• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Paddo's

smoking

Newbie
Rond 19 uur waren we met die voorbereiding bezig, we hadden droge paddo's besteld bij een smartshop. 5 portie's (elk 3 gram) en 10 gram wiet. Het stond al vast dat het een super mooie avond werd. We zouden rond 19.30 met de paddo's beginnen. We hadden genoeg eten bij ons, waaronder ook Vitamine C pillen en een "nuchter persoon" tenminste iemand die geen paddo's nam. We waren in totaal met zijn 6-en. Iemand moest nog iets regelen, dus wouden we wachten maar dat werd dus gewoon eten want we waren heel enthousiast. Mijn vrienden hadden al eerder paddo's gegeten, ik nog nooit. Maar we begonnen met eten. Naar ongeveer 3 kwartier en een paar joint's verder begonnen de paddo's toch behoorlijk in te slaan. We zaten op een gymveld. Waar ook honderden hekjes stonden voor de fietsen. Ik weet nog goed dat de paddotrip begon, Ik vond de graffiti's naar mij kijken en het werd een stuk warmer. Ik liep met een kameraad al lachend langs de hekjes, we wisten niet meer hoe we eruit moesten komen :P We wouden een sigaret roken en liepen weg bij de anderen, en gingen op een bankje zitten bij een skatebaan. De graffiti op de skatebaan begon op te lichten, de skatebaan begon te golven. De besjes aan de bomen waren felrood zichtbaar terwijl het toch heel donker buiten was, ik zag mijn kameraads hoofd ook rood worden, en weer werd er ontzettend veel gelachen. We wouden toch ook nog maar een joint roken. Maar ik voelde mijn handen niet, maar vond het leuk om mezelf aan te raken. Wij gingen dus naar de "nuchtere persoon" of die voor ons een joint kon draaien, toen had hij mijn joint gedraaid maar ik wist niet meer wat ermee was want die trip begon steeds heviger te worden, ik ging plat op het gras liggen met die joint in mijn hand, dat voelde alsof een spagetti in mijn hand had, Ik lag daar dus in mijn eentje te trippen, en vragen aan mijzelf te stellen zonder er antwoord op te krijgen, intussen hoor ik ook dat de anderen behoorlijk veel lawaai maakten ( 12uur snachts ) Dus loop naar ze toe, tenminste wankel naar ze toe, de 5 personen die paddo's hadden gehad, hadden allemaal een eigen zin, iemand zei de heletijd, Ik ga naar huis. terwijl hij behoorlijk in de trip zat, de ander liep als een sulletje rond en zei: ik snap er allemaal niks meer van, de ander was heel hyperactief en vroeg om een sigaret en je had niks gezegt of hij was al weer weg, heel verwarrend maar lachen geblazen. Ik ging mooi weer op het veld liggen en even om me heen kijken, het leek wel kermis, toen ik weer een beetje nuchterder begon te worden door het natte gras, hoorde ik toen ik opstond dat de politie net weg was, Ik bleef maar vragen of de politie echt weg was, want ik zat weer helemaal in de trip toen ik opstond, en de rest tripte ook nog wel behoorlijk. We besloten om 2 uur om naar huis te gaan, slapen. Maar we waren 2 lui kwijt, SHIT! Wat nu wij probeerden om toch nog normaal tegen de nuchtere persoon te praten ondanks we nog steeds hevig tripte, we probeerden te vragen om vitamine c pillen. Maar we kregen het er niet uit. Wij dus naar huis met zijn 4-en. Want we moesten nog een half uur fietsen. Fietsen was ook zoo raaar alles was raar, maar het fietsen leek wel supersnel te gaan, we moesten langs elektriciteits kabels, waar we vuurwerk hoorden, we moesten over een smal spoorweg overgangetje, waar iemand stil bleef staan, waar ik achter fietste, terwijl de trein eraan kwam, tenminste dat dacht ik. We kwamen veel mensen tegen die uitgingen, en 2 lui waren al de andere kant op naar huis, Dus ik en mijn kameraad bleven over, nog steeds hevig in een trip. Elke keer als lui achter ons fietsten bleven we stil staan om alles een beetje op zinnen te zetten. Dat was heel moeilijk. Maar het was een ongelooflijke ervaring, heel speciaal. Ik ga het zelf nog een keer overdoen, maar dan overdag. :stoned:

A friend with weed, Is a friend indeed
.

Jeller

Badass junkie
ik, maar dat van die politie versta ik toch niet goed, je zegt ineens was de politie weg, maar daarvoor zei je er niets van

smoking

Newbie
Jeller zei:
ik, maar dat van die politie versta ik toch niet goed, je zegt ineens was de politie weg, maar daarvoor zei je er niets van

Ik hoorde van mijn kameraden dat de politie net weg was wegens geluidsoverlast, ze hadden gezegd dat er niet meer lui waren terwijl ik in het donker zat te trippen op een veld. En toen ik later weer bij hun kwam hoorde ik dat de politie net weg was.

Bovenaan