Paddo's

IlovetheWEED

Experimenterende gebruiker
ok zoals jullie wel weten heb ik mij een paddokweekset gekocht...
mijn eerste flush was volledig mislukt door een of andere schimmel sommigen zeiden smijt die set weg maar ik heb het toch nog eens geprobeert... Het is dus duidelijk aan het lukken denk ik...
de vorige paddo'tjes waren max zo'n 4cm wel nu heb ik al redelijk wat paddo's van rond de 8cm...
eentje is al open gegaan... maar de anderen blijven gelijk gesloten :( hoe komt dit?
kun je van gesloten paddo's ook trippen?
Mvg S.moke

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoe het komt? Idk :stoned:

Wel kun je ook van de nog gesloten paddo's trippen, kleinere paddo's zijn juist potenter!(hoewel ik hier niet uit ervaring spreek).

Shroom

PepTalk zei:
kleinere paddo's zijn juist potenter!
Oh ? dat wist ik niet eens, is dat echt zo of denkt men dat alleen, of is het ook echt aangetoond enzo.

bovendien zolang de vliesjes aan de onderkant nog niet scheuren of los laten hoef je nog niet te plukken. weet niet of dat is wat je bedoelt met niet open gaan, of dat je bedoeld dat de kopjes niet echt groter worden

IlovetheWEED

Shroom zei:
PepTalk zei:
Oh ? dat wist ik niet eens, is dat echt zo of denkt men dat alleen, of is het ook echt aangetoond enzo.

bovendien zolang de vliesjes aan de onderkant nog niet scheuren of los laten hoef je nog niet te plukken. weet niet of dat is wat je bedoelt met niet open gaan, of dat je bedoeld dat de kopjes niet echt groter worden
Welja al mijn paddo's (behalve 1tje dan) zijn allemaal nog niet geopend... de hoed is dus gelijk nog een bruin bolletje... wel zie ik bij zommige een licht zwartje schijn onder de kopjes...
Mvg

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Shroom zei:
PepTalk zei:

Je kunt ook niet alles weten :wink:

Maar er is naar mijn weten nog nooit wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, maar (andere dan ik) gebruikers melden dit soort ervaringen wel ja.

Er zit ook wel een logica in, bij het groter worden zal de groei in vocht procentueel groter zijn dan die van werkzame stoffen. Aangezien ze in een paar dagen tijd toch flink kunnen groeien..

stoeprand

Newbie
ik had bij me laatste setje ook dat ze te langzaam groeide ik heb ze toen iets meer in het licht gezet en op een wat warmere plek (een warmtematje eronder gezet met het wat papier ertussen dat bodem niet te warm wordt) hierdoor is de luchtvochtigheid behoorlijk gestegen. en daarna deden ze het prima.

Bovenaan