• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Paddo trip

inferno

Newbie
Zaterdag zat ik helemaal alleen thuis en nodigde een vriend uit om te komen gamen op mijn kamer. We smoorden eerst een paar joints in het begin van de avond. Omstreeks 11 uur aten we elk 2 paddos (mexicaanse en eigen kweek, soort weet ik niet). Rond 12 uur gingen we naar een plaatselijke fuif en daarvoor smoorden we nog een joint. Aangekomen op de fuif werden ons benen redelijk moe en besloten we ons te zetten in de entreehal. Daar zaten we tot 1 uur tot het enigsinds begon te werken. We zaten er hele tijd te lachen met de mensen die passeerden. Het was echt net een freakshow dat we zaten, zo een rare mensen die hele tijd passeerden. We konden direct zien wat voor mensen het waren en we zagen dingen vanop voorhand aankomen zoals 2 gasten die begonnen te vechten. Het was ook aangenaam zitten daar want de kleur van de verlichting veranderde continu. Ik merkte dat ik hele tijd aan het knarstanden was en vroeg aan mijn vriend of hij even met de wagen wou gaan rijden. We kwamen aan de nachtwinkel aan en toen ik daar binnenkwam was die ervaring echt zalig. Buiten was het overal donker en ik kwam een knalwitte zaal binnen. Ik was zo danig stoned dat ik aan de man vroeg "een pakske kauwgum", terwijl alle soorten recht voor mij lagen. Toen ik terug in de auto kwam zaten ik en mijn vriend 5 minuten aan een stuk te lachen. Onze oogpupillen stonden enorm groot. We besloten om naar huis te gaan en wat tv te kijken. Toen we in de zetel zaten tv te kijken veranderde het beeld regelmatig, alles liep door in elkaar, dat was echt vreemd. Enkele uren later besloten we terug naar die fuif te gaan. Daar aangekomen zei mijn vriend dat hij beter niet had gereden met de wagen wat hij had hele tijd om te verlichting lags de baan zitten trippen. Binnen in die fuif kwamen er soms mensen goeiedag zeggen tegen ons, maar wij konden bijna niets meer zeggen, we zaten alleen te lachen en te genieten van de lichteffecten in de zaal. Wat we wel doorhadden was dat die mensen raar naar ons keken. Rond 5 uur besloten we naar huis te gaan. Toen ik in mijn bed lag was ik nog klaarwakker, vreemd want ik was al bijna 24uur op, ik besloot nog een joint te roken. Na die joint legde ik mij in mijn bed heb heb nog een half uur naar Ravi Shankar (meditatie-muziek) liggen luisteren voor ik in slaap viel.
Het was een prachtige avond, alleen jammer dat ik soms te moe werd in mijn benen en moeite had om te stappen.

qinn

Bewuste gebruiker
vond je het niet te druk???

Want ik zelf heb meestal dat ik in een kleine groep (3 t/m 6 man)
het net relaxd vind.
En als er meerdere mensen komen dan word het al snel te druk waardoor ik bijna bad ga...

Maja mooie trip report, alhoewel ik er zelf niet van hou om tijdens een paddo trip naar een fuif te gaan...
Alleen de gedachte daaraan al... :rolleyes:

inferno

Newbie
Ja ik had in het begin toen ik daar toekwam wel soms het gevoel van nu kan ik elk moment slecht gaan. Maar dat kwam er nooit van en dat vond ik eerlijk gezegd wel wijs :)

qinn

Bewuste gebruiker
inferno zei:
Ja ik had in het begin toen ik daar toekwam wel soms het gevoel van nu kan ik elk moment slecht gaan. Maar dat kwam er nooit van en dat vond ik eerlijk gezegd wel wijs :)

Dan is het goed :)

Bovenaan