Partyjoint

Waterpijp

Bewuste gebruiker
LIjkt me voor een keer wel leuk om zo'n ding te draaien.
Maar ik denk dat je de volgende dag wel zoiets hebt van: zonde man, daar ging me wiet. En rookt het nou echt lekker zo'n grote groene fakkel?

BacingsPen

Badass junkie
denk het niet!

En van een klein beetje wiet word je altijd wel een beetje knetter, van 10 keer zoveel wiet word je alleen niet 10 keer knetterder! Dus je kan maar beter een normale hoeveelheid nemen naar mijn idee...

matthijs

Badass junkie
SpacingBen zei:
denk het niet!

En van een klein beetje wiet word je altijd wel een beetje knetter, van 10 keer zoveel wiet word je alleen niet 10 keer knetterder! Dus je kan maar beter een normale hoeveelheid nemen naar mijn idee...

Ja, zal allemaal wel....maar het is gewoon hartstikke leuk om zo'n enorme joint te bouwen!! :grin: :P

michielxboxer

Belezen gebruiker
mathijs zei:
SpacingBen zei:
denk het niet!

Ja, zal allemaal wel....maar het is gewoon hartstikke leuk om zo'n enorme joint te bouwen!! :grin: :P

het heet een partyjint omdat het is bedoelt voor party's, met heel veel mensen dus..., denk je dat hij hem in z'n uppie ging smoken ofzo:wink:
lutz

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Een gewone joint gaat ook een kring door, maar als je dan een paar hijsen heb gehad dan moet je 'm door de kring laten gaan... maar dan is ie ook weer zo goed als op :P Zij zijn wel slim.. zij hoeven niet meteen weer een nieuwe te draaien :stoned: <==== die moet wel groter :P

michielxboxer

Belezen gebruiker
kan iemand mij uitleggen hoe hij dat truukje uithaald met al die vloetjes? want normalieter zouden ze op de manier waarop hij ze aan elkaar plakt niet overal aan elkaar vast zitten, hij haalt op de een of andere manier een truuk uit waardoor het hem wel lukt:confused: kan iemand mij dit uitleggen?

lutz

platypus

Belezen gebruiker
plakrandje afscheuren van ander vloeitje en daarmee plakken werkt altijd, maar heb geen idee hoe hij dat doet

icftheycallme

Experimenterende gebruiker
gewoon alle plakrande aan elkaar

boven altijd 1cm voor volgende vloetje overlaten en daaraan plakke...

dan heb je 1 vloetje maar dan groter

Aquilta

Leuk filmpje, tja toch vervelend dat ze daar geen rolvloei kennen. Dat maakt het maken van een partyjoint toch een stuk makkelijker en zeker een stuk groter. Ik heb hier nog wel ergens foto's liggen van onze joint. Was ongeveer een meter. 3 vloetjes van een meter boven elkaar geplakt. Het makkelijkst is toch om bij grotere joints een huls te maken en daarna alles erin strooien. Gebruik bijvoorbeeld een keu.

Ik vond hier toevallig nog een grappige foto van mijn tulp. Het is een kleintje maar het was ook puur voor de lol vlak voordat ik naar bed ging.

Aquilta

dat rookt heel erg goed en het komt nog hard aan ook. Ik heb op het moment even geen wiet bij de hand, maar ik zal vanavond later (als ik nieuwe lading gekocht heb ) wel even met fotoshoot laten zien hoe je hem moet maken.

platypus

Belezen gebruiker
tulpjes zijn zeker leuk maar in jou tulp zie ik bijna alleen maar tabak zitten :P herriner me nog wel avonden dat iedereen wiet/hash inlegde om een gigantische tulp te bouwen :) (meestal werd dat voorgesteld door een jongen die zelden wiet had :rolleyes: )

Aquilta

ging meer om het idee dan om het roken. Was tevens mijn eerste tulp die ik maakte. Misschien kunnen we een topic openen of onder dit topic foto's en films posten van eigengemaakte joints, tulpen, waterpijpen etc. M

Kunnen we ook nog wel eens ervaring van elkaar opdoen. Beschrijving hoe het gemaakt is, is ook wel leuk misschien.

Mac...

Badass junkie
Hier in het zuiden komt binnenkort een coffehop met een 5 grams joint. Echt een hele dikke toeter, alleen de tip is ook wat groot uitgevallen, maar je doet denk ik wel een klein uurtje ermee. Geloof € 20,-

Emo

Bewuste gebruiker
hehe.. dat is wel leuk spul dan :)
maarjah als je wilt kun je die zelf ook wel draaien :)

michielxboxer

Belezen gebruiker
als je veel wiet hebt kun je beter een grote tulp maken naar mijn mening, dat trekt veel beter!

Zijn jullie het met deze stelling eens?!

Bovenaan