Paddo's en alcohol

jopio

Experimenterende gebruiker
Heej, morgen paar ik weer eens paddo's (3e x). IK blow en drink dagelijks, af en toe wat snelle of een paar snoepjes.
Kan ik dan alcohol (bier) drinken tijdens mijn paddo trip of is dat een slecht plan?
GRTZ

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
Alcohol en paddo's wordt volgens mij altijd afgeraden. Als ik in een trip zit heb ik ook echt geen zin in alcohol. Een paar biertjes kan wel denk ik, doen mn maten ook.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik hou totaal niet van alcohol dus misschien ben ik niet de juiste persoon om het je af te raden, maar als je optimaal van de paddo effecten wilt genieten lijkt het me niet wijs om er alcohol bij te nuttigen. :P

TrippyShit

Badass junkie
Er wordt duidelijk gezegd op de bakjes van de paddo's: Niet gebruiken met alcohol.
Alcohol is een geestvernauwend middel. Paddo's zijn geestverruimend. Die 2 effecten spelen elkaar dus tegen en dat kan je trip nooit ten goede komen natuurlijk. Drink wat in de come-down. Dan drink ik ook wel eens een rummetje voor de smaak.

azgaza

Badass junkie
Als je het bij een klein beetje houdt zie ik er eigenlijk geen kwaad in, maar zo veel alcohol drinken dat je de alcohol ook goed zou moeten kunnen voelen ijkt me geen goed idee vanwege de eerder genoemde tegengestelde werking.

Mayan

Bewuste gebruiker
Ik heb mogen ervaren dat het NIET samengaat.
Kijk ik spreek niet over een glaasje ofzo he.
Ik spreek over een hele fles!
Ik had mij eens volgekapt met drank, en die ochtend erna een anderhalve portie genomen.
Kan u alleen maar zeggen, ik heb alles uitgezweet, gekotst en stond hier in mijn flikker rond te lopen doordat ik het te warm had.
Ben zelfs nog op de stenen vloer hier gaan liggen, tjonge jonge :grin:
Mijn vriendin vond het best wel grappig :)

jopio

ok dat likt me duidelijk dan. geen drank mssn een paar pilskes maar beter niet. dankuwel

TrippyShit

Badass junkie
Pillen zal ik ook niet doen de 3e keer. Niet dat het heel erg gevaarlijk is ofzo, maar je moet niet fucken met paddo's als je niet heel duidelijk weet waar je het over hebt en waar je mee bezig bent. Anders kunnen paddo's je 10x zo hard terug fucken..

jopio

is dubbelfris trouwens een tripkiller? ik ben van plan om dat als drinken te gebruiken vanavond maar er zit wel suiker in :confused: ( en dit is waarschijnlijk de laatste keer dus ik neem het zekere voor het onzekere)

TrippyShit

Badass junkie
Nee, kan je gewoon drinken. Al die suikerzooi helpt helemaal niet joh. Dat zit tussen je oren. In een badtrip een keer een heel pakje dextro leeggevroten maar ging er niet minder van trippen ofzo. Alleen maar harder omdat mn laatste optie afviel :P

azgaza

Badass junkie
Ik drink vaak vruchtensappen in paddotrips en daar is nog nooit een trip van verminderd, zit ook vol met suiker hoor. Verder denk ik dus ook dat als je de hoeveelheid van alcohol heel erg beperkt houdt je dus beter van de ervaring kan genieten, maar een pilsje of misschien twee kan denk ik geen kwaad.

Bovenaan