Parranomix.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
io

ik heb dit weekend een zegeltje kunnen bemachtigen en ze noemen Parranomix.
kent iemand ze, of weet iemand wat ze met je doen ?

MVG lucifer in the sky of diamonds.

pieter-b

Wijs gebruiker
ik heb panoramixjes gehad..maar toen ik eens opzocht hoeveel mics ze zouden zijn geweest kwam ik er achter dat er iets van 6 verschillende panoramix series bestaan... geen idee dus.. als je dr meer hebt gewoon testen en anders eerst een halfje.

azgaza

Badass junkie
www.drugs-test.nl Je kan LSD ook gewoon laten testen, als je het test weet je het zeker en altijd beginnen met een halfje voor de zekerheid. Pas als je de zegels uit dezelfde stad in dezelfde maand hebt is de kans groot dat het ook echt dezelfde zijn, van haast alle zegels bestaan meerdere prints.

pieter-b

Wijs gebruiker
is de noodzaak tot testen echt zo groot? dr kan niet echt iets anders opzitten, behalve misschien een zeldzaam potent dodelijk gif... de kans op 400 mics kun je afleiden aan het formaat.. indien geen groot tripje, dan is het 200 mics, maar veel waarschijnlijker 100 mics of minder..
in beide gevallen lijkt me een halfje wel ok....toch?

dat gezegd te hebben kan testen natuurlijk nooit kwaad :wink:

azgaza

Badass junkie
Testen is inderdaad vooral om de sterkte te bepalen, maar in de meeste gevallen zit je met een halve om te testen of ze sterk zijn wel goed, dat valt maar zelden te sterk uit, en na genoeg ervaring is 'sterk uitvallen' ook meer een positieve meevaller.

Jeller

Badass junkie
ik heb één keer een panoramix gehad en die waren heel sterk, mss wel mijn hardste trip ooit

sober_worm

Experimenterende gebruiker
Jeller zei:
ik heb één keer een panoramix gehad en die waren heel sterk, mss wel mijn hardste trip ooit

verzekers die die ge kon krijgen op rhakti dei in doornzele in de vakantie?!

de panoramixkes die ge nu vindt vallen heel goe mee,
zowa shiva achtig en hofman achtig (allemaal nu te verkrijgen)..

boef er één of twee aja :grin:

Sarz

Belezen gebruiker
sober_worm zei:
Jeller zei:

verzekers die die ge kon krijgen op rhakti dei in doornzele in de vakantie?!

de panoramixkes die ge nu vindt vallen heel goe mee,
zowa shiva achtig en hofman achtig (allemaal nu te verkrijgen)..

boef er één of twee aja :grin:

Wat? :confused:

Wacky

Badass junkie
pipoxyz zei:
is de noodzaak tot testen echt zo groot? dr kan niet echt iets anders opzitten, behalve misschien een zeldzaam potent dodelijk gif... de kans op 400 mics kun je afleiden aan het formaat.. indien geen groot tripje, dan is het 200 mics, maar veel waarschijnlijker 100 mics of minder..

De sterkte van een lsd trip afleiden van het formaat :confused:

azgaza

Badass junkie
Wacky zei:
pipoxyz zei:

De sterkte van een lsd trip afleiden van het formaat :confused:

Klopt volgensmij trouwens ook niet.. de kleinste zegel die ik heb gezien en gehad is tevens ook de sterkste, dus.. gaat de regel niet op.

Bovenaan