Paddo's kweken

Heyhey!
ik wil graag een growkitje halen om zelf paddos te gaan kweken.
ik heb zelf tot nu toe alleen truffels gehad. Die hakte heel erg in, ook met een minder leuk eind dan gehoopt.
Weet iemand wat ongeveer de minst heftigste paddo is?

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
idd, maar daar had ik laatst een zwaaare mindfuck van zeg.. niet normaal meer gwoon.
maar truffels zijn togh niet zo makkelijk zelf te kweken, voor paddos kun je kant en klare kweeksets kopen. Daar heb ik bij truffels nog nooit van gehoord, of zit ik nou fout :rolleyes: ??

:wave:

disaster

Bewuste gebruiker
vandaag weer 's een growkit met mexicaanse kaalkopjes (cubensis) gehaald.. Ik had eens een echte reuze-paddo gekweekt.. Ik zou nog wel een foto plaatsen :sunglasses:

disaster

Bewuste gebruiker
Hier iis ie dan.. Ik heb niet zoveel ervaring met paddo's kweken maar ik weet zeker dat ze van deze grote bijna niet voorkomen. :) :)

Hij weegte 59 gram (dus bijna 2 possies)

disaster

Bewuste gebruiker
Ik heb er thee van gemaakt en met z'n drieen opgegeten.
We zijn alledrie hardstikke space gegaan :hearteyes:

disaster

Bewuste gebruiker
qinn zei:
disaster zei:
Ik heb er thee van gemaakt en met z'n drieen opgegeten.
We zijn alledrie hardstikke space gegaan :hearteyes:

Schrijf je ook een trip-report daarover?

Zou graag willen, maar ik herinner me helaas niets meer..
We zijn een horror film gaan kyken, maar we zagen er alles omheen draaien (niet zo'n succes dus).

dread_head

Belezen gebruiker
omg
ziet er zeker goed uit
wij hadden laatst ook gewoon porties maar hadden we ook een super dikke.. die had ik zelf niet opgegeten :P

rocka

Experimenterende gebruiker
disaster zei:
Hier iis ie dan.. Ik heb niet zoveel ervaring met paddo's kweken maar ik weet zeker dat ze van deze grote bijna niet voorkomen. :) :)

Hij weegte 59 gram (dus bijna 2 possies)

HOLO fuck :openmouth: echt veeet ! Maar zitten de stoffen niet alleen in het bovenste gedeelte van de paddestoel of ook in de steel?

Bovenaan