Para van codeine ?

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Ik had gisterenavond om 10 uur zo een 140mg codeine binnen. M'n wekker stond om 7u.
Om 20 voor 4 werd ik opeens wakker, ik denk ah het is 20 voor 7 ik ga douchen, zo para als wat.
Ik durfde gewoonweg niet douchen, ik was er zeker van dat ik iemand in mijn kamer hoorde en die shit. Is het normaal dat je van codeine para wordt ?

Stylus

Belezen gebruiker
Ik vroeg me dit ook af, heb het ook een keer gehad maar in mindere mate.

Zou dit iets zijn wat bij codeine hoort of iets van opiaten in het algemeen?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
140 mg vind ik overgens best wel veel, nam je het om te slapen na gebruik van iets?

Ik herken dat totaal niet bij codeine. Het meeste wat ik genomen heb zijn 5 tabletten van 10 mg en daar werd ik juist erg duf van beetje loom en moest erg droge opmerkingen maken de ochtend daarna.

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
140 mg vind ik overgens best wel veel, nam je het om te slapen na gebruik van iets?

Ik herken dat totaal niet bij codeine. Het meeste wat ik genomen heb zijn 5 tabletten van 10 mg en daar werd ik juist erg duf van beetje loom en moest erg droge opmerkingen maken de ochtend daarna.
Nee voor de euforie eigenlijk. Het was mijn eerste keer codeine.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Oke, dan heb je waarschijnlijk gewoon teveel genomen met 50 mg moet je toch wel wat voelen.
Hoewel ik de effecten van Codeine maar matig vind. diazepam of valium is veel leuker :grin:

N-Eye-Zzz

Experimenterende gebruiker
Mijn ma kwam vandaag aan met een pilletje paracetamol + 25mg codeïne die ik wel mocht nemen voor het slapen gaan.

Ik had er al een keer eerder over gehoord van een vriend van me, maar wat doet het nou precies.
Erowid verteld er namelijk niets over, alleen wat reports maar zijn allemaal combinaties.

Oom Klaas

Badass junkie
N-Eye-Zzz zei:
Mijn ma kwam vandaag aan met een pilletje paracetamol + 25mg codeïne die ik wel mocht nemen voor het slapen gaan.

Ik had er al een keer eerder over gehoord van een vriend van me, maar wat doet het nou precies.
Erowid verteld er namelijk niets over, alleen wat reports maar zijn allemaal combinaties.

Erowid vertelt er niets over?
Koop een bril!

Tadaaa!

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Volgens mij heeft het niet veel met die codeïne te maken hoor, vrij zwak middel naar mijn weten, ookal neem je er 5 of 6. Had je de avond ervoor niets gebruikt? Mij lijkt het meer op een naar bijeffect van een stimulant ofzo...

zazzoo

Bewuste gebruiker
Heb het ook voorgehad, maar dan enkel als de codeine was uitgewerkt. Heb zo'n 3maanden om de twee dagen ong 360mg tot 720mg codeinefosfaat (bronchodine) genomen, maar ben wel van de ene op de andere dag kunnen stoppen maar met toch wat neveneffecten uiteraard :tearsofjoy: varierend van extreem para zijn tot vertigo,nachtmerries tot paniekanvallen,vermoedelijk serotine-syndroom dus, tja eigenschuld he :)

azgaza

Badass junkie
Paranoia van codeïne? Kan ik me weinig van voorstellen, nou heb ik als meeste niet meer dan 30-40 mg opgehad tegelijk, maar ik had het dan ook tegen de hoest, ook die 10 mg pilletjes trouwens. Het enige wat ik merkte was dat ik me niet kon vervelen ook al deed ik niks, dat ik het minder koud had, dat alles wel comfortabel en leuk was en dat ik een beetje wazig, duf en minder aanwezig was. Paranoia lijkt meer het totaal tegenoverstelde daar van.

zazzoo

Bewuste gebruiker
Hehe, ja je kan je echt niet vervelen he :) k'vind ook alles mega interessant :tongueout: en hou ook van die opiaten jeuk

Bovenaan