pasta pep hoe gebruiken???

Fishhead07

Wijs gebruiker
Ik heb een vraag. Ik heb pasta pep maar hoe gebruik je dat ?? moet je dat eerst warm maken en poeder van maken en dan pas snuiven ???

Ik zelf gebruik het niet maar heb het wel liggen :P

kan nergens het antwoord vinden wel natte pep warm maken maar dit is echt pasta dus ja??

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Pasta kan ook goed drogen hoor, uitsmeren op een bordje en 15 minutjes onder een lamp houden.

Maar dan verlies je wel zo'n 5/10%
Het beste is de pep gewoon oraal te nemen (bommetje of in een capsule stoppen)

P.S: In het algemeen is de pep pasta van hogere kwaliteit. Geen idee waarom dat zo is.

Deranged

Badass junkie
MichaelMayhem zei:
P.S: In het algemeen is de pep pasta van hogere kwaliteit. Geen idee waarom dat zo is.

SperSIZEboon

Badass junkie
waarom perse warm maken? dat hoeft echt niet. onder een lamp of op de kachel is alleen maar zonde.
wij hebben standaard pasta pep, gewoon ff snijden met een mesje en dan af en toe als het beetje gedroogd is weer wat fijner snijden

Lana

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
waarom perse warm maken? dat hoeft echt niet. onder een lamp of op de kachel is alleen maar zonde.
wij hebben standaard pasta pep, gewoon ff snijden met een mesje en dan af en toe als het beetje gedroogd is weer wat fijner snijden

Zo doe ik het ook, die heb je binnen no time droog gesneden en je verliest niks.

Formshift

Belezen gebruiker
Gewoon zakje open laten en beetje hakken af en toe :)
Dan word t vanzelf poeder.

Binnen kwartiertje ben je klaar :grin:

Fishhead07

Wijs gebruiker
oke dit klinkt allemaal logisch maar als je nou snel lijn wil nemen ? is toch kut dan pasta :P ik heb deze gekocht omdat die heeel goed is :grin: ervaren dagelijkse gebruikers rijden speciaal ver weg om deze te kopen maarja kwam er dus achgter dat het pasta was.

Dus eerst helemaal uitsmeren en versnijden en dan pas lijn kunnen nemen?? lijkt me een hoop gezeur voor de speed :P en kan dus alleen binnen???

:)

Fishhead07

Wijs gebruiker
Formshift zei:
Gewoon zakje open laten en beetje hakken af en toe :)
Dan word t vanzelf poeder.

Binnen kwartiertje ben je klaar :grin:

oke thanks :P ik dacht het word een heel gezeur maar buiten de vriezer met beetje hakken wordt het vanzelf poeder ?

Thanks voor de reacties :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Hier bestaan toch al 10000000000000000000000 topics over!

oh? niet gevonden. mijn vraag was alleen hoe je pasta pep ditrect kan gebruiken?? maar dus gewoon hard laten worden en versnijden en huppa in de neus.

:wave:

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Steek die bende gewoon je maag in man =/
En hier is het echt zo dat pasta een hogere kwaliteit heeft, de dealer waar ik het vandaan haal vindt het te lastig om pasta te versnijden :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Als je pasta droogt dan verlies je gewicht, water kennelijk.

Als je pasta zo snuift das niet lekker, gewoon laten uitdampen en fijnhakken.

Een dealer die de pasta versnijdt is een hond.

De tip om pep altijd oraal in te nemen is de beste van deze topic.
PEP is niet om te snuiven.

Stonie

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Als ik wasted ben en snel een lijntje wil en tis pasta dan neem ik meestal maar gewoon een bommetje xD al dat gekut met laten drogen enzo. Tja in het toilet ga ik niet even 15 minuten wachten tot het heeft kunnen drogen op de spoelbak.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ff een lijntje met natte pasta is er niet bij ....

ff een snel een bommetje fixen vaak ook niet, dus voorbereiden !!

Fishhead07

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
ff een lijntje met natte pasta is er niet bij ....

ff een snel een bommetje fixen vaak ook niet, dus voorbereiden !!

dus conclusie pasta pep is kut :P ik wist ook niet dat het pasta was.

maarja een bommetje is wel handig opzich beetje in een vloetje doen vloetje erom heen een slikken.

MetaalKonijn

Badass junkie
:rolleyes:

De stupiditeit van u verbaast me steeds weer. :angry:

Er zijn minstens 5 beschrijvingen gepost hoe je je pastapep gebruiksklaar kan maken in circa 15 minuten, en meneer concludeert doodleuk dat 'pastapep dus kut is'.

SperSIZEboon

Badass junkie
peppasta = :hearteyes:

aangezien ik het toch altijd aanschaf voordat ik naar een feest ofzo ga kan ik het makkelijk thuis even drogen

Delirium

Badass junkie
Ik krijg ook altijd pasta. Duurt bij mij altijd wel een tijdje om te drogen. Vorige keer heb ik gewoon toen ik ging slapen het zakje opengezet en 's ochtends was het poeder :grin:

El Retro

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:

Er zijn minstens 5 beschrijvingen gepost hoe je je pastapep gebruiksklaar kan maken in circa 15 minuten, en meneer concludeert doodleuk dat 'pastapep dus kut is'.

Geniaal :grin:.

Fishhead07

Wijs gebruiker
El Retro zei:
MetaalKonijn zei:

tja voor de snelle ik wil een lijn pep gebruiken is het niet handig. en kan dus alleen als je thuis bent dus vandaar mijn conclusie pasta pepe is kut. Persoonlijk heb ik liever snuif pep maarja dit is niet voor eigen gebruik en had het nog nooit gezien pasta pep dus vandaar mijn vraag.

Nogmaals ik bedoel dat het lastiger is en in mijn ogen minder praktisch is dan snuif pep.

MetaalKonijn

Badass junkie
DUDE, het staat er toch, dat je die pasta, binnen een mum van tijd in poeder hebt verandert, en 't precies goed is om te nakken. Ik begrijp niet wat je d'r niet okay aan vind.

Lana

Wijs gebruiker
DuisterPersoontje zei:
Bommetjes zijn dan beter. Hoef je niet te wachten xD Alleen maar ffies invouwen in een vloeitje en voila :grin:

Da´s onzin. Want in de tijd dat je wacht tot het bommetje gaat werken, had je het ook kunnen fijnhakken.

pepito

Bewuste gebruiker
Fishhead07 zei:
El Retro zei:
MetaalKonijn zei:

tja voor de snelle ik wil een lijn pep gebruiken is het niet handig. en kan dus alleen als je thuis bent dus vandaar mijn conclusie pasta pepe is kut. Persoonlijk heb ik liever snuif pep maarja dit is niet voor eigen gebruik en had het nog nooit gezien pasta pep dus vandaar mijn vraag.

Nogmaals ik bedoel dat het lastiger is en in mijn ogen minder praktisch is dan snuif pep.

Mijn god, een hardnekkige. Gewoon blijven vasthouden aan je onnozele conclusie. Als je antwoord niet kan accepteren (of begrijpen) waarom stel je dan een vraag.....succes

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Nog 1 keer.

Men neme de pasta. Leg dit op een spiegel/cd hoesje. Hak net zo lang tot het poeder is. Pak het lege sealtje. Stop het poeder in het sealtje.

Capiche?

Fishhead07

Wijs gebruiker
Safire zei:
Nog 1 keer.

Men neme de pasta. Leg dit op een spiegel/cd hoesje. Hak net zo lang tot het poeder is. Pak het lege sealtje. Stop het poeder in het sealtje.

Capiche?

ik snap het wel maar wat ik zei dat voor de snelle niet thuis gebruiker pep pasta dus minder handig is.

Ik weet nou hoe ik het moet verwerken maar het lijkt mij persoonlijk handiger om meteen snuif pep te kopen. maar ik heb pep pasta dus ik zal hem drogen en versnijden.

Ik luister wel naar jullie antwoorden dus pepito jou opmerking begrijp ik dus niet?

And face it (het is een mening en ik vind pasta pep minder handig dat zei ik. niet meer en niet minder.)

Maarja maakt niet uit probleem opgelost iedereen blij en het topic kan dicht.

MetaalKonijn

Badass junkie
Echt waar, ze zouden je digitaal in je knieen moeten schieten.

Jawel, hoe grof, oh mijn god, dat kun je toch niet zeggen, DAT KAN WEL, BEKIJK HET DAN! IK KAN ER NIET OVER UIT!!

*rent met tranen in z'n ogen naar de supermarkt voor bier.

edit: en dat je zelf ook nog eens zegt 'dat er wel een slotje op kan' als je topic uit de klauwen loopt door je eigen stupiditeit, DAN KAN ER INDERDAAD WEL EEN SLOTJE OP.

DreamWeaver

Badass junkie
:tearsofjoy: Prachttopic...

Peppasta = snuifpep in 'n paar minuten. Het enige wat je hoeft te doen is de boel fijnhakken, verder is het hetzelfde.

Fishhead07

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Echt waar, ze zouden je digitaal in je knieen moeten schieten.

Jawel, hoe grof, oh mijn god, dat kun je toch niet zeggen, DAT KAN WEL, BEKIJK HET DAN! IK KAN ER NIET OVER UIT!!

*rent met tranen in z'n ogen naar de supermarkt voor bier.

edit: en dat je zelf ook nog eens zegt 'dat er wel een slotje op kan' als je topic uit de klauwen loopt door je eigen stupiditeit, DAN KAN ER INDERDAAD WEL EEN SLOTJE OP.

ik weet niet wat je allemaal lult. maar dat was mijn mening dus wat is het probleem? en ik zeg topic sluiten omdat de vraag is beantwoord.

maarja intepreteer het zoals je wilt eerder jou probleem dan de mijne. was mischien niet handig die conclusie te trekken maar nogmaals het was mijn mening als ik pasta met snuif pep vergelijk.

digitaal me knieen breken heel grappig, zal jou knie breken :confused:

getitd0n3

Belezen gebruiker
En hoe zou dat dan juist moeten gaan iemand digitaal in z'n knieën schieten?
Een F1 toets die plots in je oog gelanceerd wordt, of de spacebar die je KO mept kan ik me nog net iets bij voorstellen....
Maare is zo een beeeetje maffia achtig iemand in zijn knieën schieten, hoe leg je dan digitaal een paardekop bij iemand in bed?
Eeeeuurm srry ben dronken..... pffff.

jasper

Wijs gebruiker
getitd0n3 zei:
Een F1 toets die plots in je oog gelanceerd wordt, of de spacebar die je KO mept kan ik me nog net iets bij voorstellen....
Maare is zo een beeeetje maffia achtig iemand in zijn knieën schieten, hoe leg je dan digitaal een paardekop bij iemand in bed?

heerlijk toch :beer:

Doodkapje

Wijs gebruiker
barry zei:
getitd0n3 zei:

heerlijk toch :beer:

enorm!! om je te bescheuren zo grappig! :smoke:

Bovenaan