pasta opgedroogd

masterblaster

Experimenterende gebruiker
mijn pasta is helemaal opgedroogd en het is veel donkerder van kleur geworden dus het is echt bruin niet van dat beetje bruin maar echt bruin.
kan ik dit nog gebruiken??

Bail

Te lang onder een lamp gehouden?
Hoe bruiner/geler de speed is, hoe zuurder de smaak. Teminste dat ervaar ik.

Frisko

Badass junkie
wegsmijten...
als het al bruin ziet dan is het ofwel opgedroogde rommel ofwel al echt oud...

spd blijft normaal nog ne tijd wit als ie droog is.. :wave:

Carlitos

Badass junkie
Kan je uitgedroogde speed laten testen evengoed ?
Dat is wel grappig dan wat je er nog mee kan doen..

JewCookie

Wijs gebruiker
Japi-10 zei:
Kan je uitgedroogde speed laten testen evengoed ?
Dat is wel grappig dan wat je er nog mee kan doen..

Tuurlijk. Als je met een zakje basterd suiker aan komt kachelen en je zegt dat het een drug is en het wil laten testen doen ze het zelfs voor je.. Een test centra is juist bedoeld om te weten wat je gebruikt zodat je geen troep naar binnen drukt terwijl je denkt dat het iets anders is. Half verkoolde speed zullen ze dus ook best even naar willen kijken.. :wink:

Bail

Je moet t zo zien ->

Vlees + Vuur = Gebakken/Gebraden w/e Vlees

Er heeft een reactie plaatsgevonden en dus zal het vlees nooit zoals de beginfase worden (rauw vlees).

Het zelfde geld voor jouw speed. Als je het te lang onder een lamp houd vind er een reactie plaats. Dit hoeft echter niet negatief te zijn. Mischien is de speed zelfs sterker :wink:

^_^

Bewuste gebruiker
Je vergelijking met verouderde speed en rauwe vlees maakt echt 0,0% logica voor mij.

Beter snuif je die shit naar binnen merk je aan de rush al gelijk hoeveel waarde er van je speed afgegaan is, klaar...

Bail

Een chemische reactie is een proces waarbij atomen en/of moleculen chemische bindingen aangaan, dan wel waarbij dergelijke verbindingen worden verbroken. Het mengsel van uitgangsstoffen en producten van een reactie heet de reactanten. De stoffen waarmee men de reactie begint, noemt men de reagentia. De stoffen die door een chemisch proces worden gevormd, noemt men de reactieproducten.

Zo dan?

Bovenaan