0,143ml per spray uit. Precies 7 sprays uit 1ml dus. Ik heb erna andere neussprayflesjes gekregen die nog minder sprayden (heb ze nog niet volledig getest) dus 0,54ml lijkt me heel erg veel.
Verder weet ik uit mijn tutorial dat ik 5700mg oploste in 20ml, dus zeg maar 2850mg per 10ml, en dat er uiteindelijk met mijn spray 40mg per spray uitkwam (zie gehele formule in topic) dus als je 1000mg oplost in 15ml dan sta je op een feestje ook weer als een idioot te spritsen natuurlijk. Met 14 of 15 sprays zeg maar.
Verder van dat zout enzo weet ik niet, zoals ik al zei gebruik nauwelijks spreed, ik hou er niet zo van. Maar vind het wel tof dat mijn idee hier ook in smaak is gevallen