padje

Extisi

Wijs gebruiker
Soms is het leuk om van het padje te zijn.
Kan iemand dat begrijpen? Als je bijv. niet naar huis hoeft, omdat je bijv. om 1 uur thuis moet zijn van je ouders.
Dan kan je zuipen enzo. Alsof het water is. Daarna ga je lekker kotsen op een bankje, en dan val je van de fiets.
Daarna is het half 7, en besluit je om 6:50 even inteloggen op drugsforum. En dit verhaaltje te vertellen.
Maarja. Weltruste allemaal.

L

Lid 6909

Gast
hoezo ben jij om 07 uur nog wakker AT.

een verstoord dag/nacht ritme (o.a. omdraaien van het ritme), ... zijn vooral bekend bij schizofrenie en andere psychiatrische ziektebeelden

cropp

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Extisi zei:
Als je bijv. niet naar huis hoeft, omdat je bijv. om 1 uur thuis moet zijn van je ouders.
Haha.
daarbij moest ik ook even grijnzen

hoe oud ben je extisi?

als ik mezelf helemaal de ondergang in zuip, moet ik dat zelf weten, en dat kan ook tussen acht uur en 1 uur, als dat maar vaak genoeg gebeurt vinden je ouders dat vanzelf niet meer schokerend hoor...

1 uur thuis zijn... :tearsofjoy:

Oom Klaas

Badass junkie
Och, hebben er niet veel hier een tijd gehad dat je een thuis-tijd meekreeg?
'k Heb 't zelf nog een beste tijd gehad, volgens mij tot m'n 15/16e ergens.
En als er dan een keer was dat je de hele nacht door kon gaan,

:hearteyes:

Eigenlijk was die beperktheid wel tof, die nachten waren gewoon speciaal omdat ze maar af en toe voorkwamen.

raizeredge

Wijs gebruiker
alcoholist zei:
dat kotsen is ook zalig want wanneer je uitgekotst ben,voel je je heerlijk
Nou heb in het begin veel gekost door drank en als ik niet meer kon kotsen was het nog kutter dan toen het nog wel kon. :grin:

alcoholist

Wijs gebruiker
hahaha
anders moetje gwn je vinger in je keel douwen
ik heb mezelf een x 1/5 uur zitten teisteren door mn kots op te houden,en de misselijk proberen weg te denken,sjow nou ik heb me nog nooit zoo kut gevoeld,gwn lekker kotsen daarna voel je je weer relaxed

knolselderij

Wijs gebruiker
alcoholist zei:
hahaha
anders moetje gwn je vinger in je keel douwen
ik heb mezelf een x 1/5 uur zitten teisteren door mn kots op te houden,en de misselijk proberen weg te denken,sjow nou ik heb me nog nooit zoo kut gevoeld,gwn lekker kotsen daarna voel je je weer relaxed

sommige mensen voelen zich dan chill en op gelucht maar die hele enkele keer dat ik gekotst hebt kan ik nix meer als ik gekotst heb en kan je me opvegen

Bovenaan