Para werking

flash kieke

Wijs gebruiker
Zoals je al weet heb ik last van harde para-(aanvallen).

Maar wanneer begint het para gevoel op te komen?

Dan weet ik wanneer ik het best kan snuiven voor niet in de dancing para te worden.

:smoke:

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:

Dan weet ik wanneer ik het best kan snuiven voor niet in de dancing para te worden.

je word para door slaapgebrek
na 1 nacht over te slaan heb ik meestal tegen de avond wa last van paranoia zijn
na 2 nachten over te slaan ja dan ben ik het volledig

flash kieke

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:

je word para door slaapgebrek
na 1 nacht over te slaan heb ik meestal tegen de avond wa last van paranoia zijn
na 2 nachten over te slaan ja dan ben ik het volledig

Als je pillen neemt en dan een nacht over slaat,dan wor je niet para,maar bij pep wel.
Echt kut

GabberFreak17

Belezen gebruiker
komt omdat pillen op je serotoine systeem inwerkt..

en speed op de dopamine systeem.. en dopamine in belang is van de schrik reacties van de mens.. alhoewel je dan bang word.. n totaal geestelijke zaak is mja snap wat j bedoeld

gwn logies speed gebruiken niet telang wakker blijven helpt echt en niet teveel nemen.

Colaiuta

Bewuste gebruiker
als je een nacht wakker bent en je wordt paranoide, dan moet je maar es een krat bier halen, da werkt echt! :beer:

spacekonijn

Badass junkie
als je nu al paranoia aanvallen begint te krijgen moet je echt wel oppassen kieke!!
das toch echt niet plezant :wink:
maar probeer je grens te ontdekken en zorg dat je niet meer shit koopt om te gebruiken dan dat je aankunt zonder para te worden..

roaren*

Bewuste gebruiker
een weekendje gebruiken, een weekendje niets doen :wink: zo doe ik het toch, en heb niet echt veel last meer van para zijn tijdens de week enzo, maar dat ligt mss ook wel aan het feit dat het mooi weer men serotonine peil strak naar boven haalt :)

JewCookie

Wijs gebruiker
Colaiuta zei:
als je een nacht wakker bent en je wordt paranoide, dan moet je maar es een krat bier halen, da werkt echt! :beer:

nee, dan moet je gaan blowen.. ik zag allemaal mensen die der niet waren etc.. en dieren of nja dier achtig die ook niet bestonden..

eigenlijk veranderde de omgeving in mensen / dingen die er niet waren..

Knikker

Newbie
Ja dit herken ik na 2 nachten wakker geweest te zijn had ik nog geblowed en ik was zo bang daarna dat ik van een maat van mij naar huis fietste en onderweg zag ik overal mensen die aan het aanbellen waren bij deuren terwijl die er nie eens ware en ik hoorde ook overal stemmen en ik hoorde de deurbelle ook letterlijk gaan. Ik durfde onderweg alleen nog maar naar het wegdek te kijke.

Bovenaan