Paddo's => emotioneel stabiel?

Mila

Experimenterende gebruiker
hoi hoi

ik had m'n vriend gevraagd om samen eens paddo's te gebruiken. hij heeft't al wel eens gedaan en voor mij zou't m'n eerste keer zijn. maar toen ik het hem voorstelde zei hij dat ik er emotioneel ni stabiel genoeg voor was.. is dit mogelijk? hij zei dat ik voor antwoorden mss beter een lijntje coke kon snuiven..

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Nouja een lijntje coke snuiven tegenover paddo's is wel ff wat anders. Paddo's zijn in mijn ervaring veel meer dan gewoon een "drug", je kan er van leren en diep mee in je onderbewuste kijken (dat klinkt heel zweverig maar de regelmatige gebruiker zal het met mij eens zijn). Daar in tegen heeft je vriend wel gelijk dat het beter is als je emotioneel stevig in je schoenen staat, omdat je mischien dingen voelt en ziet die je eigenlijk niet wilt zien. Je moet paddestoelen niet nemen als je last hebt van depresie, phychose, borderline, shitsofrinie enz enz. Kort om, je kan paddestoelen best nemen als je je lekker voelt en er klaar voor bent (dus het niet erg vind als je met jezelf geconfronteerd wordt), mocht je echter sirieuzere problemen hebben zoals de hierboven genoemde phychishe problemen dan kan het beter laten. Daarmee raad ik je trouwens niet aan het lijntje coke te nemen, daar wordt je ook niet veel beter van :P

Mila

tnx voor je reactie Skyer!

tis net omdak me wa vragen over mezelf zit dat ik paddo's wou doen om zo meer te weten te komen over mezelf en voor eventueel een andere kijk op dingen...

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dan is het zeker de moeite waard, maar je moet dan ook accepteren dat de ervaring wel eens helemaal niet leuk zou kunnen worden en dat alle dingen die je dwars zitte allemaal boven komen. Je zult je moeten overgeven aan de ervaring, ook als deze niet leuk is. Ben je daar bereid toe? Zoja, dan kun je er HEEL VEEL van leren en zou het mischien wel de mooiste ervaring van je leven kunnen zijn (mijn leven is het zeker ten goede gekomen).

zommes

Badass junkie
Wat vind je zelf van zijn stelling?

Voor antwoorden een lijntje coke snuiven i.p.v paddo's vind ik belachelijk, als helemaal als je emotioneel instabiel bent. Hij bedoelde misschien dat cocaine je dan op korte termijn beter helpt, maar op lange termijn is dat zeker niet zo.

Mila

heb helemaal geen ervaring met drugs. ik lees wel wat het met je kan doen, maar of da effectief bij mij ook zo zal zijn, blijft natuurlijk de vraag.
daarom dat ik het aan hem vroeg. hij is er wel meer mee bezig geweest en hij kent mij ook. dus echt iets van die stelling kan ik ni vinden..
maar ik prefeer natuurlijke drugs boven al die synthetische rommel, vandaar dak paddo's wel eens een keer wil uitproberen.
maar mss is nu gewoon nog ni de moment voor mij.

BacingsPen

Badass junkie
Te instabiel voor paddo's, maar een lijntje coke daarintegen kan volgens hem wel?!

Erg vreemd.. Is je vriend toevallig zelf verslaafd of iets? (klinkt misschien onlogisch, maar zeg dit ivm een vergelijkbare situatie..)

Loopt het momenteel iets minder lekker tussen jullie?

(probeer te verklaren waarom hij in hemels naam Coke noemt, als je zelf aangeeft paddo's te proberen..)

Enigmatique

Belezen gebruiker
paddos rule..echt een aanrader vind ik voor iedereen die volwassen en sterk genoeg is om ermee om te gaan ..

Mila

Hey SpacingBen,

M'n vriend is niet verslaafd, aan niks, buiten aan mij misschien :wink:

En idd het gaat een beetje minder tussen ons, waar leid je dit uit af?

En misschien blijf ik best van alle drugs gewoon af...

Intoxicated

Wijs gebruiker
Coke geeft geen antwoorden... :cry:

En dat chemisch tegenover natuurlijk moet je je niet echt druk om maken. In die paddo's zit ook gewoon een chemische verbinding waar je van gaat trippen. Het is niet zo dat alle chemische dingen slecht voor je zijn. En paddo's zijn wel heel heavy, dat je niet denkt: natuurlijk plantje, je kan het gewoon in de smartshop kopen, goede introductie. Het is echt heavy. Maar zeker de moeite waard als je er klaar voor denkt te zijn.

space scientist

Wijs gebruiker
aangezien dat je totaal geen ervaring hebt met drugs zou ik er goed over nadenken of je eht wel echt wilt, niet omdat je vriend soms iets gebrukt.

Als je idd iets zou willen proberen, waarom probeer je dan niet eerst iets lichts zoals wiet, paddo's kunnen hele heftige trips geven, en als je nog nooit in aanraking geweest met drugs kan het te heftig voor je zijn.

Als je dan toch paddo's doet, neem dan zeker niet te veel en begin met 1/3 of een 1/2 portie, zodat het niet te heftig word

BacingsPen

Badass junkie
Mila zei:
Hey SpacingBen,

M'n vriend is niet verslaafd, aan niks, buiten aan mij misschien :wink:

En idd het gaat een beetje minder tussen ons, waar leid je dit uit af?

En misschien blijf ik best van alle drugs gewoon af...

Hey Mila, die uitspraak van je vriend deed me denken aan de ex van een ontzettend goede vriendin van me.. Het liep al tijden niet zo lekker tussen hen, en meneer de cokesnuiverd leek het wel een goed idee om eens met haar een pilletje te nemen, omdat ze dan eens zouden kunnen praten zonder ruzie.. Zij daarintegen, wilde eigenlijk niet aan de chemische shit, en wou eigenlijk liever een keer paddo's doen..

Dat vond die ex absoluut geen goed idee, en hij stelde voor XTC te gebruiken, omdat hij (denk ik) dacht dat hij de ''probleempjes'' met haar wel kon oplossen door haar eens te laten ervaren wat hij ook ervaarde.. (hij gebruikte gewoon teveel en stiekem, en zij zei hier wat van, vooral omdat ze niet tegen liegen kan..)

Hoe dan ook, waarschijnlijk is deze situatie totaal anders dan de jouwe, maar misschien dat het je er toch iets mee kan/het jelaat nadenken?

En Zoals je zelf al zegt, misschien blijf je het beste maar gewoon van alles drugs af :) Er wordt hierboven aangeraden om te beginnen met iets lichters, zoals wiet, dat zou ik je juist willen afraden.. Je hebt nog helemaal geen ervaring met drugs, dus wie weet ben je wel verslavingsgevoelig? Wiet lijkt me (hoe onschuldig ook) dan niet het juiste middel..

En paddo's, tsja, een geweldige drugs als je met de juiste mensen bent.. Ik vraag me af of je er goed aan doet het te proberen met iemand die je aan de coke wil hebben.. (sorry dat ik het zo zeg, maar dat idee krijg ik..)

Om een lang verhaal kort te maken, het lijkt mij persoonlijk niet verstandig (of niet het goede moment) om welke drugs dan ook te gebruiken.. En niet dat ik kan weten wie je vriend is en welke bedoelingen hij heeft, maar pas gewoon een beetje op.. Coke aanraden aan iemand die je notabene zelf als labiel bestempeld, vind ik echt een beetje vreemd..

Ps, ik hoop dat het snel beter gaat tussen jullie.. En ik hoop vooral dat jullie ''ruzies'' niet achteraf met drugs te maken hebben, wat dus het geval was in de situatie die ik hierboven heb beschreven

:wink:

Jeller

Badass junkie
sowieso geen coke snuiven, daar krijg je vroeg of laat spijt

paddo's, dat moet je zelf maar uitmaken, het zal je wel uitgebreid duidelijk gemaakt worden of het een goed idee is achteraf eens je begint te trippen

dan zullen de paddo's je wel duidelijk maken of je emotioneel stabiel bent en zal je je karakter en levenswijze ontrafelen

als je denkt dat je stabiel genoeg bent en dat ook blijft denken tijdens je trip dan zal je zeker een leuke trip hebben, maar als je negatief gata denken kan het wel verkeerd aflopen

als je zelf zegt dat je nog nooit drugs hebt genomen, vind ik paddo's niet zo'n goede drugs om mee te beginne, omdat psychedelische drugs het geestelijk moeilijkste en zwaarste effect geven

maar dat wilt niet zeggen dat je geen prachtige ervaring kan hebben

heartcore

Een lijntje coke ipv paddestoelen? Ik viel bijna van mijn stoel af.

Dit bewijst maar eens hoeveel ONZIN advies er wordt gegeven, met name door gebruikers zelf.

Ik ben zelf zwaar verslaafd geraakt aan cocaine tijdens een mindere periode in mijn leven. Coke is verslavend en vernauwend, paddos'zijn antiverslavend en verruimend.

Maak je keuze :wink:

Het is in ieder geval verstandig om de eerste keer met een halve portie te beginnen en eventueel na een uur ofzo, bijnemen als je denkt het aan tekunnen.

live fast die Young

Belezen gebruiker
ikzelf heb last van psychische problemen, waarschijnlijk borderline
daarom hebik nu 2 jaar geen paddo's meer gegeten. ik had het idee dat het mijn licht psychotische klachten versterkte..
hoe erg is die instabiliteit van jou, is eigenlijk de vraag?

Bovenaan