• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Palenque paddo's

Speedie

Experimenterende gebruiker
Heb paar vrienden die af en toe trippen en wil zelf zeer graag ook een keer doen ik heb gehoord dat palenque paddestoelen wel goed zijn voor 1ste keer of welke raden jullie aan? wat is het effect van palenque juist

Thnx voor eventuele info ^^

Mr.jiho

Wijs gebruiker
nog nooit van gehoord...
in het algemeen word gezegt dat de mexicaanse de beste beginners zijn.
zoek maar op, je zal genoeg vinden

Graindor

Newbie
Ik wel, heb ze een keer gedaan met mijn broer(Argulas) en nog 2 vrienden.
De twee vrienden gingen wel slecht, maar ik en Argulas waren wel nice aant trippen, ik zat op een bepaald moment echt hevig te flaschen op zijn trippy kamer:tongueout:, dat moment blijft mij toch wel bij!:d
Was mijn mooiste trip tot nu toe al, de tweede was van Equador:wink:
Aja, palenque zijn Mexicaanse paddestoeletjes:)

Grtz,
Graindor

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hehe, ik heb van die trip nog een reportje ligge. Maar moet het eens verder aftypen op de computer :confused: En dan nog de namen vervangen als ik het hierop zet.

Ja, Hij was wel redelijk heavy (maar makkelijk te doen vond ik, heb tijdens die trip nog een sms moeten sturen naar de moeder van R. omdat hij het niet meer kon en redelijk hard in paniek was. Da was wel ff moeilijk, ma toch gelukt :grin:). Maar de keren ervoor (3-4) toen ik die had, was het dan weer totaal niet zo zwaar..

Bovenaan