Paraffine in hasj?

Jeller

Badass junkie
ik heb gisteren hasj gekocht voor 3€ de gram omdat het slechte is..

naart schijnt zou er ook paraffine inzitten (stof dat ook in kaarsvet zit), dus heel slecht voor de longen..

kheb er 1 joint van gerookt en twas idd echt slechte.. beetje chemische rubberachtige smaak en kvoelde er niets van.. ik kreeg er na een half uur zelfs lichte steken van in mijn hart en vandaag heb ik een mindere ademhaling. gelukkig heb ik de mogelijkheid om het terug te ruilen naar goede weed vandaag.

Mijn vraag is nu of dat kan paraffine is hasj? iemand ervarign mee of zijn het gewoon fabeltjes?

spacekonijn

Badass junkie
heel zelden dat er wel eens iets anders door de hasj gedaan word ( in mijn eigen ervaring ).

wat jij beschrijft heb k ook wel eens gekregen van slechte hasj.

gewoon een andere dealer zoeken en die shit weggooien voordat iemand anders t oprookt.

raging_bull

Bewuste gebruiker
De zooi s de hasj die je van zichzelf al kan buigen en kneden. Pak daar maar eens een klein brokje van en steek dat maar eens aan. Houd een A4'tje 15 cm boven de vlam en check hoe git zwart dat blaadje word van de roet die er af komt.

Je moet gewoon goede hasj kopen die breekt als je hem buigt. Vraag naar maroc of crystal.

Jeller

Badass junkie
spacekonijn zei:
heel zelden dat er wel eens iets anders door de hasj gedaan word ( in mijn eigen ervaring ).

wat jij beschrijft heb k ook wel eens gekregen van slechte hasj.

gewoon een andere dealer zoeken en die shit weggooien voordat iemand anders t oprookt.
nee door hasj wordt er echt veel gedraaid.. Henna ook onder andere..

maar mijn dealer zei dat het heel slechte was en daarom verkocht hij het aan 3€ de gram ipv 5€ en hij zei zelf dat er wel paraffine in zou zitten en dat ik het mocht ruilen voor weed als ik het slechte vond..

dat ga ik dan straks maar doen dus :wave:

MetaalKonijn

Badass junkie
raging_bull zei:
De zooi s de hasj die je van zichzelf al kan buigen en kneden. Pak daar maar eens een klein brokje van en steek dat maar eens aan. Houd een A4'tje 15 cm boven de vlam en check hoe git zwart dat blaadje word van de roet die er af komt.

Hoe weet je dit zeker, die hash die jij beschrijft, vind ik namelijk prima te doen.

azgaza

Badass junkie
Echt goed is deegachtige kneedbare zachte hasj, die heel licht van kleur is. Dan weet je dat de kwaliteit top is, dan is het gevoel heel zacht maar tserk en de smaak werkelijk fantastisch. Dát is hasj.

Maar wat ik nu rook is redelijk hard en wordt pas weer zacht als je't aansteekt, en het smaakt raar, en het was goedkoop. Maar je wordt er stoned van.. dus ach. Zolang ik er stoned van wordt zal het wel niet héél erg izjnl.

Bovenaan