Pedo Gezocht

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Dood door een te diepe penetratie.

::edit:: Ik blijf erbij dat zo een mensen hard gestraft moeten worden! Een kind zijn verdere leven verpesten is onaanvaardbaar gewoon!

Northawke

Wijs gebruiker
paraobi zei:
Levenslang/doodstraf, heb er absoluut geen medelijden mee.
Idd zoals pilliewilly al zegt; stel dat het je eige dochtertje/zoontje was, dan praat je wel anders.

Ik heb buurmeisjes die op jonge leeftijd misbruikt zijn door hun opa. En ik heb met die meisjes vroeger altijd een zeer goede band gehad. En toch wens ik zo'n man niet de doodstraf of vreselijke martelingen toe. Wel zou ik graag zien dat hij niet meer in de positie is om dit nogmaals te doen. Maar dat kan dus ook op andere manieren.

Natuurlijk betekent dat dat ik walg van die man en dat ik het vreselijk vind wat hij m'n buurmeisjes aangedaan heeft. Ik heb hun trauma's van dichtbij meegemaakt en ook hoe het hun latere leven verknalt heeft. Maar m'n eigen morele kompas laat niet toe om dat op zo'n manier uit te leven.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
martelingen zijn onmensen, wens je niemand toe

sorry maar ik geloof niet in goed of kwaad

de man kan er ook niet aan doen dat hij geboren is met wat afwijkingen in zijn hersenen, hoe erg het ook mag zijn, het gebeurd gewoon... tleven is oneerlijk, weten we allemaal, bla bla bla

maar je kan hem natuurlijk ook niet laten rondlopen
tjah, ik weet het ook niet meer

acidboy

Badass junkie
Ik denk dat er veel meer pedofielen zijn dat je denkt, pedoseksuelen daarentegen zijn de mensen die daadwerkelijk handelen naar hun gedachten.
Die komen dus in het nieuws en die geven pedofielen een ontzettend slechte naam. Ik praat hun gedrag niet goed, absoluut niet. Maar ik ben wel van mening dat het grootste gedeelte gewone mensen zijn die helaas worstelen met een seksueel probleem. Ze kunnen er hoogstwaarschijnlijk niets aan doen.
Net als homoseksuelen... die kunnen er ook niets aan doen, niet dat homo's een probleem vormen. Maar het is hetzelfde idee.

Pedoseksuelen moet je niet doodmaken of castreren of wat dan ook, wat voor nut heeft dat... Ik vind dat je ze (mits schuldig bevonden) een tbs veroordeling (van 10 jaar ofzo) moet geven en ze moet behandelen (met medicatie/therapie).

Maar dat ben ik.

paraobi

Belezen gebruiker
Oh, dacht dat het een nederlander was.. heb 't niet helemaal gevolgd, ging mij meer om 't algemene straf-gedoe van pedo's :flushed:

shokora

Wijs gebruiker
paraobi zei:
Komt d'r weer met niks af.. net zoals altijd gebeurt in nederland :rolleyes:

Dit heeft geen fuck met Nederland te maken...

LYON - De internationale politieorganisatie Interpol heeft een man in de Verenigde Staten opgepakt die wordt verdacht van het seksueel misbruiken van jongetjes in Zuidoost-Azië. Het betreft de 57-jarige Wayne Nelson Corliss, zo maakte Interpol donderdag bekend.

Woensdagavond werd Corliss gearresteerd in zijn appartement in Union City (New Jersey). De man heeft een bekentenis afgelegd.

Interpol had dinsdag zijn foto op internet gezet en wereldwijd gevraagd naar zijn identiteit. Daarop kwamen ruim 200 tips binnen. Drie tips uit de VS bleken naar de juiste persoon te wijzen.

Interpol riep de hulp van het publiek in, omdat twee jaar onderzoek niets had opgeleverd. Corliss zou drie jongens van tussen de zes en tien jaar oud hebben misbruikt. De politie kwam de man op het spoor na de inbeslagname van een computer waarop ongeveer 100 seksfoto's van Corliss waren opgeslagen.

Fezz

Belezen gebruiker
levenslang! doodstraf komen ze te goed mee weg imo, laat ze maar lekker lijden in een cel voor de rest van hun leven op water en brood

shokora

Wijs gebruiker
En dit op een hippie forum :( Zo is het wel heel erg moeilijk om positief te blijven over de toekomst.

Waar de fuck komen al die barbaarse ideëen vandaan?

jcutter

Badass junkie
Je hoeft je lul maar in een glas gevuld met water te hangen en je weet de temperatuur al! :sunglasses: Rechtvaardigheid vind ik bij realisten passen.

jcutter

Badass junkie
Het lijkt mij vanzelf sprekend dat de daad zelf als een grens dient. Zelfs voor de meeste open minded people :wink:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
shokora zei:
En dit op een hippie forum :( Zo is het wel heel erg moeilijk om positief te blijven over de toekomst.

Waar de fuck komen al die barbaarse ideëen vandaan?
Je kunt zwakzinnigen als deze ook vrijuit laten gaan en denken 'karma is a bitch'.. maar dat is misschien een beetje naief (: Opsluiten en vergeten!

esth0r

Belezen gebruiker
Re:

Lake zei:
ik vraag me af hoeveel mensen in dit topic in staat zouden kunnen zijn om iemand die van pedofilie wordt verdacht, een eerlijk proces te geven.

ik ben dan ook geen rechter, advocaat of jurist op welke manier dan ook.

DreamWeaver

Badass junkie
Pedo's opsluiten maakt ze niet minder pedofiel. Wat kun je dan doen? Je kunt ze levenslang opsluiten om de maatschappij te beschermen, of je kun therapie proberen. Noem ze maar geestesziek, maar waar trek je dan de lijn? Homofilie is ook niet 'natuurlijk' volgens sommigen, moeten we homo's ook levenslang opsluiten of ter dood brengen?

Funky Monkey

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Pedo's opsluiten maakt ze niet minder pedofiel. Wat kun je dan doen? Je kunt ze levenslang opsluiten om de maatschappij te beschermen, of je kun therapie proberen. Noem ze maar geestesziek, maar waar trek je dan de lijn? Homofilie is ook niet 'natuurlijk' volgens sommigen, moeten we homo's ook levenslang opsluiten of ter dood brengen?
+1

Fezz

Belezen gebruiker
DreamWeaver zei:

In sommige landen gebeurt dit wel, normen en waarden veranderen over de loop van tijd. Vroeger werden er bijv. ook vrouwen waarvan men dacht dat ze heksen waren op de brandstapel gegooit..

Een perfecte wereld is gewoon een illusie, misschien over een paar duizend jaar :wink:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nick de Neger zei:
DreamWeaver zei:
+1

Wat een vergelijking weer, slaat natuurlijk hélemaal nergens op! Kan hier serieus boos over worden. Om het voor jullie nog even duidelijk te maken:

Kinderen kiezen er niet voor om een dikke pik in hun onvolgroeide lichaam gedrukt te krijgen. Zij zijn niet in staat om een volwassenen af te weren. Zie nu allemaal even het beeld voor je van een dikke neger, met boomstamformaat penis, die hem (speciaal voor de heren) snoeihard in je anus drukt. Je bent op geen enkele manier in staat om hem van je af te houden. Juist, niet echt prettig toch?

Nu een andere inbeelding: Je bent man, en je wordt verliefd op een man, of vindt mannen geil. Je bent een vrouw: je houdt ervan om seksueel met vrouwen om te gaan. Samen liggen jullie heerlijk te genieten van de seks. Je voelt de liefde tussen jullie (of misschien enkel de geilheid) , jullie kussen, en strelen, roken nog relaxt een sigaretje, enz enz enz.

Dus: Het gaat er niet om dat pedofilie een geesteziekte is, die mensen bestaan nu eenmaal. Het gaat erom dat ze met hun gedrag anderen schaden. En dat is strafbaar, en moet ook hard aangepakt worden.

Ik zou ze eigenhandig afschieten als ik ze zag. En dat is niet barbaars, dat is omdat ik denk dat iedereen na zijn dood op een opbouwende manier de rekening krijgt van zijn leven. De doodstraf is dus gewoon het meest eerlijk, en gevangenissen en therapie kosten veel geld, die ik liever besteed aan de straatverlichting.

Daarnaast word ik gewoon fokking ziek als ik over deze praktijken nadenk, en ik vind het ook schokkend om hier te lezen hoe positief er over hen gesproken word. Een pedofiel zijn neem ik niemand kwalijk, daar kunnen die mensen niks aan doen. Waar ze wel iets aan kunnen doen is zichzelf in de hand hebben, en hun ideeen niet in de praktijk brengen.

Wacky

Badass junkie
Pedos, verkrachters, seriemoordenaars, necrofielen, hoe gek je het kan verzinnen, achter dit soort misdaden zit een psychisch probleem.

Dit soort misdaden zijn dan ook geen afweging meer voor de dader. Wanneer iemand besluit al dan door rood te rijden (in volledig veilige situatie), drugs te gebruiken of wild te kamperen (en je rommel netjes op ruimen), is dit een simpele kosten baten afweging zijn. Morele bezwaren zijn hierbij niet aanwezig. Het gaat puur om wat er te winnen valt en wat de risicos zijn. Wanneer morele bezwaren niet van belang zijn heb ik dus mijn vraagtekens bij het bestaan van de wet, maargoed, als je zo een wet wil handhaven is het dus zaak een straf te hanteren die genoeg is zodat het voor veel mensen niet meer lonend is om betreffende overtreding te begaan. Voor sommige mensen gaat de morele vrijheid wat verder zoals bijvoorbeeld stelen van de gemeenschap (belastingfraude) omdat dat niet van 1 duidelijk persoon is, of fietsen stelen omdat dit maatschappelijk eigenlijk wel geaccepteerd is. Ook hier gaat het voor betreffende overtreder nog om een risico analyse.

Bij de misdaden waar we het hier over hebben is dat niet het geval. Zwaarder straffen is dus niet direct zinvol om te voorkomen dat mensen het weer doen. Straffen uit wraaklust slaat helemaal nergens op. Wel is het natuurlijk van belang om de samenleving te beschermen tegen deze mensen. Je zou veroordeelden bijvoorbeeld de keuze kunnen geven tussen:
-castratie en we laten je verder met rust
-levenslange opsluiting
-vrij door de maatschappij lopen, maar we informeren de omwonenden over je afwijking en je krijgt een enkelbandje om waardoor we je altijd onmiddelijk kunnen vinden.
-drion
.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Het is idd een psychische ziekte/afwijking, en ik denk zeker dat mensen daarmee kunnen leren omgaan, maar hoe kun je daar zeker van zijn?

Het belangrijkste in het straffen van deze mensen is het risico op herhaling zo klein mogelijk maken. Naar mijn idee kan dit alleen door levenslange opsluiting, of de dood. De dood is natuurlijk een lastige omdat we er met zijn allen nog steeds niet zeker van zijn wat er dan met je gebeurd. Wie weet beland iedereen gelijk in het paradijs.

Mij lijkt de dood toch de beste oplossing, omdat levenslange opsluiting enorm veel geld kost, en voor de persoon zelf ook niks oplost. Terug de maatschappij in is geen optie, en zeker niet tegenover een basisschool als tussen de middag hulp, zoals dat tegenwoordig gebruikelijk is.

phy

Bewuste gebruiker
First things first: pedofielen zijn mensen met een afwijking. Het is niet acceptabel dat ze kinderen fysiek en mentaal beschadigen met hun sexuele voorkeuren.

Ik ben het met Wacky eens.
Maar ik denk niet dat de doodstraf, levenslange opsluiting of sociale controle de oplossing is.

- Opsluiting kost alleen maar geld, terwijl zo iemand nog steeds normaal kan functioneren.
- Sociale controle werkt ook niet, omdat zo iemand nooit geaccepteerd zal worden door de maatschappij.
- De doodstraf is alleen een oplossing voor de radelozen.

Je moet een pedofiel beschermen voor zichzelf.
Hak zijn pik er af, doe er een gordel om of plaats hem in een afgezonderde samenleving zonder kinderen (bijvoorbeeld een klooster). Ontneem hem de mogelijkheid om aan zijn voorkeuren toe te geven. Geef hem een 'kinderslot'.

Trouwens, hoe bepaal je of iemand pedofiel is? Ze komen er zelf pas achter in hun puberteit.

deadlock

Badass junkie
Wacky zei:
Pedos, verkrachters, seriemoordenaars, necrofielen, hoe gek je het kan verzinnen, achter dit soort misdaden zit een psychisch probleem. .
Pedo's, verkrachters en seriemoordenaars zijn niet te vergelijken.

Pedofilie en necrofilie zijn aangeboren hersenafwijkingen. Pedoseksualiteit en necroseksualiteit zijn de praktiserende vormen.

Bij seriemoordenaars en verkrachters heb je het automatisch over praktiserende idioten, maar met een psychisch probleem dat daaraan ten grondslag ligt.

Mensen die pedofiel of necrofiel zijn; tjah, je kan er niets tegen doen. Je kan er geen flikker aan doen dat iemand zich aangetrokken voelt tot dergelijke vormen van seksueel contact. Het punt is vooral dat het niet in de praktijk gebracht moet worden. Ik heb geen idee wat we met pedoseksuelen moeten. Wat ik alleen weet is dat het onmogelijk is dat een kind voor zichzelf kan besluiten of het seksueel actief kan zijn. Om van de lichamelijke consequenties nog maar te zwijgen (meisjes met kapotte baarmoeders, vagina en soms zelfs hele vulva, zelfs tot op het niveau dat ze nooit meer kinderen kunnen krijgen).
Ik denk dat de knappe koppen in de penitentiaire wereld maar eens bij elkaar moeten gaan zitten, met wat psychologen en psychiaters er bij.

Bovenaan