Pep en uitslapen

platypus

Belezen gebruiker
ik doe de laatste tijd niet zo vaak pep, en in tegenstelling tot eerst kan ik nu heerlijk uitslapen onder de pep. in slaap vallen lukt na flink wat blowen/feesten, en heb vandaag zelfs 8 uur geslapen wat eerder nooit mogelijk was omdat ik na 3 uurtjes alweer wakker werd.

iemand een verklaring, of herkent iemand dit?

Imke

Badass junkie
Kweet nie hoe het juist komt, maar ik kan al altijd goed slapen op de pep..een vriendin van me had dat ook, en haar psycholoog zei dat ze zogezegd ADHD had.. hihi.. dikke zever natuurlijk.. :mrgreen: :wave:

spacekonijn

Badass junkie
slapen op pep gaat bij mij stukken beter dan slapen op ephedra....

niet het in slaap vallen , maar wel het BLIJVEN slapen

Obsessed

Belezen gebruiker
Ik kan echt niet slapen onder pep.
Ik heb verleden week een gram gesnoven, 10 jointjes gesmoord erna en kon echt niet slapen. :grin:

angel1

Experimenterende gebruiker
platypus zei:
ik doe de laatste tijd niet zo vaak pep, en in tegenstelling tot eerst kan ik nu heerlijk uitslapen onder de pep. in slaap vallen lukt na flink wat blowen/feesten, en heb vandaag zelfs 8 uur geslapen wat eerder nooit mogelijk was omdat ik na 3 uurtjes alweer wakker werd.

je zegt dat je het eerst niet had, dus je gebruikt pep dus al een tijdje. maak ik daar toch uit op. denk in zo n geval dat een beetje gewenning aan het spul er wel mee te maken kan hebben.ik heb ongeveer het omgekeerde: kon eerst wel slapen, maar hele grote ogen, en echt strak gevoel. nu slaap ik veel moeilijker, gewone ogen bijna en helemaal geen strak gevoel.wel is mn maag van streek na een lijntje. trekt wel weer weg maar had ik in het begin ook niet.ook had ik in het begin altijd pijn aan mn keel of tong vanwege het droge , etc.dat is nu ook weer weg.

Psykaholik

Wijs gebruiker
angel1 zei:
platypus zei:

je zegt dat je het eerst niet had, dus je gebruikt pep dus al een tijdje. maak ik daar toch uit op. denk in zo n geval dat een beetje gewenning aan het spul er wel mee te maken kan hebben.ik heb ongeveer het omgekeerde: kon eerst wel slapen, maar hele grote ogen, en echt strak gevoel. nu slaap ik veel moeilijker, gewone ogen bijna en helemaal geen strak gevoel.wel is mn maag van streek na een lijntje. trekt wel weer weg maar had ik in het begin ook niet.ook had ik in het begin altijd pijn aan mn keel of tong vanwege het droge , etc.dat is nu ook weer weg.
ja idd ik kan eten en al onder pep
en last van keelpijn ofzo heb ik ook allemaal nemeer
alleen slapen blijft een probleem vormen

Colaiuta

Bewuste gebruiker
met pep kan ik moeilijk slapen. en als het al, met wat alcohol, lukt dan wordt ik vroeg wakker.. is wel verdacht als je om 4 uur thuis komt en dan om 9 uur alweer aan het ontbijt verschijnt :rolleyes: :wave:

JewCookie

Wijs gebruiker
Colaiuta zei:
met pep kan ik moeilijk slapen. en als het al, met wat alcohol, lukt dan wordt ik vroeg wakker.. is wel verdacht als je om 4 uur thuis komt en dan om 9 uur alweer aan het ontbijt verschijnt :rolleyes: :wave:

moet je x alcohol met wiet combineren, ik slaap vanaf wanneer ik wil, meestal uur of 6, 7 en dan slaap ik door tot uurtje of 4.. :)

JewCookie

Wijs gebruiker
Saivy zei:
Kweet nie hoe het juist komt, maar ik kan al altijd goed slapen op de pep..een vriendin van me had dat ook, en haar psycholoog zei dat ze zogezegd ADHD had.. hihi.. dikke zever natuurlijk.. :mrgreen: :wave:

gelijk docters receptje voor ritalin aanvragen.. kan je rijk mee worden..:P

crazy jack

ik kan nooit slapen met pep op,ik moest altyd minimaal 30 mg diazepam slikken voor ik een beetje in slaap viel,maar dan nog maar een halve slaap,waarbij je met je ogen op een kiertje legt te slapen(dus zeg maar half slapen,en half wakker,)

the_love_docter

naja ik heb lkkr bij-kunnen slapen gisteren.

zondag om 14,30 er in gegaan en vanochtend om 11,30 er uit dik 21 uur geslapen. enne het domme is nog steeds moe en voel me rot.
ach jah krijg je met :grin: zooi :grin: .

greets tha Doc :wave:

Mac...

Badass junkie
gebrui ongeveer 6 jr pep en kan nog steeds niet slapen of eten op de pep, bij kleine hoeveelheden wel, maar heb altijd zo'n zin in meer als ik 1 lijntje heb gehad, dus kan het toch nooit op een christelijke manier doen :(

A

Anonymous

Gast
Hey mac, wat is er zo leuk aan pep dan? Kan je me dat uitleggen.

'Het is gewoon lekker' kan ik geen genoegen mee nemen.

the_love_docter

en mac... dan is mijn vraag aan jou.

wat zijn jou persoonlijke lichaamlijke en geestelijke bijwerkingen van het 6 jaar gebruiken van pep of speed.

????

greets Tha Doc :)

Mac...

Badass junkie
Wat is er leuk aan pep..
Nja sowieso is het gewoon lekker, maar ik heb het vooral handig gevonden altijd. Ik heb er van de 6 jaar dat ik gebruik zeker 5 jaar ieder weekend gesnoven tijdens mijn werk. Ik werk in het licht en geluidwereldje en daar maken we soms weekenden van 40 uur of meer. Je kan uren doorgaan met werken, je hebt meestal goede en melige zin, je wordt niet moe en je hebt niks nodig (voor je gevoel) Bovendien wordt je lekker arrogant wat heel erg handig is als je van die vervelende zatte gasten bij je hebt staan. En daarnaast is het gewoon lekker.. zoals alle drugs

Gevolgen zoals ik ze nu zie:
Ik heb een kort termijn geheugen van niks, als je me vraagt wat ik de dag ervoor heb gedaan moet ik echt diep gaan graven om ook maar een paar dingen te kunnen opnoemen. Je vergeet alle details, alleen kernpunten doen ertoe. Bovendien ben ik toen ik begon binnen no-time 10 kilo afgevallen (was icm XTC), die ben ik tegenwoordig wel weer bijgekomen, maar je ziet weldegelijk aan me dat ik een gebruiker ben. Stand van de ogen is verandert (niet positief, altijd dikke ogen), ingevallen wangen, soms wat meer dan anders, gewoon een redelijk mager ventje geworden, maar daar valt nog wel het een en ander aan te doen. Lichamelijk heb ik nooit zo heel erg veel echt negatieve klachten achteraf, alleen tijdens het snuiven zelf merk je dat je lichaam het soms zwaar te verduren heeft. Overal pijn en kramp, donkergeel pissen, buikpijn, krampen, diarree, noem maar op. Ook het overmatig drankgebruik wat zo makkelijk is bij het snuiven speelt hierbij een grote rol.

Geestelijk, nja ik kan heel makkelijk dingen van me afzetten en daar de pep de schuld van geven. Denk bv aan para zijn.. Heb ik nu gelukkig redelijk weinig last van omdat ik bijna niet meer snuif. Maar pas op: Ik vind het nog steeds lekker, dus het zal vast nog wel regelmatig gebeuren. Ik heb geluk, ben niet aangelegd voor psychoses oid, maar andere hebben het een stuk zwaarder na 6 jaar heel regelmatig gebruiken. Ook al is het alleen maar in de weekenden.

Waar je de schade van de pep vnl merkt is in je sociale leven. Nu ik zwaar ben geminderd merk ik dat ik ineens weer veel meer contact heb met mijn vrienden. Ook heb ik altijd zeik gehad met mijn vriendinnetjes omwille van de pep, of ze het nou wisten of niet, je wordt er weldegelijk een ander mens door, dus als je ruzie hebt met je vriendin ben je zo waanzinnig ego-centrisch aangelegd dat je in principe niet meer echt voor rede vatbaar bent. Verder is ook het contact met mijn ouders en andere familie (nja dat beetje wat ik heb dan) wel verbeterd. Dat zijn in principe dingen waar geen drug tegenop kan.

Don't do drugs, drugs do you!

Nja zal wel nooit anti-drugs worden en zal voorlopig nog wel af en toe een pilletje of een lijntje nemen. J4L
Maar heb mijn lessen wel geleerd, ben blij dat ik steeds verstandiger om ga met drugs. Heb ook niet meer zo de behoefte om uit de band te springen. Af en toe een feestje is leuk, maar dat ieder weekend gebruiken was achteraf gezien toch wel een vervelende periode geweest. Maar ik kan ook niet ontkennen dat ik het toch wel ontzettend naar mijn zin heb gehad. En als ik het allemaal overnieuw kon doen, zou ik precies hetzelfde hebben gedaan. Ik heb ook mooie momenten gehad door de drugs en er zullen er nog vele komen, alleen nu verdeeld over wat langere periodes.

Mac...

Badass junkie
Ik weet dat ik ooit zonder kan, maar weet nog niet wanneer, heb er steeds minder zin in, maar af en toe is nu wel leuk. Voor hetzelfde geld raak ik het mss ook vanaf nu gewoon niet meer aan, mja... alles heeft zijn tijd nodig.

Moon

Bewuste gebruiker
als ik pep gehad heb kan ik slapen wel vergeten. Dat lukt met geen mogelijkheid, joints roken helpt ook niet omdat ik daar ook al aan gewend ben doordat ik het dagelijks doe (blowen). Ik ga meestal wel op bed liggen samen met mijn vriend, even de ogen dicht of de tv aan en daar een beetje naar staren, maar slapen kan ik dan echt niet.

JewCookie

Wijs gebruiker
Moon zei:
als ik pep gehad heb kan ik slapen wel vergeten. Dat lukt met geen mogelijkheid, joints roken helpt ook niet omdat ik daar ook al aan gewend ben doordat ik het dagelijks doe (blowen). Ik ga meestal wel op bed liggen samen met mijn vriend, even de ogen dicht of de tv aan en daar een beetje naar staren, maar slapen kan ik dan echt niet.

alcohol helpt ook niet?

Moon

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
Moon zei:

alcohol helpt ook niet?

heb ik wel eens geprobeert inderdaad maar dan moet ik zoveel drinken en meestal heb ik daar met pep en een hoop joints op geen zin in, dan drink ik het liefst water.

GabberFreak17

Belezen gebruiker
en dan niet te spreken als je van de alchol in slaap valt,,,
voorheen dronk ik altijd ongeveer de zondag nadat k flink veel speed had gesnoven berenburg,,, aangezien k altijd snel paranoia werd.. werd k echt pas na n achterlijke hoeveelheid van n halve fles verdeeld over n 1 a 2 uurtjes n beetje aangeschoten,,,
nd dan niet t espreken hoe je je de dag drna voelt.. aangezien ik normaal 1 glaasje dr van drink nd aangeschoten ben?,,,
en als ik onder invloed van speed bent.. help dr eigk zo goed as niks.. om in slaap t komen.. zowiso al niet binnen 10 uur denk k,,,

LtrSS jongens n meiden :grin:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Moon zei:

Wat is het probleem precies?Als ik s'avonds sporadisch speed gebruikt ga ik er automatisch vanuit dat ik een nacht oversla,want als je goeie hebt hoef je het echt niet te proberen hoor...lekker in je bed naar die fucked up merels gaan luisteren in de vroege ochtend met steeds hun zelfde deuntje zeker? no way!

Het kan wel in principe,stel je neemt om 19.30 je eerste punt,daarna veel alcohol en daarna nog maar 3 sleutelpunten *limit* tot 00.00,dan zou het kunnen dat je +/- 9.00 s'morgens of eerder nog kan slapen.

Al het gebruik boven 4 flinke punten?Sla maar gewoon een keer slaap over of probeer het om 15.30 nog eens...kan je tot 18.30 nog ff pitten als je het nodig hebt.

buzzy

Badass junkie
Met pep op probeer ik ook altijd tevergeefs te slapen, maar ik lig dan wel wakker op bed maar zit de hele nacht op bed heerlijk te spacen en in dat soort nachten denk ik over van alles en nog wat na terwijl ik lig, wat me eigenlijk best bevalt :) Ik denk altijd over best diepe dingen na en dan begrijp ik meteen hoe en wat en waarom enzo :grin:

zommes

Badass junkie
Blijkbaar was de pep de afgelopen tijd gewoon niet zo goed... of had je gewoon heel weinig genomen.

Maar je weet het he, als je niet kan slapen: GHB (of alcohol..(of allebei))

buzzy

Badass junkie
zommes zei:
Blijkbaar was de pep de afgelopen tijd gewoon niet zo goed... of had je gewoon heel weinig genomen.

Maar je weet het he, als je niet kan slapen: GHB(of alcohol..(of allebei)

Doen we maar niet he :wink:

Lilii

Ik val er niet van in slaap..
Ben afgelopen nacht ook hele nacht wakker geweest :P

Moon

Bewuste gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Moon zei:

Wat is het probleem precies?Als ik s'avonds sporadisch speed gebruikt ga ik er automatisch vanuit dat ik een nacht oversla,want als je goeie hebt hoef je het echt niet te proberen hoor...lekker in je bed naar die fucked up merels gaan luisteren in de vroege ochtend met steeds hun zelfde deuntje zeker? no way!

Het kan wel in principe,stel je neemt om 19.30 je eerste punt,daarna veel alcohol en daarna nog maar 3 sleutelpunten *limit* tot 00.00,dan zou het kunnen dat je +/- 9.00 s'morgens of eerder nog kan slapen.

Al het gebruik boven 4 flinke punten?Sla maar gewoon een keer slaap over of probeer het om 15.30 nog eens...kan je tot 18.30 nog ff pitten als je het nodig hebt.

Ik heb er ook geen probleem mee. Maar als ik al een of twee nachten heb overgeslagen wil ik toch echt wel een keer gaan slapen, zeker als ik de dag erna moet werken (wat ik dus meestal wel kan vergeten). Mijn lichaam is dan helemaal op maar in mijn hoofd is het zoooo druk! En dan lig je in bed en denk je bij jezelf `nergens aan denken´ yeah right en dan begin je weer te denken dat je nergens aan moet denken en ga zo maar door. Soms wordt mijn hoofd wel wat rustiger als ik wat gegeten heb maar als je pep hebt gehad wil er ook niet veel eten in.

Flashing Moments

Belezen gebruiker
met pep op ben ik altijd weer snel wakker..
meestal drink ik wat alcohol om te slapen.. maar zodra dat is uitgewerkt, ben ik weer klaarwakker

Frisko

Badass junkie
ganse nacht neuken = wondermiddel bij mij,word je wel afgemat van...
dat icm een joint en je vertrekt wel naar de eeuwige jachtvelden :beer:

Frisko

Badass junkie
scratchtraxx zei:
Frisko zei:
ganse nacht neuken = wondermiddel bij mij,word je wel afgemat van...
dat icm een joint en je vertrekt wel naar de eeuwige jachtvelden :beer:

haha mooi gezegd en is idd wel zo :grin:
whehe is ook zo...
nuja bij ons is het meestal zo dat we als we vrijdag beginnen,we zondagmorgen pas stoppen... :P :P dus geen wonder dat je moe bent dan whehe :grin: :grin:

Jeller

Badass junkie
k kan mij nie voorstelllen dat door een jointje je kunt slapen op speed, tmoet dan toch al redelijk aant uitwerken zijn hoor.. op xtc kan ik altijd wel slapen, maar als ik ene joint rook wanneer ik op mijn hoogtepunt zit dan word ik daar niet echt vermoeider door.. hoogstens beetje wazig voor 10 minuten

scratchtraxx

Belezen gebruiker
Mmjaa vorige keer viel ik toch als een blok in slaap en had die nacht toch goed doorgesnoven :grin: maarja waren uiteindelijk wel stuk of 6 joinkes :P

XpRnz

Het ligt er maar net aan, heb eens pep gehad waarvan ik na 6-8 uur knallen wel in slaap viel. Kostte me dan wel een half uur. Heb ook pep gehad waarbij ik het niet eens hoefde te proberen..

Bovenaan