Paddo's 2 x heel verschillend

Robert67

Belezen gebruiker
Ik voor de 2e x paddo's gebruikt binnen een maandje en deze keer is totaal het tegenovergestelde van toen.
De eerste keer duurde het een uur voor dat het begon te werken en duurde de trip zo'n 6 uur en vandaag sloeg 't binnen een half uur in en was de trip korter maar heftiger.
Het was wel genieten joh.

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Dat heb je vaker, bij veel middelen, er zijn zoveel factoren van invloed op je trip. Heb je een specifieke vraag of wilde je dit gewoon even delen?

Kleurendoof

Belezen gebruiker
Had je deze x misschien een iets legere maag zodat je het sneller op kon nemen of lemon tek gedaan ofso.
Het is ook een natuur product de ene batch kan ook veel meer psilocybine bevatten dan de andere. Verder heeft gemoed toestand, set en setting er ook veel invloed op kan je meer over de ervaring vertellen als je wilt?

Robert67

Belezen gebruiker
Dat heb je vaker, bij veel middelen, er zijn zoveel factoren van invloed op je trip. Heb je een specifieke vraag of wilde je dit gewoon even delen?
Had je deze x misschien een iets legere maag zodat je het sneller op kon nemen of lemon tek gedaan ofso.
Het is ook een natuur product de ene batch kan ook veel meer psilocybine bevatten dan de andere. Verder heeft gemoed toestand, set en setting er ook veel invloed op kan je meer over de ervaring vertellen als je wilt?
Ik wilde 't effe kwijt.

Ik nam het eind van de middags in en het sloeg intens in, ik kreeg een lachkick en ik kon ongelofelijk helder denken maar tegelijkertijd was ik ook heel vergeetachtig.
Ik zat in de zon een jointje te roken en het gras was echt aan het dansen voor mijn ogen en ik voelde me heel sereen.
Plotseling in een oogopslag was de visuele trip weg, ik ging naar binnen en het kwam weer even terug.
Daarna begon het al snel uit te werken.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Dat is vrij normaal met truffels/paddo’s. Elke trip kan anders zijn en de ene keer trip je zwaar van een x aantal gram en de andere keer trip je mild met dezelfde dosering. Ook duurt het de ene keer langer dan de andere. Kan van veel verschillende dingen afhangen.

Dus, niets geks waar je je zorgen over hoeft te maken.

Robert67

Belezen gebruiker
Dat is vrij normaal met truffels/paddo’s. Elke trip kan anders zijn en de ene keer trip je zwaar van een x aantal gram en de andere keer trip je mild met dezelfde dosering. Ook duurt het de ene keer langer dan de andere. Kan van veel verschillende dingen afhangen.

Dus, niets geks waar je je zorgen over hoeft te maken.
Ik maak me zeker geen zorgen, want beide trips waren heel aangenaam.

New Dawn

Bewuste gebruiker
Paddo's, LSD en DMT zijn bij mij elke keer anders.
Trips zijn als sneeuwvlokjes, geen twee zijn identiek.

Hoe een tripje precies uitpakt is zelden te voorspellen,
je hebt wel een beetje invloed op een aantal invloeden:

Er wel of geen wiet bij roken: wiet kan de trip enorm versterken.
Ze heel erg fijn kauwen, er thee van zetten, of ze heel doorslikken.
Ze innemen op een lege maag: snel verteren = kortere intense piek.
In de avond of overdag nemen: in het donker merk je andere dingen.
Resterende tolerantie die afkomstig is van andere psychedelica.
Energie niveau, andere middelen, mentale / fysieke spanning...

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Eens met de rest. Heb meer dan 50 keer getript op paddo's en truffels, elke trip was uniek. Sure, er zijn overeenkomsten, het was altijd onmiskenbaar psilocybine. Maar toch is het elke keer echt zijn eigen unieke ervaring.

Bovenaan