Paddo's combineren

Everio

Bewuste gebruiker
Klopt het dat je speciale effecten krijgt als je paddo soorten combineert? vriend van me zei dat zn vriendin mexicaanse + hawaiaanse (allebij halve portie) tegelijk gepakt had en zelfs mensen uit de muur zag komen (op de paddo manier dan :P, iedereen die het eens gehad heeft weet wat ik bedoel :wink:)

ben hier erg benieuwd naar :)

(heb al een 10tal keren paddo's gehad en geeeeen enkele keer een badtrip, snap ook niet hoe je een badtrip kan krijgen met deze drug.... :))

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ze vallen te combineren, allen let wel op de juiste dosis die je prettig vind.
gedroogde hawaiaanse en kaalkopjes deed ik wel eens.

de trip begon even heftig, toen een paar uur lang wat minder

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heb een keer een portie mexicaanse en halverwege de trip een halve hawaiaanse bijgenomen. Dit versterkte de visuals en de trip enorm, helemaal in de war geraakt (op een goeie manier)
Weet eigelijk niet of dit aan de combo lag of gewoon aan de hawaiaantjes alleen omdat ik hier altijd hard van ga trippen.

azgaza

Badass junkie
Ik heb wel eens een hawaiiaanse/equadoriaanse mix gegeten en het effect was niet echt anders dan de beide soorten los van elkaar.

Everio

Bewuste gebruiker
hmm... heb nu een tiental paddo ervaringen en sommige waren wel echt ruig :) maar ik kan meer aan (A) nog geen bad trip ervaringen gehad en heb altijd alles onder controle gehad...

ik wil wel keer LSD gaan proberen maar daar heb ik nog mn "zenuwen" bij...

2CB ook al herhaaldelijke keren gedaan, ook hogere dosissen en ook nooit de grip verloren of bijna...

blijkbaar toch wel een sterke geest...

sabe007

Experimenterende gebruiker
lsd echt geen vrees bij hebben. mss normaal bij de eerste keer mja. het zit allemaal in je kop:wink:
wat is 2CB ?

Bovenaan