Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
simonsnel zei:Gewoon wat bijnemen.
dewilde zei:Als je om 9u 's ochtends een kater ervaart lijkt vermoeidheid me de belangrijkste factor. Slapen wil dan wel eens werken. Met het oog op het behouden van een ritme zou ik dat waarschijnlijk zelf niet doen, maar het is wel de beste remedie.
Maar wel lekker aan het meebeuken onder de categorie doden-na-incidenteel-gebruik-van-stimulaten.MeejheM zei:Water vergiftiging is een bijzonder weinig voorkomende aandoening in Nederland.
Ik denk dat al die 'XTC-doden' grotendeels toch echt door watervergiftiging komen. Of zit ik hier verkeerd?MeejheM zei:Water vergiftiging is een bijzonder weinig voorkomende aandoening in Nederland.
Om te zeggen dat het niet door de XTC komt vind ik iets te kort door de bocht. Het klopt dat het vaak voorkomen had kunnen worden als men zich goed geïnformeerd had, maar zonder XTC hadden dezelfde acties (veel water drinken of oververhitting door dansen) niet tot de dood geleid.Zinnentuimel zei:Watervergiftiging komt niet vaak voor, maar als iemand overlijdt aan XTC dan is het vaak door watervergiftiging (of oververhitting). Dat is echter niet de schuld van de drug, maar van de (acties van) de gebruiker.