paddo's hoeveelheid

takedown84

Belezen gebruiker
hey, ik ga onderhand keer paddo's proberen samen met 'n vriend
we hebben ieders 1 bakje bestelt (15 € wel wat veel denk ik, maarjah).
er zouden er 24 inzitten, ik weet het gewicht niet, maar naar het schijnt kom je al met 'n half bakje toe?
hoeveel gram paddo's moet je hebben voor lekker te trippen?
heb het dus wel over de eerste keer ik doseer liever 2 keer beetje dan 1x veel.

ik weet het gewicht ook niet :), zal ik morgen ook eerst eens vragen.
dus vermeld het aantal gram maar :)

thx!!

Talec

Bewuste gebruiker
als ze 15€ kosten zullen het wel niet de strafste zijn:)
doe gewoon elk de helft, normaal is het zon 30 gr per
bakje als ik me niet vergis & geniet van je trip :wink:

azgaza

Badass junkie
Als ze vers zijn krijg je voor 15 euro waarschijnlijk zo'n 30-35 gram. Deel dat door tweeën en probeer het uit. Meestal is een halve portie goed om het wel te voelen, voor mij althans, en als je het neit voelt weet je dat je de volgende keer kan beginnen met bv. 2/3e van zo'n 30 gram hoeveelheid.

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Vraagje: Ik weeg 61 kg, meet ongeveer 1m75 en wil graag voor de 1ste x paddo's doen binnenkort (eerste keer trippen). Verder enkel ervaring met wiet, XTC en shitloads aan alcohol.

Is het een slecht idee om een volledige portie (doosje van 30 gram) mexicaanse van Azarius naar binnen te spelen voor de 1ste x of is dit gwn TE heftig? Er staat namelijk op Azarius: "Gebruik: 30-35 gram voor een trip van het hoogste niveau voor ware psychonauten". Ik wil de effecten van paddo's wel deftig kunnen voelen voor de 1ste x... :)

en

Kan het verder kwaad om vooraf wat alcohol of een pilletje te nuttigen om wat relaxed te zijn?

:wave:

shokora

Wijs gebruiker
Ik doe meestal gewoon eerst een half bakje en daarna (na een paar uur) de andere helft (als ik daar zin in heb). Ik zou niet aanraden om na een half uur de andere helft op te eten 'omdat het niet werkt', want dan zou je wel eens teveel kunnen nemen (en dat is prolly minder leuk).

Talec zei:
als ze 15€ kosten zullen het wel niet de strafste zijn:)
doe gewoon elk de helft, normaal is het zon 30 gr per
bakje als ik me niet vergis & geniet van je trip Wink

Ik weet niet waar jij je paddo's koopt maar voor €15,- heb je hier toch wel hawaiiaanse/equadoriaanse (€13,- voor colombiaanse).

teebo

Bewuste gebruiker
90% kans dat je een volledig bakje niet leuk gaat vinden
grappig woord truwens

bakje

bakje

bakje!

-spaceman-

Badass junkie
pilliewilly zei:
Chill. Ik ga toch maar voor een volledig bakje mexicaanse dan, is een middelmatige dosis :P

Zou ik ook doen, mijn eerste keer paddo's heb ik ook een hele dosis mexicaanse genomen... Wel gedroogd... ik vond het effect nou niet zo heel sterk! 2e keer: een volledige (gedroogde) portie haiwaiaanse hebben mij laten zien wat paddo's wel niet met je kunnen doen!

Bovenaan