Paracetamol snuiven

Henk1234

Experimenterende gebruiker
Dag luitjes,

Ik was laatst op school. En toen waren er een aantal mensen aan het paracetamol snuiven.

Mijn vraag was/is: ' Is er iemand, hier, die dat al een keer heeft gedaan '. En ten tweede, wat is het effect (als die er is) behalve een jeukende neus.

Gr. ViBiBoY

Immo

Badass junkie
Ik heb het zelf ook wel eens uit verveling zitten doen. Best wel erg dom nu ik er aan terug denk. :flushed:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Haha :grin:

het enige verschil is dat je meer opneemt via je neus dan oraal. Oraal was dacht ik 50%, en nasaal ongeveer 60a 70%.

Oftewel de paracetamol werkt effectiefer. het lijkt me iig niet fijn :P

Angramar Temenos

Badass junkie
Meen je dat? mischien is het dan wel een goede tip, als ik last heb van hoofdpijn, serieus. Ik zal het proberen volgende keer dat ik hoofdpijn heb. Denk je dat dat handig is met andere legitieme, niet-drugs geneesmiddelen? Hooikoortspillen bijv?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je helemaal goedkoop uit wil zijn dan moet je het in je anus stoppen :P . Dan neem je wel 90% op.

Ik laat het gewoon bij het slikken van een paracetamol.

Drientje

DF-koning
Petrovic zei:
Als je helemaal goedkoop uit wil zijn dan moet je het in je anus stoppen :P . Dan neem je wel 90% op.

Ik laat het gewoon bij het slikken van een paracetamol.

True! En je hebt minder nodig! Plug jij maar lekker je paramolletje en laat de rest lekker Sl(t)ikken!

caatje

Badass junkie
tomz0r zei:
Mag ik lachen?

pillen zijn om te slikken.

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rBwCD7jRSHM&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/rBwCD7jRSHM&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

caatje

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Paracetamol in je anus! :tearsofjoy:

enof:

essiej666

Belezen gebruiker
vrienden van mij laatst hebben het geprobeerd,
dextro met paracetamol.
puur uit verveling dat wel
ik kan wel zeggen dat je er vaag van word,
maar als je ogen dicht doet val je in slaap
net zoals mensen beweren dat je van paradontax wat voelt
nou kan je vertellen, noppes.
en voor ik reactie krijg van koop dan echt drugs.
doe ik ook wel :grin:
alleen het is best grappig om te proberen uit verveling :grin:

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Het snuiven van bijna alles wat hier staat werkt niet en zit puur tussen de oren. Heb zelf paracetamol, dextroenergie, nootmuskaat, thcpoeder, kruiden waar je high van werdt en vast nog grotere troep gesnoven. Het heeft allemaal geen effect gehad het enige wat in een paracetamol effect kan geven zijn de eventuele bouwstoffen en bindmiddelen alleen die kans is minimaal. Bij dextroenergie kan je een suikerrush krijgen maar in principe is dit nog minder dan een blikje coca cola. Nootmuskaat werkt niet als droog poeder heb de nodige grammen weg gesnoven als puber op school dit had wederom totaal geen effect. Hier heb je verse nootmuskaat bollen voor nodig en die kun je raspen en dan weet ik nog niet zeker of je effect zult hebben.

Oftewel allemaal afraders en koop gewoon echte drugs en kun je daar niet aankomen gebruik dan niet. Zeker als je deze dingen overweegt kun je beter niet gebruiken. Zoek dan wat nuttigs als slaopium veilig groeit overal en ook nog effect gelijk aan echte opium alleen dan maar een uurtje. Paracetamol, nootmuskaat snuiven typische voorbeelden van onverantwoord gebruik!

Bovenaan