paranoia

GrofVuil

Newbie
Ik gebruik nu ongeveer een jaar lsd en ik vroeg me af of jullie net als ik en mijn vriende kring 'mind games' met elkaar spelen onder invloed. daarmee bedoel ik het paranoide maken van elkaar en elkaar dingen laten denken die niet waar zijn.
we zijn er natuurlijk wel allemaal van bewust zodat we niet te ver gaan.

grtz

Oom Klaas

Badass junkie
'k Ben wel een keer toen er nogal wat coke op tafel lag met een politie pet rond het huis gelopen.
Toen ik binnen kwam waren ze nog druk bezig met alles weg stoppen en schrokken ze zich rot, totdat ze zagen dat ik het was :grin:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Niet bewust... wel een hoop bij elkaar roepen van , ja precies, dacht ik ook, wou ik ook net zeggen, een uur lang denken dat je precies hetzelfde denkt... en er achter komen dat je allebei met heel iets anders bezig bent :grin:

underworld

Wijs gebruiker
wij mindfucken elkaar ook weleens op tripmiddelen, maar dan op een leuke manier, en niet in de zin van ' paranoia' maken.
wat wij meestal doen is van die oneindige gesprekken voeren in loops, zodat je op den duur het allemaal niet meer snapt omdat het gesprek telkens op een of andere manier opnieuw begint.
of op een avond 6 verschillende gesprekken voerne, en telkens weer op het eerste gesprek terug komen, alsof het voorbestemd is hehe

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Nog nooit LSD gehad maar elkaar mindfucken doen we vaak op XTC, zo heb ik zelf bijvoorbeeld voor elke x dat we nemen iets nieuws mee. Bijvoorbeeld een raar masker besteld, een laserpointer en van die lichtgevende staafjes die ze voor het vissen gebruiken.
Geweldig :grin:

V

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik zou flink pissig worden als iemand mij paranoia probeert te maken, terwijl ik aan het trippen ben... Mindgames vind ik wel best leuk, zoals "zie je dat ook bewegen?" of wat dan ook, maar je moet niet tegen me gaan zeggen dat er iets ergs is gebeurt, dat ik achtervolgt wordt ofzoiets.

Bovenaan