paddo

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Vraag 1:

Algemene bestelvoorwaarden

Dit zijn onze algemene bestelvoorwaarden, lees deze eerst zorgvuldig door voordat u iets bij ons bestelt. Als u niet voldoet aan deze voorwaarden of het niet met onze voorwaarden eens bent, kunt u niet bij ons bestellen.

- U bent ouder dan 18 jaar. Wij kunnen dit telefonisch controleren, eventueel kunnen wij om een kopie van uw paspoort vragen.

Vraag 2 zie ik zo snel niet, maar meestal niet.

TrippyShit

Badass junkie
Denk het wel eerlijk gezegd. Anders zou elke 12jarige kilo's paddo's kunnen bestellen. Bij zo'n hoeveelheid gaan ze zeker wel controleren denk ik..

tomz0r

Badass junkie
Elke 12-jarige die een eigen rekening heeft waar hij over bepaalt, en ouders heeft die zich niet afvragen wat er in dat smartshop pakketje zit.
Bijna geen 12-jarige dus.

Angramar Temenos

Badass junkie
tomz0r zei:
Elke 12-jarige die een eigen rekening heeft waar hij over bepaalt, en ouders heeft die zich niet afvragen wat er in dat smartshop pakketje zit.
Bijna geen 12-jarige dus.

Of elke 12jarige die het pakketje eerder pakt en/of een oudere vriend heeft waar het bezorgd kan worden. Oh en, een jeugdrekening openen kan iedereen..

L

Lid 6909

Gast
maar toch geef ik tomz0r gelijk :grin:
de meeste 12 jarige weten niet eens dat je zelf een rekening kan openen.

btw, wat moet je met een kilo paddo's? je kunt die verse niet zo lang bewaren hoor.

Angramar Temenos

Badass junkie
gNuxx zei:
maar toch geef ik tomz0r gelijk :grin:
de meeste 12 jarige weten niet eens dat je zelf een rekening kan openen.

btw, wat moet je met een kilo paddo's? je kunt die verse niet zo lang bewaren hoor.

Drogen? Of thumbprint psilocybine :hearteyes:

Funky Monkey

Badass junkie
Zodra je ze thuis hebt liggen kunnen ze je niks meer maken... verder mag je helemaal nog geen paddo's doen als je nog geen 18 bent. En wat de neuk moet je met een kilo paddo's? Als jij de eerstvolgende bent die in het nieuws komt, omdat die onverantwoordelijk gebruikt heeft doe ik je wat!

ilove_paddo

Experimenterende gebruiker
wat denk je wat ik ga doen?
ja tuurlijk ik vreet ze allemaal op.
neey lieve mensen ik ga ze gewoon drogen en zelf gebruiken.
en wees niet bang want ik ga er verstandig mee om.
kben bijna 18 en ik gebruik al 2,5 jaar paddo s.
maar hoe zou het zitten met wat er op het pakketje staat?
:wink:

Bovenaan