Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
spacewoman zei:Ik heb zojuist de bak verplaatst want het wordt rond de 30graden hier in de huiskamer..
Dus staan ze nu boven en net keek ik weer en waren de steeltjes aan de onderkant van de hoeden een beetje blauwig ze zien er niet meer zo schattig uit...
Hoort dat zo?
Liefs
spacewoman zei:Met google kan je alles vinden,heb wel gelezen dat als je ze op keukenpapier laat drogen dat ze minder lang houdbaar zijn als speciaal gedroogd.ik wil ze wel minstens 1jaar bewaren.
Ga niet wekelijks eten want dan hebben ze ook geen effect meer.
Maakt geen ene zak uit hoe je ze droogd ze blijven sowieso langer dan een jaar goed.
)
Twisted & Ktje zei:Hey hey,
Moet toch echt zeggen dat ik van mening ben dat het beste is gewoon een lekker bakkie thee te maken van verse paddoos.
Smaak is dan zeker niet ranzig, geen suiker erbij wil je het toch zoeter hebben dan zijn zoetjes of zoetstof nog wel een optie.
Het smaakt iets romiger dan een gewoon bakkie thee maar verder ook niet vind ik.
Nou succes ermee!!!
![]()
Tigg zei:Het antwoord op de je vraag weet ik niet. Maar er zijn twee simpele oplossingen, je kan namelijk gewoon zonder de lamp kweken (20-22 graden is niet optimaal maar wel warm genoeg).
Wat je ook kan doen is de lamp vervangen voor een andere met een lager wattage. Deze lamp is dat minder fel en levert minder warmte af. Dit lijkt mij de beste optie, aangezien je dan dichter bij de optimale temperatuur zit.
Wat ik persoonlijk denk is dat het voor de opbrengst weinig uitmaakt of je 20 of 24 graden kweektemperatuur hebt. Het zal iets langer duren, maar ik denk dat de grootte van de oogst niet erg veel zal veranderen.
PepTalk zei:Ik kan geen lamp gebruiken die heel de tijd aan kan staan, ivm brand gevaar. Staat namelijk redelijk dicht onder m'n matras, wel in terrarium maar toch, veiligheid eerst.
En qua oogst : Ik zie het zo voor me, een organisme heeft een bepaalde hoeveelheid energie nodig om te bestaan, te leven. Wil datzelfde organisme groeien, heeft het meer energie nodig bovenop de 'basis energie'. Dus zouden de langzame groeiers in totaal meer energie hebben opgeslokt? Of redeneer ik nu totaal verkeerd?