• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Paddo trip , truffels + hawaainse

BacingsPen

Badass junkie
Ik had gisteren echt geen zin om die report te schrijven, ik was echt fucking moe, en ik ben door die paddo's echt nog meer afstand gaan nemen van alles dat met woorden te maken heeft :sunglasses: Woorden zijn leuk, en handig, om met elkaar te communiceren... Maar zorgen woorden juist niet veel al tot miscommunicaties? Woorden hebben bij iedereen een andere betekenis, gezichtsuitdrukkingen kunnen vaker bij verschillende mensen hetzelfde betekenen...

Maar goed, ik zal wel ff proberen te beschrijven hoe laat we waar waren, en wat er is gebeurd/bedacht...

6.00 pm

Om 6.15 hadden we (we waren met z'n 2en :beer: ) hadden we allebei een halve portie truffels naar binnen gewerkt. Ze smaakten een beetje naar noten, maar hadden ontzettend nare en zure nasmaak... (die dingen hoef ik nie meer :P)

7.00 pm

Tegen 7 uur aten we een halve portie hawaïaanse, want J vond dat wel kunnen, en hij wou hem om 12 uur niet meer spacen, want hij zou dan eigenlijk naar huis moeten... (hij is uit eindelijk blijven logeren :smoke: )
Deze paddo's smaakte naar hele sterke champignons, die iets over datum waren ofzo... Opzich vond ik ze niet heel erg vies...
Nadat we ze op hadden, aten we de pizza op die we in de oven hadden gedaan... (J had een vreetkick, en wou graag al voor de paddo's gaan eten, ik stelde voor eerst de paddo's te eten, omdat we dan nog een lege maag hadden :grin: ) eten na het eten okj?

Rond 7.30 waren we al pizza etende ontzettend melig aan het worden, er viel ook wel eens een stukje van de pizza op de grond :grin: Vol bewondering keken we dan wat het dan wel niet was, dat daar zo ineens gevallen was...
Vele lachkicks volgde, we waren allebei vol spanning aan het wachten op de effecten. Op een gegeven moment waren we naar boven gegaan, om in de spiegel te kijken. Dit had J als eerst ontdekt, en vond het eigenlijk te eng, en wou DIRECT het huis verlaten om buiten een rustig plekje op te zoeken...
Voor mij was het duidelijk, we zouden naar het bos gaan, waar ik normaal zekers nooit LOPEND heen zou lopen... We liepen op de heen weg langs een groen begroeid gebied, en alles glinsterde omdat het had geregend...
J was nogal gespannen, en ergerde zich eraan hoe vies hij wel niet geworden was. (we liepen door hoog gras, met daaronder hier en daar een plas water...) Op een gegeven moment komen we bij een autoweg aan, en we bewonderde ons hoe hard en veel auto's er ineens op deze weg reden.
J kon het maar niet geloven, HUH? WTF? Wat moeten al die klote auto's hier? Ik word helemaal gek van al die geluiden! Ik wil rust hebben! Een rustig plekje!
Ik voelde met hem mee, en besloot midden door een akker heen te lopen, om vervolgens in het bos terecht te komen... Dat deden we niet, we liepen langs de weg richting het bos... Ik vond het maar niks, en trok J regelmatig van de weg af op het gras.

8.00 pm

Tegen 8 uur waren we in het bos aangekomen... We besloten direct om het pad te verlaten en onze eigen weg te kiezen... J was niet bepaald ontspannen, en hij liep rennend rond zoals je een chimpansee dat ook wel eens ziet doen :grin:
Op een gegeven moment komen we in een gebied waar op de grond ontzettend veel mos gegroeid is... Ik voel hoe zacht het is, en besluit er op te liggen. J sleept me weer op de voeten en stel voor om een bankje te zoeken... Op een gegeven moment zegt hij: Zullen we een joint draaien? Ik ga akkoord, ik besefte nauwelijks dat ik aan het trippen was, het voelde allemaal doodgewoontjes. (ik ben gewoon heerlijk aan het geniten van de natuur, is wat ik gedacht zal hebben...)

Een bankje was niet te vinden midden in het bos, legde ik J uit...
>Ja maar als er nou ergens een bankje staat? Speciaal voor ons gemaakt?!
Ik vond het een mooi idee, en we liepen verder, om ons heen zoekend naar een plek om een joint te draaien... Op een gegeven moment komen we bij een omgevallen boom aan, en ik stel voor erop te gaan zitten...
Eenmaal zittend draaien we nog geen joint, en plotseling zegt J: We hadden die 2e halve portie niet moeten nemen man! Dit is te erg man, ik trek t hier niet meer, we moeten een bankje hebben ofzo man!
Ik denk er even over na en stel hem wat vragen over wat ie precies in gedachte heeft... Ik doe nog ff een plasje... Ik vond het nog steeds erg leuk allemaal, en dacht dat ik die big smile nog steeds had door de spanning...

Opeens krijg ik een lulkick, en ik probeer J iets uit te leggen over inzichten die ik heb gekregen onder invloed van mijn vele Cannabis trips... We konden kiezen: we gaan voor structuur & verstand, of we gaan voor Chaos & Gevoel...
Aangezien we ons nauwelijks hadden voorbereid, (dat past nou eenmaal ook wel bij ons, dat maakte het wel extra wazig juist, denk ik :P) gingen we steeds op ons gevoel af..
Op ons gevoel liepen we een kant op, en tot op onze verbazing vond J een bankje! Rennend als een chimpansee rent hij er naar toe al gillend, en hij gaat op z'n bek en verliest zijn horloge :grin:
Tsja, ik had het niet meer natuurlijk...
J was een onderdeel van zijn horloge kwijt, en ik zat met een grijns op smoel mee te zoeken... We vinden niets en gaan op het bankje zitten en draaien een joint...

9.00

Als we rond 9 uur eenmaal de joint aan het roken zijn, zie ik J ontspannen worden... hij komt helemaal tot rust, en we beginnen te praten over ons verleden. Over onze jeugd, (aangezien we elkaar vanaf onze 2e levensjaar kennen :sunglasses: ) Er zijn momenten dat J veel verteld, en ik kan echt precies met hem meedenken, ik denk gewoon precies wat hij denkt, en ik wil reageren, maar op dat moment zijn we het allebei kwijt... We weten allebei wat we bedoelen en wat we zouden willen zeggen, maar de woorden... Ze zijn er niet meer... Het zijn pure gedachten die er op dat moment door je heen gaan... Zo moet men vroeger ook gedacht hebben, toen men zichzelf nog niet beperkte door woorden... (is denken in woorden een beperking, of een verrijking?! :confused: )

Dan is er weer even een gespannen moment, J is nog steeds het onderdeeltje van z'n horloge kwijt, en we gaan weer zoeken... Ik doe het zonder verveling, maar eigenlijk zoeken we nauwelijks en zijn we constant aan het filosoferen... We zaten op dat moment echt op dezelfde golflengte en alles sprak ineens voorzich... We waren ons ontzettend bewust van hoe de wereld in elkaar steekt... Van mijn kant kwamen er sterke gevoelens van verbondenheid met mijn omgeving... Niet alleen Voelde ik me verbonden met J, maar ook maat de hele natuur om me heen, en voor een deel zelfs met de autoweg verderop...
We zaten daar op dat bankje precies tussen een chao's van de natuur (zoals deze omgeving er dus oorspronkelijk uit hoort te zien!), en de structuur van de mensen. (autoweg, met daarnaast een door mensen gegraven kanaal.)
Hoe dan ook, door al deze gevoelens en gedachten, kwam ik tot de volgende conclusie voor ons beiden... Kiezen we voor structuur en verstand, of kiezen we vandaag voor chaos en gevoel? Hij begreep me niet helemaal, en vroeg me of we niet gewoon konden stoppen met zoeken en een keer weer naar mijn huis gaan, want dat trok die goed...
Voor chaos en gevoel kozen we dus. (ik bewust, hij onbewust :confused: )

Wat de paddo's ons denk ik wilde zeggen is dat je kunt kiezen tussen structuur van de mensen, en de chaos van de natuur. Op 1 of andere manier is er een menselijke kant die zich verbonden voelt met de natuur, en ook 1 die zich van de natuur onderscheid, en in feite ook de natuur behoorlijk tegenwerkt... (zou dit met de linker en rechterhersenhelften te maken hebben? :confused: )

Om niet te veel door te gaan op de vragen die in mij/ons opkwamen zal ik de terugweg beschrijven :grin:

Tegen 9.30 waren we opweg naar mijn huis... Ik wou per se niet over de weg lopen, en we liepen dus via een omweg door een groenrijke omgeving... J wees me op de wolken, die er erg spacy uitzagen... Ze leken echt gigantisch dichtbij, en ik kon ze ontzettend scherp zien!
Op een gegeven moment komen we langs een stelletje, en we lopen er langs... Ik voel een soort spanning, en kan me lach nauwelijks inhouden en loop wazig tegen J te praten, die niets terugzegt...
Op de terugweg kom ik meerdere bekenden tegen en ik zit nog steeds met een big smile op me gezicht... Het was eigenlijk helemaal niet zo angstaanjagend allemaal... Ik voelde me gewoon super goed en kreeg veel inzichten en lachkicks zoals ik bij wiet ook vaak heb/heb gehad...

Ik heb sommige 'wiettrips' heftiger/angstiger ervaren dan deze paddo trip....

10.00

Eenmaal thuis gekomen rond een uur of 10, zet J de televisie aan...
Ik verbaas me over de feesstemming die uit de bozen komen. Een prachtig geluid vind ik het, maar ik moest eerst even idlepimps bekijken, 1 van mijn inet verslavingen :sunglasses:

Ik spacede hem nog volledig, terwijl J relaxt op de bank tv aan het kijken was... Hij riep steeds naar boven waar ik bleef, en ik moest steeds hard lachen omdat ik weer ergens in een andere kamer stil stond en in gedachten was...
Eenmaal beneden (ik was een playstation controler pakken) keken we een film, en deze was zeer wazig... Het leek wel of de hoofdrolspeler teveel drugs had gebruilkt. (het bleek een psychopaat te zijn.)

tegen 10.30 begon ik al wat minder spacy te worden, al zag ik de wolkafbeelding op de luchtvervfrisser ineens hevig bewegen en het was zo mooi dat ik vond dat de wereld er altijd zo zou moeten blijven uitzien :sunglasses:

23.00 pm

Tegen 11 uur kwam mijn broertje thuis, en ik was eigenlijk nog behoorlijk space, al vond ik niet dat ik heel erg meer space was geweest dan dit, die wiet werkte gewoon uit dacht ik :grin:
Ik bleek nog uitstekend in staat te zijn met mijn broertje te communiceren... Het ging gewoon zoals altijd, en met een beetje vaardigheden die ik met mijn opleiding geleerd heb, ben je altijd in staat te praten :grin:

Vanaf toen is het niet veel boeiend meer, we hebben flink wat pure joints gerookt, want ik had wel besloten geen tabak meer te roken, want deze drug is gemaakt om je verslaafd te maken, en om je te misleiden en in de rug te steken als je het vaarwel wil zeggen... (het anti-tabak gevoel dat ik toen had was echt ongelofelijk sterk en was niet bepaald prettig...)

Kwa drugsgebruik ben ik weer helemaal een naturefreak geworden... En ik denk eerlijk gezegd dat de pure joint zo'n ontzettend positief effect heeft gehad op de paddotrip, dat ik die gewoonte ook niet zo snel zal afleren :grin:

Een gedachte die trouwens veel in ons opkwam toen we langs grote gigantische gebouwen liepen: WTF?! wat is dit allemaal? Van wie is dit? wie heeft dit gemaakt? Wie doet dit allemaal? Wie speelt er met de mensen?

Ik heb trouwens ook een hele tijd gefilosofeert over god en de bijbel...
Ik snapte ineens precies hoe die is ontstaan, en waar het adam en eva verhaal vandaan komt... Ik weet het nu ook zeker, in bijbels/korans zullen zeker meerder waarheden staan als je er als persoon iets mee kunt :sunglasses:

Verder heb ik ook regelmatig het gevoel gehad dat wij mensen/dieren allemaal slachtoffer zijn van het leven op aarde... Je kan het zien als een gift, het leven op aarde, maar in principe is het lelijke vanalles dat we gewoon dood gaan en dat is het :smoke:

Ps, dit verhaal is slechts een fractie van wat er gebeurd is/wat we gedacht/gezegd hebben...

Het leuke van de trip vond ik ook dat er zo ontzettend veel mogelijkheden waren, en het besef hoe vrij we eigenlijk waren, en dat er ieder uur wel een andere fase in ging. En wat ik ook merkwaardig vond... Ik ben niet alleen denker geweest, maar ook zeker een doener... Ik was ontzettend actief en had ontzettend veel energie... Ik had ook heel erg het gevoel dat ik door de paddo's op een 'hoger' niveau terecht was gekomen... Paddo's zorgen er voor dat je de manier waarop mensen leven van verschillende kanten belichten (omdat je er zelf ff anfstand van neemt, hoe je je normaal gedraagd is plotseling helemaal niet zo vanzelfsprekend, ik heb zelfs het idee gehad dat ik mijn lichaams cellen onder mijn huid zag 'bewegen' (nuchter denk ik ook wel eens dat dat kan als je goed kijkt...)

Ik ben zeker nog niet over dit wonderlijke natuurlijke middeltje uitgepraat, en als laatste kan ik zeggen dat paddo's voor mij zeker geen voedingswaar is om maar heel sporadisch te gebruiken... Zo heel heftig is het toch niet, eigenlijk was de paddotrip vooral leerzaam... En dat de waarheid hard is wist ik ookal voordat ik deze reis maakte :sunglasses:

BacingsPen

Badass junkie
owja, wat ik ook heb gerealiseerd onder het trippen... In het leven draait het voor een heel groot deel toch wel om geluk... Alles zou wel eens voorbestemd kunnen zijn. (was ik van overtuigd.)

Pas daarna is er de mogelijkheid tot keuzes maken, en voor een groot deeld afhankelijk van geluk of ongeluk zullen deze keuzes je gelukkig of ongelukkig kunnen maken...

:smoke:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Jeej bedankt dat je toch een report hebt geschreven ondanks het feit dat woorden tekort schieten :)
Mooi hoor!! Interessante en herkenbare gedachten en gevoelens.

Heb je ook nog herinneringen aan dromen gehad? Dat komt bij mij steeds terug, maar eigenlijk vooral de keren dat ik alleen tripte.

Jeller

Badass junkie
mooi report, kvodn het altijd raar dat je het nooit geprobeerd had na zo'n natuurdrugs voorstander te zijn..

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Leuk report,alleen jammer dat je niet echte hallucinaties hebt gehad maar verklaarbaar.

Als je eerst om 6.15 maar een half portie truffels neemt en pas een uur later nog wat paddo's en dan ook nog gaat eten dan ga je niet echt hard trippen.

Dit heeft alleen zin als je een volle dosis truffels had genomen en daarna bv een half portie paddo's,je zit dan al in een volledige trip die een iets andere wending krijgt door de hawaianen.

RandomDude123

Bewuste gebruiker
En je hebt vrij vroeg een jointje opgestoken, dat kan de trip ook onderdrukken. Maar toch nog een mooie avond zo te lezen. Ik herken veel van mijn paddo reis, maar toch is het ook weer totaal anders.

Damn, ik krijg ook weer zin in paddo's, moet toch binnenkort maar weer een keertje.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Leuk report,alleen jammer dat je niet echte hallucinaties hebt gehad maar verklaarbaar.

Als je eerst om 6.15 maar een half portie truffels neemt en pas een uur later nog wat paddo's en dan ook nog gaat eten dan ga je niet echt hard trippen.

Dit heeft alleen zin als je een volle dosis truffels had genomen en daarna bv een half portie paddo's,je zit dan al in een volledige trip die een iets andere wending krijgt door de hawaianen.

klopt als een bus :stoned:

BacingsPen

Badass junkie
need^weed zei:
Psychonaut1976 zei:

klopt als een bus :stoned:

mmm, vandaar dat ik het niet zo heel intensief vond ^^ Alleen wel apart dat die vriend zo hard spacede, terwijl die het wel vaker gedaan had en wist wat er komen ging... WE heben trouwens maar een kwart pizza gegeten allebei =D De paddo's begonnen tegen etenstijd te werken en blijkbaar heb je geen honger als die werken :sunglasses:

BacingsPen

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
Jeej bedankt dat je toch een report hebt geschreven ondanks het feit dat woorden tekort schieten :)
Mooi hoor!! Interessante en herkenbare gedachten en gevoelens.

Heb je ook nog herinneringen aan dromen gehad? Dat komt bij mij steeds terug, maar eigenlijk vooral de keren dat ik alleen tripte.

mmm, nee, dat heb ik nog niet echt gehad... Al had ik wel even het idee dat het een droom zou kunnen zijn... Alsof ik echt paddo's zou doen, nee, dat is niet zo, is wat ik heel ff heb gedacht :grin: Maja wie weet dat ik dat binnenkort wel heb :) Want je gaat van die paddo's wel gapen, dus wie weet activeer je wel een hersengebied die ook dromen veroorzaakt :sunglasses:

A

Anonymous

Gast
Ik heb nog een stukje paddoreep. Maar ik ben er eigenlijk een beetje bang voor :(

A

Anonymous

Gast
Omdat ik me afgelopen trip overrompelt werd toen ie insloeg, van 1 stukje :openmouth:
Geleerde les: Onderschat nooit de kracht van een drug.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
BobG zei:
Omdat ik me afgelopen trip overrompelt werd toen ie insloeg, van 1 stukje :openmouth:
Geleerde les: Onderschat nooit de kracht van een drug.

Prcies je moet het niet onderschatten, ookal is het maar 1 stukje, het licht er maar net aan hoeveel paddo's er doorheen zijn gemengd :stoned:

als je bang bent geef je hem maar aan mij :P :grin:

BacingsPen

Badass junkie
Treintrippers zei:
Heeeel herkenbaar over die woorden!
Daar heb ik nog zo een tijd meegezeten na mijn paddotrip.
:wave:

mmm hoe zat dat bij jou dan precies? :)

Heb je normaal ook een hekel aan woorden? Vind je spelling maar iets stoms?

Treintrippers

Experimenterende gebruiker
Nee, normaal heb ik geen hekel aan woorden. En ik vind spelling ook niet speciaal stom :P. Ik vind het juist fijn als mensen een beetje goed kunnen spellen enzo :grin:.
Daarna kregen ook woorden geen betekenis meer. Waarom zou ik nog woorden zeggen, woorden zijn niks?
^ dat had ik geschreven in mijn tripreportje.
Daarna besefte ik echt dat woorden gewoon overrated zijn en heb dit geschreven:
Ik wil bevrijd worden van woorden
Want woorden worden overschat
:grin:

Maarja, abstracte zooi :P

minn

Badass junkie
Wow, ben, wat onwijs gaaf! :grin:
jij moet erbij zijn bij mijn eerste keer hoor :grin: en mij al jouw inzichten vertellen :mrgreen:
kdoe t denk ik in de zomervakantie, als cadeautje aan mezelf dat ik over ben :grin:

fun

Bewuste gebruiker
gefeliciteerd met je eerste paddotrip!!!

En dat je het vrij snel weer wilt doen vind ik niet gek, je hebt tenslotte de 1e keer vaak een milde portie, dus een milde trip.
Het is niet ongezond om dan snel alweer een portie te eten, als je hier zelf inderdaad maar achter staat zoals spacekonijn al zei.

In het begin heb ik ook een tijd gehad dat ik maandelijks en soms wekelijks tripte op de paddestoelen, nou moet ik er wel bij zeggen dat dit milde trips waren.
Naarmate je de paddo wat meer leert kennen en voor grotere porties gaat en heftigere trips, zul je ervaren dat een trip best even zijn tijd nodig heeft om te laten bezinken.
De drang om het dan binnekort weer te doen is er dan vaak niet meer, maar je weet wel dat je het nog een keer gaat doen!

BacingsPen

Badass junkie
minn zei:
Wow, ben, wat onwijs gaaf! :grin:
jij moet erbij zijn bij mijn eerste keer hoor :grin: en mij al jouw inzichten vertellen :mrgreen:
kdoe t denk ik in de zomervakantie, als cadeautje aan mezelf dat ik over ben :grin:

hahaha, dat is dus waar ik een hele tijd aan dacht toen ik begon uit te nuchteren... Bij minnes eerste keer MOET ik er gewoon bij zijn dacht ik :grin: Ik ben echt heel erg benieuwd :)

@ Baukereg, hoezo niet meer dan eens per maand? En ik had al zo'n vermoeden voor ik paddo's ging gebruiken dat ik het niet maar af en toe zou doen wanneer het me goed zou bevallen :beer:

@ Fun, dus de volgende keer moet ik 2 porties nemen in plaats van 1?
En als t normaal echt veel heftiger hoort te zijn, dan wil ik al helemaal snel weer aan de paddo's :grin: Jammer dat de prijs van paddo's zo hoog zijn :(

Hoe makkelijk is kweken?

@ konijn, ik sta er voor 100% achter... Als ik paddo's voor me had liggen zou ik ze zelfs wel onvoorbereid willen opeten :grin:

cunt

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
cunt zei:
klinkt vet man! :grin:
ben benieuwt wanneer mijn 1e paddo tripje gaat komen :)

jij dat nog nooit gedaan? :openmouth:

Ik wens je veel plezier! En doe wat met de positieve energie die je krijgt! :grin:
haha nee .. zat andere drugs maar paddo's nog nooit .. lsd ook niet en ketamine ook niet, staan alle3 nog op m'n lijstje. wil het al heel lang maar vrienden van me willen die 3 dingen niet proberen :( ben nog steeds opzoek naar een persoon waar ik het mee zou willen doen en die het zelf ook wil :)

BacingsPen

Badass junkie
cunt zei:
SpacingBen zei:
cunt zei:
klinkt vet man! :grin:
ben benieuwt wanneer mijn 1e paddo tripje gaat komen :)

jij dat nog nooit gedaan? :openmouth:

Ik wens je veel plezier! En doe wat met de positieve energie die je krijgt! :grin:
haha nee .. zat andere drugs maar paddo's nog nooit .. lsd ook niet en ketamine ook niet, staan alle3 nog op m'n lijstje. wil het al heel lang maar vrienden van me willen die 3 dingen niet proberen :( ben nog steeds opzoek naar een persoon waar ik het mee zou willen doen en die het zelf ook wil :)

hehe, met dat probleem zat ik gelukkig niet :) MAar had het toch bijna in me eentje gedaan :P

fun

Bewuste gebruiker
Fun, dus de volgende keer moet ik 2 porties nemen in plaats van 1?
En als t normaal echt veel heftiger hoort te zijn, dan wil ik al helemaal snel weer aan de paddo's Jammer dat de prijs van paddo's zo hoog zijn

Hoe makkelijk is kweken?

Je moet niks, neem gewoon wat voor jou prettig aanvoeld.
Ik had zelf de eerste keren nog geen echte paddo-ervaringen, dat is pas later gekomen toen ik meer porties tegelijk at.
Voor paddo's ben ik erg ongevoelig heb ik gemerkt, als ik dus 2/3 porties eet dan heb ik ongeveer dezelfde trip als een gemiddeld iemand van één portie.
Vandaar ook dat ik pas na een tijdje het trippen heb ontdekt, maar als het nieuwe eraf gaat, ga je het toch minder vaak gebruiken.
Experimenteer ermee, maar houd het leuk!
Neem pas wat meer als je zelf denkt dat de tijd er rijp voor is, als je merkt dat je nog niet genoeg hebt gehad.

Voor mij waren de kosten ook het probleem.
Vandaar dat ik ben begonnen met kweken, eind juni moeten ze toch wel klaar zijn.
Kweken is niet erg moeilijk, maar je moet wel bereid zijn er tijd in te steken (veel informatie eerst vinden) en je doet toch wel een investering.
Je zult dus minimaal een oogst moeten hebben om deze eruit te halen, vanaf dan is het goedkoper dan de shop.

Je moet het ook leuk vinden, en niet alleen voor de kosten doen.
Er gaat tijd inzitten en geld, maar ik zie het als een hobby.

Als je het voor de kosten wil doen en zoveel mogelijk gemak, kun je op internet kant-en-klare growkitjes kopen.
Deze zijn ca. 40 euro en eigenlijk al het tijdrovende/moeilijke werk is voor je gedaan. Ik heb hier geen ervaring mee, ik ben vanaf niets begonnen.

Ik zou als ik jou was voorlopig nog even blijven experimenteren met paddo's van de shop, (of misschien een thuiskweker :wink: ) en als je het echt vaker wilt doen zou je kunnen overwegen een growkitje te kopen, of het echt helemaal zelf te gaan doen.
Maar nogmaals, dan moet je het ook echt gewoon leuk vinden om te doen!

Dags

Bewuste gebruiker
Vette report! Leuk en lekker lang beschrijven, bossen zijn trouwens heel goed voor je tijdens paddo'en denk ik! Iig vond ik dat ook wel fijn.
Inderdaad misschien volgende keer alleen hawai's nemen en pas blowen alsie begint uit te werken, denk dat je dan nog een stuk maar over het leven te weten komt :wink:

BacingsPen

Badass junkie
volgende keer (morgen?! :rolleyes: ) portie hawaiaantjes :) En nu ga ik me er wat meer op voorbereiden... neem ook meer eten/drinken speelgoed/nutteloos materieel mee :grin:

ps, het is wel te zien dat ik een enorme afstand van woorden heb genomen... Het interesseerde me werkelijk niets of ik nou wel of niet een komma neer kon zetten, en of ik na heb/weer heb schrijf in plaats van had, tsja, lekker boeiend? :grin:

Altijd maar weer die woorden... Men kijkt je aan, en na een hele tijd moeilijk nadenken heb je de goede woorden gevonden...
Men ziet & snapt best wel wat je wilt zeggen, maar wacht op bevestiging van woorden/klanken uit jouw mond...

:stoned: :smoke:

Bovenaan