• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Paddoreep trip report

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
hey allemaal, gister lekker getript op een paddoreep dus ik dacht ik zal ook eens een trip reportje maken.
Het is wel een beetje lang hopelijk zijn jullie geduldige mensen :P

rond half 1 gingen we (ik en een vriend P ) maar eens op de fiets richting Alkmaar, op zoek naar de Smartshop.
We waren beiden nog nooit in zo'n winkel geweest en we konden m ook niet vinden eigelijk. Nouja, na een andere vriend opgebeld te hebben en die ons de shop te hebben gewezen bleek die dus gesloten te zijn op maandag... wat doe je dan? Op zoek naar de volgende natuurlijk :rolleyes:

Na een tijdje een andere gevonden, zat ergens onder een internet café, hadden wij dus een paddoreep gekocht. Ze hadden lichte en zware, wij natuurlijk een zware nemen :sunglasses: 1 reep voor ons 2en, dat voornamelijk omdat we niet genoeg geld mee hadden voor 2 repen. Ik weet alleen niet wat voor soort het was, maargoed wat maakt het uit.
Wij weer terug fietsen naar Egmond aan Zee, op naar de duinen, me maat heeft een duinlandje, dus daar konden we lekker chillen.

Er belde ook nog een andere vriend op (K) die wat meer ervaren is met drugs als wij en wel mee wilde om te zien wat voor effect het op ons had.
Toen hij aankwam was de reep al op en begonnen we ons al een beetje vreemd te voelen. We hadden de hele dag bijna niks gegeten namelijk.
Ik stelde voor een stukje te gaan lopen dus we klommen een of andere duin op en zijn daar gaan zitten. Eerst voelden we ons nog gewoon vaag, en toen leek het ineens alsof het shirt van P nat was, maar dat was gewoon de schaduw wat erop viel :P
Even later leek het zand wel drijfzand, en als je er lang naar keek leken de zwarte stipjes erin wel een soort ogen te worden, en de wolkjes begonnen ook een beetje vreemd te doen.

normaal als ik nuchter ben stotter ik, maar ik voelde dat nu langzaam over gaan, en ik begon langzaamaal steeds meer te lullen en ook sneller, en het ging over helemaal niks eigelijk :grin:
K begon zolangzamerhand genoeg van mijn gepraat te krijgen (K: hou nou toch een op joh! Ik: Ja okee ik zal me bek wel houden..... blablablabla :tongueout: ) Hij ging toen maar ff verderop staan.
De visuals werden steeds intenser, alles leek te ademen, en de kleuren deden heel vaag. Als ik bijvoorbeeld naar het gezicht van P keek was het alsof elke kleur een soort afscheiding had en dat dan weer de volgende kleur begon, een beetje zoals een oud computerspel zoals unreal Tournament met de brightness veel te hoog, dan zie je dat ook.
het gras leek ook een beetje uit mozaiekjes te bestaan, die er allemaal het zelfe uitzagen.
P was ondertussen ook lekker aan het spacen, op het gegeven moment zei hij dat hij pony's zag rondhuppelen in de wolken :grin:
K kreeg onderhand genoeg van ons slappe gelul en ging maar naar huis om wat te eten.

Wij gingen nog even terug naar het landje om wat te drinken en wat muziek te luisteren in de keet.
Buiten stonden een paar stoelen, een bankje en wat balken tegen de 'muur' op (een soort witte gietijzeren.. dinges ofzow :P )
en ik keek er even naar en toen begon het ineeens op een soort indianenlandschap te lijken :confused: maar t was wel cool.

P werd een beetje down, omdat vorige maand zijn vader is overleden aan een hersentumor, en door de paddo's begon hij daar extra overna te denken, en hij wilde ff gaan lopen. We zijn dus een gaan lopen, en dat was maar goed aan want even later kwam zijn oom aanfietsen die ff de planten water ging geven ofzoiets.

We waren dus aan het lopen (en ik nog steeds continu aan het praten, ik kon gewoon niet stoppen)en alles zag er nog steeds prachtig uit, alles leek te ademen, en de wolken waren blokkerig, echt weer zo computergame uit 2000 achtig.
P was nog steeds down, en wilde eigelijk dat de trip zou stoppen. Ik zei hem dat hij gewoon al zijn gedachten los moest laten en zich gewoon mee moest laten varen op de trip en moest genieten van de visuals.
Dat scheen te helpen en even later ging het weer over de ponys die in de wolken rondhuppelden. We hadden de paddo's om kwart over 3 genomen en het was onderhand een uur of 6 ofzo, en het begon allemaal een beetje minder te worden. Ik begon ook weer te merken dat het eigelijk best wel fris was, en er kwamen ook wat donkere luchten aan en al gauw begon het te miezeren.

we zijn weer terug gelopen naar de keet en hebben daar nog tot acht uur gezeten en dikke lol gehad met alles. De visuals waren wat minder maar als we bijv. naar de nerven in de houten tafel keken leek het te stromen.
P vond het ook nog helemaal geweldig en had het erover dat hij het nog wel een keer wilde doen.
Toen we weer zo goed als nuchter waren gingen we weer terug naar P zijn huis, ff xboxen en een biertje nemen.
Toen nog naar mijn huis, en daar ook nog een leuke avond gehad, door de hele ervaring te vertellen aan mijn ouders die het niet erg vinden, eerder interresant.

het was een erg leuke trip, we hebben veel gelachen, en zondag gaan we het nog een keer doen als het goed is, met P zijn vriendin erbij.
Daarna maar weer ff rustig aan :grin:
Enige downside was dat ik vanochtend bij me werk in de supermarkt zo duf was als een konijn, maar dat komt denk ik door het bier, en het feit dat ik om half 1 ging slapen en ik om 7 uur alweer in de winkel vakken stond te vullen.

Hopelijk vonden jullie het een leuk rapport en zijn jullie niet ergens halverwege in slaap gevallen ofzo :P

fun

Bewuste gebruiker
he Readeon, cool report hoor!

Dat je je een beetje gaar voelt de dag erna is niet zo gek, het is toch wel een flinke inspanning die je hersens moeten geven.
Je bent alles aan het verwerken, dus dat je de dag erna een beetje brak voelt of wat hoofdpijn hebt, dat kan best door de paddos komen :wink:

Gecondoleerd nog met de vader van P, het is niet gek dat hij zich down voelde, gelukkig heeft hij zo te lezen nog van de trip kunnen genieten.
Het is idd belangrijk dat je je concentreerd op positieve dingen en de trip niet "wilt stoppen".
Gewoon over je heen laten komen en na een tijdje is het toch uitgewerkt.

Ook gaaf dat je het je ouders gewoon kunt vertellen, hoe oud ben je eigenlijk?

Je hebt kans dat het zondag wat tegenvalt, omdat er weinig tijd tussen de trip zit. In het begin is het wel allemaal erg intressant en wil je zo snel mogelijk weer, maar ik zou toch een paar weken wachten, dan blijft het ook leuk.

In ieder geval veel plezier zondag!

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
jah thnx :)
Ik ben 17, P is ook 17 en zijn vriendin is 16. Miss wel btje jong nog voor paddo's maar zij wilde het ook graag dus wij hadden zoiets van ach waarom ook niet :P

Mijn ouders zijn zeker wel chill dat het ze niks uimaakt, Ik heb zelf 4 wietplanten staan, een Sally D en volgende lente/zomer ga ik nog een HBW laten groeien over de schutting van het dakterras :sunglasses: a
ls het maar natuurlijk is maakt het ze niks uit, maar van chemische troep moeten ze niks weten (als ze alleen al weten dat ik dat ook wel eens doe worden ze al helemaal gefokt denk ik)

Maargoed, zondag ga ik voor een hele reep denk ik, dus hopelijk gaat dat ook lkkr chill.

Owja, ook nog een vraagje: bouwt je lichaam eigelijk resistentie op tegen psylocybine?

thnx

space scientist

Wijs gebruiker
Ziet er naar uit dat je zeker hebt genoten van de trip, en ik wou dat ik het ook gewoon kon vertellen aan mijn ouders. De mijne zouden dan helemaal gek worden :openmouth:

Jammergenoeg was bij mijn eerste keer paddo's de paddo's niet goed meer en werkte ze bijna niet. Vrijdag miss weer proberen :grin:

ik hoop voor je dat je zondag weer zo'n leuke trip hebt :)

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
jah t was echt een heerlijke trip, veel beter dan mij eerste keer toen ik te weinig had voor een goeie trip en en in een donkere woonkamer zat..

Owja wat ik nog vergat te zeggen, als ik naar iemand keek dan leek het net alsof de hele omgeving helemaal vaag en blurry werd en ik die persoon heel duidelijk zag, echt vet cool :mrgreen:

fun

Bewuste gebruiker
Het is wel jong, maar niet té jong.

Hou wel in de gaten dat paddos ook flink vies kunnen inslaan, als je wat jonger bent heb je daar wat meer kans op omdat je vaak nog met vanalles bezig bent. Het ligt natuurlijk ook wel aan de persoon zelf.
Doe het dus wel een beetje rustig aan, niet te vaak en met niet te zware porties.

Belangrijkste is dat je onthoud dat je aan het trippen bent, dat het ALTIJD vanzelf overgaat en dat je het niet zelf moet willen gaan stoppen.

Wel gaaf van die omgeving, ik had zoiets met de tv de laatste keer, we gingen de efteling dvd kijken omdat een vrouwelijke medetripper zich wat minder goed voelde, en dit haar opvrolijkt :mrgreen:
Zelfs ik vond het geweldig hahaha die wereld is gemaakt om te trippen...de camera volgde de attracties zoals droomvlucht, ik had opeens helemaal het gevoel IN de attractie te gaan, de omgeving naast de tv werd troebel en liep door in het scherm.
Je kon er niet echt naar kijken, want als je dat deed dan was het weer normaal, maar vanuit je ooghoeken klopte t toch duidelijk niet :smoke:

fun

Bewuste gebruiker
Als het maar natuurlijk is maakt het ze niks uit, maar van chemische troep moeten ze niks weten (als ze alleen al weten dat ik dat ook wel eens doe worden ze al helemaal gefokt denk ik)

Wel vreemd dat ze natuurlijke dingen helemaal ok vinden en chemisch helemaal niet. Dat de meningen daarover wat verdeeld zijn kan ik begrijpen, maar zo tegenstrijdig?
(bijna) iedere dag sterke nederwiet roken of een pilletje op zn tijd...
Het is allemaal zo dubbel, alcohol is ook een harddrug als die nu op de markt zou komen, en levert enorme schade aan je lichaam aan.
Maar dat is ok, want dat doet iedereen.
Niet dat ik het gebruik van chemische middelen (die vaak véél verslavender zijn) wil goedpraten, maar ik moest t toch ff...uhh ja misschien een beetje goedpraten :smoke:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Tsja zo zijn ouders nou eenmaal, al die taboes zitten er nog in en die krijg je er ook niet meer uit :P
En natuurlijk is het zo dat je met pillen nooit precies weet wat er in zit zonder ze te testen.

En met speed, je zou toch maar eens wat kopen in een dronken bui van iemand die je niet kent en t opsnuiven, om er dan achter te komen dat het zelfrijzend bakmeel is.. dan baal je ook wel hoor :P
Ok, dat is wel erg extreem maar toch

Dags

Bewuste gebruiker
mooi reportje! Eerlijk gezegd had ik het zelf niet echt relaxed gevonden denk om te doen een maand nadat iemand zo dichtbij zou zijn overleden. Paddo's kan namelijk ook een heleboel dingen in real-life extra naar boven brengen. Ik denk dat je jezelf wel een beetje heb voorgelicht aangezien je denk ik precies de goede oplossing voor die maat van je had, dat is wel een beetje wat mensen nog wel is vergeten.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Jah ik zei ook al tegen hem dat ie t niet moest doen als ie zich nmentaal niet goed voelde.. maar hij voelde zich wel goed zei hij en hij wilde wel heel graag dus we dachten waarom niet.. Al met al pakte het best wel goed uit, we zijn er allebei tevreden over.

En ik heb er al best veel over gelezen, onder andere op dit forum.
we hadden zelfs een potje suiker mee voor het geval iemand echt baaad zou gaan, maar dat was niet nodig gelukkig :)

fun

Bewuste gebruiker
Enigmatique zei:
Goed geschreven,hoeveel weegt zo 1 reep?
En weet je hoeveel gram er dan inzit?

De repen die hier in limburg verkocht worden verschillen niet in sterkte van elkaar.
Het zijn gewoon kleine repen met 5 blokjes chocolade.
Volgens de verkoper zit er een mix van hawaiiaanse en mexicaanse in verwerkt.

Een normale dosis is 2 á 3 blokjes.

Psilo

Bewuste gebruiker
Ik dacht dat paddo's niet op enigerwijze bewerkt mochten worden?

(coole tripreport overigens, ook erg herkenbaar)

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
^ Klopt, wettelijk is het verboden, die repen worden onder de toonbank verkocht.

Leuk verslag, en fijn om te lezen dat er nog meer ouders zijn die openstaan voor zulke ervaringen :)

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
fun zei:
Enigmatique zei:
Goed geschreven,hoeveel weegt zo 1 reep?
En weet je hoeveel gram er dan inzit?

De repen die hier in limburg verkocht worden verschillen niet in sterkte van elkaar.
Het zijn gewoon kleine repen met 5 blokjes chocolade.
Volgens de verkoper zit er een mix van hawaiiaanse en mexicaanse in verwerkt.

Een normale dosis is 2 á 3 blokjes.

jah hier zijn het ook van dat soort dingen.. ze hebben milde, gemengde, en zware :sunglasses:
qua grootte enzo lijken ze een beetje op koetjesrepen, ik noem maar wat :P en er zit zo'n onschuldig wilkkel omheen waar iets van 'Milky with Frout and Nuts' opstaat, erg ouder vriendelijk dus :) al heb ik dat niet nodig.. ze vinden het toch wel goed

Even minimaal off topic: Kun je de paddestoelen er in proeven?

Nee je proeft helemaal niks.. alleen lkkre chocola. Ik heb het zelfs geprobeerd door alle chocola te laten smelten en door te slikken, zodat je al die stukjes overhoudt.. smaakt wel een beetje anders dan maar je proeft er nog steeds erg weinig van.

heh, repen zijn echt perfect voor mensen die niet van champignons houde ofzo :beer:

Dags

Bewuste gebruiker
Nou champignons vind ik superrieleks nt als portabella's ed, maar paddo's zijn toch wel heel smerig(mijn tip: doe het in thee of op een mini-pizza

Enigmatique

Belezen gebruiker
of in yogurt..
Wat ik en mijn maten altijd doen,is een spelletje van maken,elk om de beurten 1 chipje kiezen,en als we een groot chipje kiezen,moeten we groot stuk paddo eten :grin:
Kind of a dillema :grin:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Maargoed, van aanstaande zondag maak ik ook nog wel een trip report die post ik hier ook nog wel bij :smoke:

Imke

Badass junkie
Mooi verhaal hoor :) maar kben wa bezorgd om die vriend van je (P).. zorg ervoor dat hij geen drugs neemt om zijn problemen te vergeten.. ivm z'n vader enz.. want dan loopt da verkeerd af denk ik..:rolleyes: maar anders.. veel plezier ermee :wink: :mrgreen: :wave:

spacekonijn

Badass junkie
leuk reportje!!

zon paddo-reep is zo klein als een koetje reep??? dan zitten er dus gewoon gedroogde paddo's in, toch gek dat ze zoiets in de etalage leggen en over gedroogde paddo's vaak geheimzinnig doen.

want verse paddo's in een chocolade reep , kan ook niet echt

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
spacekonijn zei:
leuk reportje!!

zon paddo-reep is zo klein als een koetje reep??? dan zitten er dus gewoon gedroogde paddo's in, toch gek dat ze zoiets in de etalage leggen en over gedroogde paddo's vaak geheimzinnig doen.

want verse paddo's in een chocolade reep , kan ook niet echt

nou.. ze lagen in de koelkast uit het zicht.. :sunglasses:
maar ze zijn inderdaad veel kleiner dan paddobonbons die ik ook wel eens heb gehad maar waar véél minder in zat, en die ook meer kosten. Deze zijn gewoon bijna bros zoveel zit erin :P

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Leuk reportje inderdaad! Hetzelfde wat de meeste mensen zeggen (maar daar ben ik nu een beetje laat mee op zondag avond :tongueout: haha)
Je kan beter een paar weken of 2 maanden wachten en dan weer eens proberen want je lichaam weet toch wat er gaat komen en je kunt die weken ook gebruiken om te verwerken wat je allemaal heb gezien en waar je allemaal aan hebt gedacht tijdens je trip.

Ik zelf heb nooit de behoefte om heel snel na een trip weer te gaan omdat het best toch altijd een intense ervaring is en ik dat niet in een weekje verwerkt heb.

Waarschijnlijk heb je het toch al wel gedaan vandaag (en je had mooi weer dat is erg mooi!) Maar vertel ons eens hoe het vandaag was!

Hope to hear from you :wave:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
godverdomme ik was dus wat aan t typen en ineens komt er popup wilt u het toestaan blabla ik druk ok.. alles weg :\
najah.. nu weet ik ook niet meer wat ik wilde typen want ik space m hard :P
Najah ik typ wel weer wat als ik nuchter ben..

eerst s ff een biertje halen k heb focking dorst :P

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zo, ik ben er weer :P
Zondag werd het dus niks helaas, iemand wilde toch maar niet en daardoor had de rest ook geen zin meer...
We hadden dus nog een paddoreep over omdat er iemand afviel dus die hebben we gister alvast opgesmikkeld met z'n 3en, en de andere 2 zijn donderdag aan de beurt als het goed is, of anders zaterdag.
Gister was het op zich ook wel leuk, maar omdat we m met z'n 3en hadden gedeeld waren we toch nog wel vrij op de wereld, maar wel beetje visuals, vooral houtnerfjes enzo, en de kastjes leken naar me te lachen :P
Ik wilde toen ook nog wat schijven maar het zat niet echt mee zoals was op te merken en ik kon me echt niet op het scherm concentreren.
Maar daar hielt het wel mee op en met 3 uur waren we weer 'nuchter'.
Dat van de andere repen dat horen jullie nog van mij :wink:

EDIT:
Nou het is dus steeds weer uitgesteld.. morgen (vrijdag) gaat het dan als het goed is eindelijk gebeuren :P
Hopelijk zit het weer een beetje mee...

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zo, nog een update als jullie het nog interresant vinden :P

Gister was het dan toch zover en heb een hele reep opgegeten, de andere vrienden P en K hadden een halve.

We hadden het genomen rond 1 uur en rond half 2 werden we al een beetje vaag en zijn we dus weer lekker naar het duinlandje gaan lopen.
Het was een leuke wandeling, want de natuur begon er steeds leuker uit te zien. De kleuren werden wat feller en alles bogon al een beetje te bewegen enzo.
Eenmaal aangekomen op het landje gingen we nog ff in de keet zitten, maar alles begon al flink veel rond te draaien dus ik spoorde de anderen aan mee te gaan naar het plekje waar we de 1e keer ook zaten.
De trip was een beetje vergelijkbaar met de vorige trip, alleen toch iets minder hevig, ondanks dat ik een hele reep had genomen (miss tolerantie?) Maar dat maakte niet zo heel veel uit, want het was evengoed erg leuk.
Deze keer kon ik gelukkig wel me mond dichthouden en de gedachtes in me hoofd houden, want het waren er toch te veel om te vertellen. Echt, de gedachtes raasden door me hoofd heen en het ging over vanalles en niks, en ik kan het ook niet meer herrinneren eigelijk :flushed:
Terwijl we zo in het zand lagen deed ik ook nog even me ogen dicht, om eens te zien wat voor close-eye visuals ik zou krijgen.. dat was best vaag eigelijk :P

Ik zag een soort oranje ruimte, bestaand uit een soort 3d blokken in de vorm van hele rare letters en cijfers die ik niet kon lezen, en ik het midden stond een soort inca-piramide :confused: opgebouwd uit dezelfde vage blokken. Dit 'bouwwerk' veranderde ook af en toe van vorm (een keer veranderde het in een burger king gebouw of zoiets vaags)
Echt heel vaag maar wel leuk. Er stond dus blijkbaar niet voor niks '3D' achterop geschreven. :P

De anderen hadden het ook erg naar hun zin maar om een uur of 4 gingen we weer naar huis, want P zweette zich echt de tering. Het was ook wel best warm maar dit was echt abnormaal, alsof ie net onder de douche vandaan kwam :openmouth:

De trip begon ook al weer een beetje af te zakken, dus het lopen naar zijn huis verliep goed denk ik, ik zag de wandelaars enzo niet raar naar me kijken dus het zal wel goed zijn geweest. :sunglasses:

Eenmaal thuis waren we nog een btje Hans Teeuwen aan het kijken en ik zag nog tot een uur of 7 de houtnerfjes van de tafel bewegen en de lettertjes dansen.

Het was een leuke, blije trip, maar ik wacht er voorlopig nu wel even mee, gewoon om de tolerantie weer af te bouwen :)

fun

Bewuste gebruiker
closed eye visuals kunnen idd erg heftig zijn...

heb een keer gehad dat ik in een zwarte ruimte, soort heelal was, waar allemaal rijen ballen waren, boven, onder en naast me...overal.
En die bewogen op de muziek op me af, alsof t speakers waren die aan het knallen waren...was echt heel raar en voelde me ook gewichtloos...je kunt dan echt heel dipe gaan en af en toe moet je jezelf weer even op de wereld helpen lijkt het wel :mrgreen:

Bovenaan