Paddos kweken lukt niet

Haze97

Experimenterende gebruiker
Hallo,
Ik heb 22dagen geleden een paddo kit aangeschaft de golden teacher. Gisteren na 3weken was er bijna niets te zien ik heb toen op drugsforum hulp gevraagd ik heb toen alle water uit me filterzak uit gehoten en me kweekbak terug in de filterzak gestokzn maar vandaag zie ik nog altijd geen verandering zou ik alles eruit plukken en ijskoud water in de bak gieten om een 2de flush te starten of moet ik wachten ik Weet geen raad er mee received_2628728887457517.jpegreceived_310306476720228.jpegreceived_843146899759355.jpeg

Haze97

Ik zie toch echt een paar kleine paddestoeltjes opkomen. Zou nog even geduld hebben.

Het duurt wel vaker zo lang hoor, vooral de eerste flush.
Ze zijn er al zo 5 dagen maar minder. Normaal gezien zou het veel rapper moeten groeien... Mr zal nog wat wachten

Haze97

Weer geen verschil te merken morgen doe ik een cold flush weet iemand of het echt nodig is om de pinheads eruit te trekken of mag ik ze gwn laten zitten een cold flush doen en ze mee laten doorgroeien ik lees 100 verschillende dingen op het internet en uiteindelijk heb ik nergens antwoord op ik zal gwn het eerste advies volgen en hopen dat het nog lukt 🙏
received_2985798785007922.jpegreceived_2985798785007922.jpegreceived_2747532912234825.jpeg

GonzoGrasshopper

Bewuste gebruiker
Weer geen verschil te merken morgen doe ik een cold flush weet iemand of het echt nodig is om de pinheads eruit te trekken of mag ik ze gwn laten zitten een cold flush doen en ze mee laten doorgroeien ik lees 100 verschillende dingen op het internet en uiteindelijk heb ik nergens antwoord op ik zal gwn het eerste advies volgen en hopen dat het nog lukt 🙏
Bekijk bijlage 8976Bekijk bijlage 8976Bekijk bijlage 8977
Bij cold flush de beginnende kopjes eruit trekken anders gaan ze schimmelen.
Succes!

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
@Haze97 Is die kit niet een beetje (te) droog misschien?

En zoals gezegd zeker even de beginnende kopjes weghalen bij een cold flush.

Ik hoor en merk dat de kweeksets van tegenwoordig het minder vaak goed doen dan vroeger. Misschien verbeeld ik het me...

Haze97

@Haze97 Is die kit niet een beetje (te) droog misschien?

En zoals gezegd zeker even de beginnende kopjes weghalen bij een cold flush.

Ik hoor en merk dat de kweeksets van tegenwoordig het minder vaak goed doen dan vroeger. Misschien verbeeld ik het me...
Het is me eerste kweekset heb jij er al veel gekweekt ?

Haze97

Weer geen paddo te zien om 18u zal ik een nieuwe flush starten moetk die 6uur in de frigo laten met ijskoud water ? IMG_20200831_105744.jpgIMG_20200831_105757.jpgIMG_20200831_105752.jpg

Haze97

12 tot 24u in de koelkast.
Ik begrijp dat je ongeduldig bent maar geduld is belangrijk!
Lees even rond op het forum, er zijn zat andere mensen waar het wat langer duurt.
[/QUOT
Ik heb geduld maar zoals je ziet groeit het niet meer ik heb geleerd hoe langer me kit er sta hoe meer kans dati besmet word dat wil ik voorkomen de kans dati nog verder groeit is klein maar ok zal nog wat wachten tot woensdag bedankt voor je hulp ♥

Bovenaan