Paddo's en Ketamine

Dag iedereen

Heb pas een paddo kweekset(mazatapec) gekocht en ondertussen al 1 keer geoogst. Nu had ik ook nog wat Ket liggen en vroeg me af of er al mensen ervaringen hebben met het combineren van deze 2?

keep it clean keep it lean

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Geen ervaring mee, maar lijkt me wel wat. Ik denk dat het intenser is dan je verwacht, ondanks dat je misschien al verwacht dat het intens wordt. Snap je me? :sweatsmile:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Er is echt een heel mooi subforum voor vragen over paddo's...
Dit is een combinatie topic he...

OT Geen ervaring met paddo's en keta, maar wel met LSD en keta. En ja, het wordt inderdaad behoorlijk intens en raar. Maar vond LSD en keta zeker wel een fijne en interessante combo. Wat denk ik wel een belangrijk verschil is tussen paddo's en LSD is dat paddo's een stuk chaotischer zijn dan LSD en van keta wordt je ontzettend vaag. Ik werd van LSD en keta echt extreem vaag, maar dit zal in combinatie met paddo's nog veel meer worden denk ik.

Fool

Badass junkie
Ik kan me bij Psychedelibee aansluiten met de combinatie LSD en Methoxetamine. Dat word erg snel erg vreemd, en je wilt zéker neit meer naar huis hoeven fietsen!

maurice

Newbie
Dag iedereen

Heb pas een paddo kweekset(mazatapec) gekocht en ondertussen al 1 keer geoogst. Nu had ik ook nog wat Ket liggen en vroeg me af of er al mensen ervaringen hebben met het combineren van deze 2?

komt die wel achter laat zijn man combinatie,s dan kan het je wel eens slecht gaaan

maurice

Newbie

OT Geen ervaring met paddo's en keta, maar wel met LSD en keta. En ja, het wordt inderdaad behoorlijk intens en raar. Maar vond LSD en keta zeker wel een fijne en interessante combo. Wat denk ik wel een belangrijk verschil is tussen paddo's en LSD is dat paddo's een stuk chaotischer zijn dan LSD en van keta wordt je ontzettend vaag. Ik werd van LSD en keta echt extreem vaag, maar dit zal in combinatie met paddo's nog veel meer worden denk ik.
lsd nou ik 1 keeer genomen ben am bad gegaaaan paddo,s was wel oke ram op gelachen maaar ligt ook aaan de sweeer

maurice

Newbie
Dag iedereen

ja kunje inderdaad kopen ja die setje,s en hoe is het jou bevallen gr

Ja, ik begrijp wat je bedoelt met het chaotische van paddo's tegenover LSD. Over LSD heb je precies wat meer controle(hangt natuurlijk ook van de sterkte van je trip af). thanks voor de comment.

Bovenaan