pep in dancing?

flash kieke

Wijs gebruiker
Waar snuif jij je pep op in de dancing?

Ik doe het meestal op het toilette.
Of een vriendin van mij ligt de lijn onopvallend en ik snuif het op haar schoot op. :P

JewCookie

Wijs gebruiker
of idd in de ws met pasje,

of ik maak thuis paar bommetjes en gooi die gewoon naar binnen, werkt eigenlijk veel makkelijker kan je overal doen, alleen je moet iets langer w88 voor dat het werkt.. :)

megamold

Experimenterende gebruiker
ik doe het zelden op wc , ik heb gemerkt dat het vaak niet snuivers mateloos irriteert
dus doe ik het liever in de auto of gewoon ff langs de dansvloer gaan zitte en er rustig eentje kappen :mrgreen:
dit gaat natuurlijk niet echt in een dancing mja op goa's lukt da wel wa beter :stoned:

A

Anonymous

Gast
cunt zei:
op de wc .. altijd dicht hokje en dan op een pasje ofzo leggen ..
Mijn stad heeft (vrijwel)geen enkele mannen wc van discotheken en barren een 'prive' hokje :angry:

cunt

Wijs gebruiker
BobG zei:
cunt zei:
Mijn stad heeft (vrijwel)geen enkele mannen wc van discotheken en barren een 'prive' hokje :angry:
hier ook bijna niet .. maar ik snoof altijd in een grote discotheek waar ze 3 hokjes hadden waar je kon snuiven, waar ik natuurlijk dankbaar gebruik van maakte :wink:

caatje

Badass junkie
BobG zei:
cunt zei:
das niet alleen lastig als je een snuif wilt nuttigen in het kleinste kamertje maar wat als je moet poepen????

Benn

poepen op een vreemd toilet ? blehhhhh

pep'en op een vreemd toilet gaat gewoon met de sleutel hoor :) heeft altijd prima gewerkt .. en het is niet zo'n werk als met een pasje en een lijntje en een briefje en blabla

hardcoreslave

Benn zei:
poepen op een vreemd toilet ? blehhhhh

pep'en op een vreemd toilet gaat gewoon met de sleutel hoor :) heeft altijd prima gewerkt .. en het is niet zo'n werk als met een pasje en een lijntje en een briefje en blabla

prz gewoon op het toilet met de sleutel, doe ik ook altijd wanneer ik op een feest ben :grin:
een lijn leggen kost veel te veel tijd en kans is groter dat je gesnapt wordt door de beveiliging

roaren*

Bewuste gebruiker
een bullit is wel handig

zelf doe ek het op het toilet, wel altijd zorgen dat je er niet te lang opzit, en zorgen dat ze je voeten nie heel de tijd zien bewegen onder de deur :P

A

Anonymous

Gast
hardcoreslave zei:
prz gewoon op het toilet met de sleutel, doe ik ook altijd wanneer ik op een feest ben :grin:
een lijn leggen kost veel te veel tijd en kans is groter dat je gesnapt wordt door de beveiliging

Hoe bedoel je dat? Iedereen duurt eeuwen op de wc met feesten en evenementen. In amsterdam met koninginnendag moest ik 10 minuten wachten per persoon die naar de wc moest. Sja wat doen ze daar allemaal :openmouth:

roaren* zei:
en zorgen dat ze je voeten nie heel de tijd zien bewegen onder de deur :P

Als iemand daarnaar vraagt moet je vragen wat ze dan naar je voeten zaten te kijken onder de wcdeur door ofzo :P gelukkig nooit gehad zo'n situatie :P

Jelle Snel

Belezen gebruiker
voor een party meestal 2 of 3 lijnen voor we naar binnen gaan en dan verder bij een drankje in...op de wc tijdens zo'n party gak toch maar niet meer doen, vaak genoeg lui gezien die bezig waren en dan komen die security gasten binnen...BAM deur open en dan zie je ze denken: 'kjenker!'

kzeg niet dat t altijd zo gebeurt ma dan toch liever in de drank of een bommetje :rolleyes:

Obsessed

Belezen gebruiker
Ik ga gwn naar de toiletten, ga neerzitten met alles naar beneden zodat het lijkt dat ik echt aan het schijten ben, dan leg ik snel snel mn lijnte, doe het zo snel mogelijk naar binnen, zorg ervoor dat alles netjes weg is en dat je het niet ziet aan me, dan doe ik alsof ik mn riem aan doe en doorspoel, werkt altij heel goed, i kben nog nooit gepakt !

JewCookie

Wijs gebruiker
BobG zei:
hardcoreslave zei:

Hoe bedoel je dat? Iedereen duurt eeuwen op de wc met feesten en evenementen. In amsterdam met koninginnendag moest ik 10 minuten wachten per persoon die naar de wc moest. Sja wat doen ze daar allemaal :openmouth:

hij bedoeld speed zakje pakken, sleutel er door heen halen en je sleutel leeg snuiven.

is in 10 seconden gebeurt. is idd sneller als een lijn leggen, maar stuk minder comfortabel :P

wiet busje

Belezen gebruiker
in een feest waar je niet zomaar naar binnen/buiten kan is er niks anders dan de WC om te snuiven :( maar nu snuif ik ook nooit op feesten ik gebruik liever XTC, dat zo mogelijk en chill :)

boels

Belezen gebruiker
wiet busje zei:
in een feest waar je niet zomaar naar binnen/buiten kan is er niks anders dan de WC om te snuiven :( maar nu snuif ik ook nooit op feesten ik gebruik liever XTC, dat zo mogelijk en chill :)

jep, en van pep worde stil en beweegloos, terwijl x .... :hearteyes:

:beer:

MissParanoid

Belezen gebruiker
Saivy zei:
boels zei:
gewoon terplekke zakske opene, buiske in steke en snuive

Hoplaah en gaaaan!!! :mrgreen:

da zou ik dus nooit kunne... ik heb namelijk het vreemde trekje da ik het ni kan verdage als iemand zie da ik snuif als iemand da doe word ik helemaal zenuwachtig en dan gaat da ni...zit waarschijnlijk in men hoofd hoor maar ja wat doe je er aan

Mac...

Badass junkie
hebben we het hier wel eens over uun bullet gehad, je weet wel party-sniffer, geloof dat deranged net zijne te koop heeft gezet :wink:

Mac...

Badass junkie
haha, dat ken ik. Heb er in de 5,5 jr dat ik heb gebruikt zeker een stuk of 8 versleten en dan had ik sowieso de meeste tijd geen sniffer

MarjOn

meestal op de wc maar als er van die gillende domme wijven staan die zich aanstellen over hun nett gebroke nagel of andere onzin, doe ik het ook wel is buiten of ergens in een hoekje

Dags

Bewuste gebruiker
laatst op kraakfeest bij de westergas, helemaal moeilijk doen op de plee, 5 minutenlater zag ik dat eigenlijk iedereen het liever op de dansvloer en het liefst in zoveel mogelijk ligt deed.

De enige reden waarom ik lang op de plee moest wachten was of omdat er 2 mensen in gingen, of omdat er vlgens mij gasten zijn die dan weer zo'n kutlul krijgen van speed waardoor het een allejezus tijd duurt voordat alles ook daadwerkelijk komt en het dan nog maar een kleine straaltje is en dat zo lullig staat op de urinoirs.

zommes

Badass junkie
Dags zei:
laatst op kraakfeest bij de westergas, helemaal moeilijk doen op de plee, 5 minutenlater zag ik dat eigenlijk iedereen het liever op de dansvloer en het liefst in zoveel mogelijk ligt deed.

De enige reden waarom ik lang op de plee moest wachten was of omdat er 2 mensen in gingen, of omdat er vlgens mij gasten zijn die dan weer zo'n kutlul krijgen van speed waardoor het een allejezus tijd duurt voordat alles ook daadwerkelijk komt en het dan nog maar een kleine straaltje is en dat zo lullig staat op de urinoirs.

Kraakfeest en snuiven op de wc heb ik nog nooit samen in een zin zien staan volgens mij.

magik

Op de plaatsen waar ik ga feesten vinden ze het meestal niet zo abnormaal als je met 2 op een wc hokje gaat om te snuiven.

Jelle Snel

Belezen gebruiker
haha, nee dat heb ik dus ook...ff lachen als je weer naar buiten gaat en dan weet je al wat die gast gaat doen die na jou er weer in gaat :mrgreen:

Bovenaan