Pedo Gezocht

jcutter

Badass junkie

Interpol heeft zopas een wereldwijde oproep gedaan om te helpen bij de opsporing van een westerse man die Aziatische jongetjes heeft misbruikt en afbeeldingen van zijn sekspraktijken op het internet heeft verspreid.

Het is de tweede keer dat de internationale politieorganisatie zo'n actie onderneemt. Vorig jaar oktober werd een 32-jarige Canadese pedofiel aangehouden na een oproep van Interpol.

De man wordt ervan verdacht drie jongens van tussen de zes en tien jaar oud te hebben misbruikt. Het gaat om een man met blondgrijs haar van tussen de 50 en 70 jaar oud. Op een aantal foto's draagt hij een bril. (mvl)

Als u informatie hebt over de man in kwestie, contacteer dan Interpol.
http://www.interpol.int/Public/ICPO/Pre ... 200814.asp

jcutter

Badass junkie
Maddox??

Maarre, kennen jullie de scene met de duivel die in de gevangenis zit uit de film: Waking life?
Zijn fictie mag hij waar maken op dit soort stuk tuig.
Hmm, met mijn creatieve gestoorde geest; zou ik perfect functioneren als beul in een kamp waar het legaal is om dit soort lui een vertraagde overgang naar de dood creeéren :hearteyes:

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Die pedo heeft dan wel veel macht over jou...hij haalt immers de beul in jou naar boven.
Tja, stel ik zou kinderen hebben, en die zijn het slachtoffer geworden van dit soort praktijken, dan zou ik ook wel door kunnen draaien, met weet ik veel wat tot gevolg.

Maar aangezien pedo's waarschijnlijk eeuwig blijven bestaan, kun je jezelf dus eeuwig verliezen in de rol als beul. Lijkt me toch niet echt een rijk bestaan. Zou wel een slimme set zijn van 'de duivel': gewoon wat pedo's uit zetten in de wereld om zo zieltjes te winnen.

Heeft dit ook nog een link met drugs, of is dat niet een vereiste
Anyway, dit soort nieuws is slecht voor mijn gezondheid...

pieter-b

Wijs gebruiker
achja..tof is anders...maar doodstraf?...
nu ken ik zijn verhaal niet, en als hij inderdaad puur kwaadaardig. machtslustig, kinderen opsluitend , met zwepenslaand en spiritbreaking bezig is geweest.. tja.. zon doelbewust destructieve geest mag van mij ook langzaam sterven.
maar pedo kan nog zoveel meer betekenen dan dat. Ik heb in mijn leven 2 pedos gekent.. 1tje was de overbuur van een vriend, de ander was de wekelijkse host van een vriendengroep van dat moment.
Bieie waren hele leuke mensen.. bij die buur hebben we bv regelmatig gebarbequed, die buur bleek achteraf jaren actief te zijn geweest als iemand die kleuters sexiueel misbruikte nadat hij plots werd opgepakt. Die host was nog verwikkeld in een rechtzaak over het sexueel misbruiken van een kind...maargoed..
dan heb je nog de 15 jarige meisjes die er als 25 uitzien (en zeker na een paar glaasjes)... het pubermeisje zoekt vervolgens aandacht en hoppa..ze is verkracht...zegt ze..maargoed.. ik loop niet pro pedo te zijn, ik loop anti hang'm up te zijn.. die mensen die ik hierboven beschreef hebben geen van allen de doodstraf verdiend.. hoe slecht, egoistisch en emotionele schade berokkenend ze ook bezig zijn geweest.

Mensen die de doodstraf verdienen zijn mensen die oorlogen starten voor economische groei, of imperialisme, bestuursleden die besluiten dat het een goed idee is om onze kinderen in oorlogen te laten participeren en op te leiden tot moordenaar, mensen die bloeien op het beschadigen van andere etc etc..maar pedos.. tja..nuances..

minamo

Bewuste gebruiker
ik dacht even dat het weer zon grap van jcutter was,

als jcutter een topic start met pedo gezocht vrees ik al het ergste

jcutter

Badass junkie
Pedofielen die hulp zoeken voordat ze over gaan op actie; heb ik respect voor! Ik ben voor een organisatie die pedofielen helpen om hun onmenselijke drang onder controle te houden. Een organisatie waar pedofielen anoniem zich aan kunnen melden. Dit zou best nog wel eens wat shit kunnen voorkomen.

mattskovic

Wijs gebruiker
pipoxyz zei:
sexueel misbruiken van een kind...maargoed..
dan heb je nog de 15 jarige meisjes die er als 25 uitzien (en zeker na een paar glaasjes)... het pubermeisje zoekt vervolgens aandacht en hoppa..ze is verkracht...zegt ze..maargoed.. ik loop niet pro pedo te zijn, ik loop anti hang'm up te zijn.. die mensen die ik hierboven beschreef hebben geen van allen de doodstraf verdiend.. hoe slecht, egoistisch en emotionele schade berokkenend ze ook bezig zijn geweest.

.

er is wel een verschil tussen 6 jaar en 15jaar. en als je met iemand de koffer induikt kan je best even de leeftijd vragen of op zijn minst of hij/zij ook wil.

ik ben ook anti hang'm up de echte pedo's verdienen een veel zwaardere straf een lange en pijnlijke lijdensweg is nog te goed voor hun (dood is dood geen straf maar gewoon dood )

shokora

Wijs gebruiker
mattskovic zei:
pipoxyz zei:
sexueel misbruiken van een kind...maargoed..

.

er is wel een verschil tussen 6 jaar en 15jaar. en als je met iemand de koffer induikt kan je best even de leeftijd vragen of op zijn minst of hij/zij ook wil.

ik ben ook anti hang'm up de echte pedo's verdienen een veel zwaardere straf een lange en pijnlijke lijdensweg is nog te goed voor hun (dood is dood geen straf maar gewoon dood )

What the fuck is toch het probleem met mensen tegenwoordig? Wil iedereen terug naar de middeleeuwen ofzo? Fuck mensenrechten, wij zijn net zo slecht als die moordenaars, laten we hem eens lekker gaan pijnigen :grin:....

Een rechtstaat is gebaseerd op het feit dat straffen er voor moeten zorgen, dat het niet vaker gebeurt. De straf is geen middel van wraak of iets dergelijks...

"An eye for an eye makes the whole world blind." - Mahatma Ghandi

Je hebt geen enkel recht om iemands leven te ontnemen of iemand onnodig leed toe te berokonnen.

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
shokora zei:
Je hebt geen enkel recht om iemands leven te ontnemen of iemand onnodig leed toe te berokonnen.

Nee precies, stop ze maar 5 jaartjes in de cel en laat ze dan hun gang weer gaan. Uitroeien die handel.

Northawke

Wijs gebruiker
Wat is iedereen hier bloeddorstig, zeg (een paar uitzonderingen daargelaten). Ik hou ook niet van pedofielen, maar om ze de meest vuige dood of marteling toe te wensen... Persoonlijk kan ik me daar niet in vinden. Dat mensen die practiserend pedofiel zijn uit de maatschappij verwijderd dienen te worden, ja. Maar je laat ook zien wat er diep binnen in jezelf zit als je dat op zo'n manier wilt.

pieter-b

Wijs gebruiker
van die 2 pedos die ik dus van dichtbij heb mogen meemaken vergreep de één zich met regelmaat voor langere tijd aan kleuterjochies in de omgeving.. de ander zou zich éénmalig hebben vergrepen aan een kleuter, maar daar had de rechter nog niet over geoordeeld.

Die ene man zou niet jaren in staat zijn geweest om kleuters te misbruiken wanneer hij hen daar zulke grote traumas mee zou hebben bezorgd dat het strafbaar met moord gerechtvaardigd wordt.
De kindertjes kwamen daar zelf omdat hij de Ome was van de straat..

een gevangenis bewaarder bij Guantanamo Bay wel.
Het verschil is dat de ene persoon slaaf is aan zijn zwakheden terwijl de andere doelbewust sadistisch en schadeberokkenend handelt. (al valt ook dat weer recht te praten, zie dat gevangenis experiment..ben ff de naam kwijt)

Die andere man heeft 1 kind sexueel misbruikt, of niet (de rechtzaak liep nog en hij ontkent het zelf)... is 1 moment van zwakheid dan idd voldoende om iemand dood te wensen?..
(overigens betekent sexueel misbruik in de veel gevallen met kleuters dus niet penetreren hè)

maargoed..nogmaals..ik keur geenszins goed wat die mensen deden.. maar doodstraf...tsk..naja

evil_kermit

Bewuste gebruiker
kotsmisselijk word je hier toch van aaarrrggghhh

hier in mijn buurt staat een oud kasteel met een verzameling middeleeuwse marteltoestellen ze zouden ze mogen gebruiken op die smeerlappen :angry:

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
inderdaad! die kinderen hun leven is gewoon om zeep! als iemand hen later vraagt: leuke kindertijd gehad? "ja zeker.. ik ben misbruikt door een 70jarige opa" wtf :angry:

gewoon afmaken! een concentratiekamp voor pedo's oprichten zou ook een mogelijkheid zijn natuurlijk :hearteyes:

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Waarom dan? Is het eerlijk dat weerloze kinderen misbruikt worden door een ouwe zak waarna ze dit met zich meedragen voor de rest van hun leven?
Neen.

Pikachu

Wijs gebruiker
Wat mij betreft mag je best pedo zijn, zo lang je er maar niet naar handelt. Ook die mensen kunnen er niets aan doen hoe ze geboren zijn, mij lijkt chemische castratie voor praktiserende pedo's een goede oplossing. Doen ze echter niks met hun pedofilie dan hoeven ze wat mij betreft niet dood.

Ik heb ook geen vriendin, betekend dat dat ik automatisch vrouwen ga verkrachten?

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Lake zei:
ik vraag me af hoeveel mensen in dit topic in staat zouden kunnen zijn om iemand die van pedofilie wordt verdacht, een eerlijk proces te geven.

Ik ben 100% voor een eerlijk proces, maar imo heeft een bewezen pedo geen rechten meer.

En wat ik me af vraag, hoeveel van jullie zouden nog steeds voor een milde straf zijn als het geen kind in azie was, maar je dochtertje van 6, of je neefje?

Mensen die met hun gore poten niet van kinderen af kunnen blijven verdienen niks anders als een langzame, pijnlijke dood. Zo'n kind is voor de rest van zijn leven verminkt, terwijl de pedo na 3-6 jaar weer vrij rondloopt, als ie al gestraft word.

azgaza

Badass junkie
Ik vind niet dat ze de doodstraf verdienen maar dat komt omdat ik vind dat de overheid niet het recht mag hebben te bepalen voor welke straf je dood gaat en welke niet.
Wel vind ik levenslang een goede straf voor mensen als pedo's, en dan beodl eik ook echt levenslang, niets voorwaardelijk, gewoon levenslang in een cel.

Pikachu

Wijs gebruiker
Met chemische castratie neem je de lust van die mensen weg, lijkt mij de beste oplossing. Veel goedkoper dan pedo's levenslang in de cel doen (waar ze trouwens ook een flinke veeg uit de pan zullen krijgen van mede-gevangenen die het niet zo op kinderneukers hebben).

Chemisch castreren = lust weg = pedo weg = probleem weg.

buzzrider

Wijs gebruiker
wat jcutter zei over hulp voor pedofielen zoeken v00r ze hun daden plegen vind ik een goed idee. Wss zijn er (enkele) van deze mensen die echt een geestelijk probleem hebben, in dat geval kan ik het respecteren als ze ZICHZELF gaan laten helpen.
In alle andere gevallen vind ik het werkelijk onmensen die het hele leven van een kind verkl*ten om even (wss 40 seconden) een plezier te hebben. Een kind is nog niet verantwoordelijk genoeg om die beslissing voor zichzelf te nemen en volgt dus maar mee in de wil van een volwassene die natuurlijk zijn macht over een kind gebruikt om het te manipuleren. Ziek word ik ervan, letterlijk dan.
Ik kan me niet uitspreken over de straf die zo'n persoon moet krijgen aangezien ik er niet genoeg vanaf weet. Wat ik wel kan zeggen is dat als ie het met mijn kinderen moest doen ik mezelf niet zou kunnen controleren met alle gevolgen van dien.
Ik ben er nog niet uit over het feit dat als je een pedofiel of verkrachter van zijn leven berooft je dan even slecht bent of niet, je maakt immers ook een leven kapot. Al kan ik wel zeggen dat ik het leven van de toekomst belangrijker vind dan dat van een onding dat de straten onveilig maakt.
Mss heeft iemand een goed antwoord op de morele vraag die ik me stelde over de straf?

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
En wat ik me af vraag, hoeveel van jullie zouden nog steeds voor een milde straf zijn als het geen kind in azie was, maar je dochtertje van 6, of je neefje?

inderdaad! :rolleyes:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
En zonder pik of zakkie kan een pedo geen kinderen misbruiken? Bullcrap

paraobi

Belezen gebruiker
Levenslang/doodstraf, heb er absoluut geen medelijden mee.
Idd zoals pilliewilly al zegt; stel dat het je eige dochtertje/zoontje was, dan praat je wel anders.

jcutter

Badass junkie
Dan pleeg ik een ranzige moord en word ik als held ontvangen in de gevangenis, terwijl de bewakers mij respectvoller behandelen dan de andere gevangene :sunglasses: En dit is maar voor 4 jaar en dat stelt niks voor met leuke mensen om je heen, lsd in je mik en de perfece leesvoer :hearteyes:

henkie84

Bewuste gebruiker
Ik vind het ook een moeilijk vraagstuk. Ik vind niet dat je de doodstraf of levenslang moet zetten op pedofilie, terwijl op moord bijvoorbeeld minder staat. Het is verschrikkelijk wat ze doen, maar de strafmaat moet niet afhangen van de mate van walging die tegenover een daad heerst in de maatschappij.

Wat zou een (humane) effectieve straf kunnen zijn? Een straf die doet waar straffen - ooit, lang geleden - voor is ingevoerd: gedragspatronen veranderen en herhaling voorkomen. Ik weet niet tot in hoeverre je door middel van psychotherapie iemand van zijn/haar pedofilie kan 'afhelpen'. Chemische castratie lijkt voor het probleem een oplossing, maar botst inderdaad met ethiek.

Andere ideeën voor straffen die werken?

Bovenaan