Papaver

papaver

Newbie
Hallo,
Ik had vrorig jaar wat papaverzaadjes gekregen, nu ik had die vorig jaar geplant zonder succes maar dit jaar staan er ineens zeer veel planten. Ik heb al wa opgezocht wa je er met kan doen (Zoals opium maken, thee maken , je kan het ook oproken denk ik) maar ik vind geen duidelijke informatie. Weten jullie meer informatie wat je er allemaal met kan doen?
Bedankt!! :stoned:

Bijlagen

• DSC02756.JPG
    DSC02756.JPG
    16 KB · Weergaven: 669
  • DSC02755.JPG
    DSC02755.JPG
    42,9 KB · Weergaven: 678

Flameon

Badass junkie
Hmmz die zaadjes heb je vast niet gekregen bij de intratuin :P
Door in die onrijpe zaadbol te snijden, komt er een sapje vrij. Als je dit sapje laat in drogen dan krijg je ruwe opium. Ruwe opium wordt gebruikt om morfine van te maken. Via een of ander chemische formule kun je daar dan weer heroine van maken.

Wellicht dat het nu beter groeit dan vorig jaar, omdat we nu een goeie periode voor de plantjes / zaadjes hebben gehad. Warm genoeg geweest, toch ook genoeg regen er boven op ... en tsja dan groeien ze wel.

vogel

Bewuste gebruiker
Volgens mijn zo te zien is dat de oosterse papaver, papaver orientale
alleen in de slaapbol de papaver somniferum zit morfine

papaver

Newbie
Je hebt inderdaad gelijk , het is oosterse papaver.
Ik weet niet of er dan tripstoffen in zitten. Ik snij nu elke dag een paar sneedjes in de bollen en vang het sap op en laat dat drogen, ondertussen heb ik daar toch al aardig wat van.
Binnenkort eens op roken, ben eens benieuwd.

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Thee zetten van de bollen zelf werkt niet. De plant maakt enkel de juiste alkaloïden aan wanneer hij verwond is (verdediging tegen vraat van beesten). Dus je moet er idd in snijden of prikken, en dan het goedje opvangen.
Ik veronderstel dat je het kan laten drogen en oproken.

Maar de bloemen op jou foto zijn geen papaver somniferum's...dus zal het niet werken.

Ik heb er zelf staan en ga het dit jaar proberen :sunglasses:

Rain

Bewuste gebruiker
Welke papaverplant is nodig om ruwe opium te creeeren? Ik ga ook maar eens een paar zaden strooien :grin:

Heb laaste tijd Opium gerookt, Vond wel lekker, maar toch wel anders als heroin en zo, maar zeker fijn, maar als die was mij eerste keer, weet ik veel als it was goed opium, Rook mensen hier veel? en wat vind jullie beter, Goed Heroine of Opium of sort gelijk opiate,

Ik heb alleen heel slecht bruin gezien rond brabant, Woord helemal gek van, Nooit echt relaxed avond roken, Welke stad is goed voor goed bruin te halen?

Prive brichten mag wel :)

Bovenaan