Mila zei:
Hey SpacingBen,
M'n vriend is niet verslaafd, aan niks, buiten aan mij misschien
En idd het gaat een beetje minder tussen ons, waar leid je dit uit af?
En misschien blijf ik best van alle drugs gewoon af...
Hey Mila, die uitspraak van je vriend deed me denken aan de ex van een ontzettend goede vriendin van me.. Het liep al tijden niet zo lekker tussen hen, en meneer de cokesnuiverd leek het wel een goed idee om eens met haar een pilletje te nemen, omdat ze dan eens zouden kunnen praten zonder ruzie.. Zij daarintegen, wilde eigenlijk niet aan de chemische shit, en wou eigenlijk liever een keer paddo's doen..
Dat vond die ex absoluut geen goed idee, en hij stelde voor XTC te gebruiken, omdat hij (denk ik) dacht dat hij de ''probleempjes'' met haar wel kon oplossen door haar eens te laten ervaren wat hij ook ervaarde.. (hij gebruikte gewoon teveel en stiekem, en zij zei hier wat van, vooral omdat ze niet tegen liegen kan..)
Hoe dan ook, waarschijnlijk is deze situatie totaal anders dan de jouwe, maar misschien dat het je er toch iets mee kan/het jelaat nadenken?
En Zoals je zelf al zegt, misschien blijf je het beste maar gewoon van alles drugs af 
Er wordt hierboven aangeraden om te beginnen met iets lichters, zoals wiet, dat zou ik je juist willen afraden.. Je hebt nog helemaal geen ervaring met drugs, dus wie weet ben je wel verslavingsgevoelig? Wiet lijkt me (hoe onschuldig ook) dan niet het juiste middel..
En paddo's, tsja, een geweldige drugs als je met de juiste mensen bent.. Ik vraag me af of je er goed aan doet het te proberen met iemand die je aan de coke wil hebben.. (sorry dat ik het zo zeg, maar dat idee krijg ik..)
Om een lang verhaal kort te maken, het lijkt mij persoonlijk niet verstandig (of niet het goede moment) om welke drugs dan ook te gebruiken.. En niet dat ik kan weten wie je vriend is en welke bedoelingen hij heeft, maar pas gewoon een beetje op.. Coke aanraden aan iemand die je notabene zelf als labiel bestempeld, vind ik echt een beetje vreemd..
Ps, ik hoop dat het snel beter gaat tussen jullie.. En ik hoop vooral dat jullie ''ruzies'' niet achteraf met drugs te maken hebben, wat dus het geval was in de situatie die ik hierboven heb beschreven