• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Paddo's op de veluwe

Belgo

Belezen gebruiker
Dit is een trip die ik met m'n beste vrienden die ik in de zomer van 2007 al had gedaan maar ik wil er toch over posten.

Een maat van ons begon er eens over dat het wel kicken zou zijn om een keer een paddo tripje te doen en de beste locatie daar voor zou zijn in een bos of een mooi park,ergens in de natuur.Wij waren complete noobs en hadden geen idee wat ons te wachten stond maar nieuweschierig als we waren besloten we samen om het eens te gaan proberen.
De maat van ons zou 4 porties regelen(ieder eentje).Dit werden gedroogde mexicaanse.En we zouden naar de hoge veluwe gaan.
De nodige voorbereiding getroffen.Iedereen had een 1.5L fles water bij zich,wat te knagen en een zak snoep...Voor als iemand bad zou gaan.
Dit is gelukkig niet gebeurd.

De bus gepakt in arnhem stad rond een uur of 9..eerst goed gegeten.Daarna op het park aangekomen een witte fiets gepak (die kan je daar pakken als je een toegangskaartje heb gekocht om door het park te crossen) en het eerste beste bos ingezjeesd en die dingen gegeten.Dit maten van mij hadden het allemaal tussen een broodje gepropt omdat het vies zou zijn,ik heb ze zo opgegeten..nou ik vond het heerlijk..net pistasj nootjes :)

Daarna de fiets gepaakt en wat rondgetourd..Wat een LOL!Na 30/45 min zaten we allemaal in de trip en niemand had hem zien aankomen.Paddo's zijn echt super...Wat volgde was een euforische/avontuurlijke ervaring omdat we gelijk van de padde gingen en de natuur in doke (dit is verboden dus kijk uit)waarin het voor ons voelde ''alsof we ons aangesloten bij door de aarde'',echt in contact..bizar.We hebben door bossen gelopen en zijn wilde zwijnen en herten tegengekomen!Gebukt en schuilen om die beesten in de gaten te houden ,door het gras kruipen om zo min mogelijk geluid te maken.
Sommige momenten was het net alsof we in de Savanne in Afrika liepen..!De lucht, de horizon,de bomen het gras..Het was gewoon prachtig.We hadden op dat moment zoveel begrip voor mekaar.De trip was zo intens .Je moet je voorstellen dat je in een soort van een wei zit en dat je 3 km uitzicht heb en dat het muis en muis stil is..En dan die paddo's erbij..Het was fascinerend.

Ik heb later nog meerderen malen een paddo trip genomen waaronder een keer op een house feestje en een keer samen met mn meissie thuis(heerlijk hoor,geweldige sex,wat een sensatie).Maar ik raad iedereen aan die het wil proberen en vooral voor de eerste keer om dit met vertrouwde personen in een aangenamen omgeving te doen en een natuur park is hiervoor ideaal,zoveel indrukken en invloeden.

Het is een schande dat paddo's nu verboden zijn!

Pikachu

Wijs gebruiker
Hehe de veluwe is ook mijn favoriete locatie. Ik weet trouwens 90% zeker dat ik weet waar jullie precies getript hebben. Savanne + uitzicht + stil. Loopt er een weg rondom dat gebied, zijn er veel heuvels en een uitkijkpunt helemaal bovenaan?

Ceko

Belezen gebruiker
Klinkt geweldig! Maar dan in de zomer :) Moet er nu niet aan denken om op de hei te zitten :)

Pikachu

Wijs gebruiker
Weet jij hoe het daar nu rond deze tijd van het jaar is? Ik zou er naartoe kunnen rijden maar daar heb ik geen zin in :P Anders kan ik op een zonnige dag nog wel een keer een tripje ondernemen =)

Skazi

Newbie
Veluwe is koud op dit moment, en guur en kale bomen
Met sneeuw is het wel heel erg wonderlijk mooi daar
Maarrem, paddo's in combinatie met sex gaat dus prima?
Toch maar eens proberen dan ^^.

Bovenaan