Paddo-Thee

skaffaman

Newbie
Voor mensen die paddo's walgelijk vinden (heb er zelf niet zo'n last van) is het aan te raden lekker een theetje te zetten. Doseer de paddo's per persoon en voeg per persoon 1,5 a 2 glazen water in een pan toe. Dit aan de kook brengen en lekker door laten koken. Dit af laten koelen (Eventueel paddo-restant eruit filteren) en dan het theetje lekker opdrinken. Men kan ook kruiden of thee toevoegen. Beter geen suiker omdat dit de werking van de psylocibine vermindert.

skaffaman

Newbie
Meer paddo recepten

Ook lekker is de paddo cake, de paddo reep, de paddo tosti (met chocolade ipv kaas) of het paddo-ei.

Decibel

Experimenterende gebruiker
skaffaman zei:
Dit aan de kook brengen en lekker door laten koken.

Noobie, je moet niet koken: dit vermindert de werking, al1 in heet water leggen +- 95 Gr. ofzo niet koken iig, dan af koelen

Allolalie

Bewuste gebruiker
Paddopindakaas is lekker (boterham met pindakaas en paddo) of de exentrieke paddosalade (een willekeurige salade met paddo's).

TimeKiller

Bewuste gebruiker
Ik heb denk ik het geluk dat ik paddo's best lekker vind smaken, vooral truffels. :grin:
Maar afgezien hiervan ben ik (nog) niet zo'n fan van paddo's.

-spaceman-

Badass junkie
TimeKiller zei:
Ik heb denk ik het geluk dat ik paddo's best lekker vind smaken, vooral truffels. :grin:
Maar afgezien hiervan ben ik (nog) niet zo'n fan van paddo's.

je bent mijn held! paddo's lekker vinden..wat een prestatie!!

azgaza

Badass junkie
Gewoon opeten en niet zeuren. Ze zijn misschien wat bitter, muf en niet zo smakelijk, maar ook geen ramp. Gewoon opeten dus.

Bovenaan