Parra.

Jokka

Newbie
Hoi,

ben niet echt een ervaren coke-gebruiker.
heb het nu enkele keren gedaan en heb het wel gehad. vind er niet zo veel aan.
voornaamste reden daarvoor is volgende:

heb het nooit echt lekker gevonden. maar maand geleden ofzo (toenk al kutzat was) toch nog maar is laten overtuigen om te snuiven. is helemaal uit de hand gelopen en we hebben de hele dag lopen snuiven. weet niet hoeveel, maar denk een dikke lijn of tien.
daarna gaan slapen en wakker geworden met een tic aan mn oog. mn ooglid trilt om de zoveel minuten (soms uren, soms dag(en) niet) en trekt samen ofzo. die tic is tot vandaag, maand later, nog steeds niet weg.
nu ben ik bang dat'k een zenuw heb kapotgesnoven ofzo?! is dat mogelijk? nog mensen die dit al hebben gehad?
dokter (die niet wist dat het na dagje coke begonnen was) zegt dattet wel weggaat..

dank.

spacekonijn

Badass junkie
is niks ernstigs denk ik, gaat vast vanzelf weg. zon oogtrilling heb ik tijdje geleden ook wel eens gehad.

overigens niet constant meer eens per dag ofzo:P

NexxtGen

Belezen gebruiker
een tic zoals jij die beschrijft is volgens mij geestelijk. Ik heb precies dezelfde tic gehad als jij en dat was tijdens een stress-periode. Toen deze periode af was gelopen was na een weekje me tic minder geworden en zelfs verdwenen. Ook al denk je misschien niet dat je op dit moment onder stress staat, misschien ben je dus wel gestressed, omdat je er juist zo veel zorgen over maakt. Probeer het (hoe moeilijk ook dat het klinkt and trust me, i know) te negeren en met iets anders bezig te zijn.

spacekonijn

Badass junkie
dat denk ik ook

als je weer even tot rust komt ( geestelijk) gaat dit vanzelf weer weg zon hele dag snatsen is ook een erge inspanning.

Carlitos

Badass junkie
Ja dan is je zenuw oververmoeiheid.
Kan dag/dagen aanhouden je hoeft je daar geen zorgen om te maken.

Maar bij mij was het meestal binnen week weg..

Leiny

Belezen gebruiker
ik heb die tic ook, maar idd alleen in stressperiodes. Ik heb het nog nooit door sos gekregen.

Djo

Badass junkie
Ik heb ook vaak last van een trillend ooglid. Al jaren last van.
Ik zit hier nog steeds, wel epileptie en paniekstoornissen gekoppeld met astma moet ik zeggen, maar ik maak me er niet zo druk over. Het gaat vanzelf weer weg, eerst dacht ik dat het iets te maken had, met een vooraanduiding van een aanval. Maar dat is het ook niet. Dus ik maak me er niet zo druk over. :)

Vanadesse

Wijs gebruiker
Dat heb ik ook dagelelijks aan m'n oog en zelfs aan m'n tong of weet ik veel waar allemaal. Ik geberuik zelf geen coke, dus daar kan het niet aan liggen. Volgens mij heeft iedereen hier wel eens last van. Kijk het gewoon nog even aan.

MissDior

Bewuste gebruiker
Denk dat t niet zoveel met drugs te maken heeft hoor!!!!
Als je iets kapot wil gaan snuiven denk ik dat je wel een behoorlijke periode dagelijks flink wat naar binnen moet werken :grin:

Jokka

Newbie
Ok.
Bedankt voor de reacties.
Ben het nu wat aan het negeren en je merkt wel dat het minder wordt als je'r niet aan denkt.
Verder zat ik de voorbije maand ook in een stress-periode.

Waar ik nog het meeste last van heb eigenlijk is dat die trilling gepaard gaat met, zo lijkt het, mn sinusitis die al weken verstopt zit.
Was ook zo toen'k wakker werd na 'het avontuur', sommige dagen gaat het weg, andere dagen komt het terug.
Ben nu wat bang voor 'columbiaanse verkoudheid', of kan dat niet na één keer die hoeveelheid?

Bedankt.
iemand die zich vlug zorgen maakt :).

Bovenaan