paddo' en coke ?

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
ik kies ervoor om hem hier te plaatsen omdat ik (als ik het doen ) van plan ben
eerst de paddo's te nemen en misschien na 4 uur ofso een lijntje
is dat verstandig ? raden jullie het af. ik heb gezocht maar niks gevonden.
tenminste gezocht op ut forum niet op google.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik zou het niet aanraden. De rush van coke en de trip van paddo's zullen denk ik tegen elkaar gaan strijden om bezit van je brein, wat een hoogst ongemakkelijke, heldere en tegelijkertijd stonde trip zullen veroorzaken.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou het niet doen, vind het nogal een rare combinatie omdat paddo's geestveruimend zijn en coke juist vernauwend. Een KLEIN BEETJE MDMA erbij kan nog wel leuk zijn.

Al eerder paddo's genomen?

Angramar Temenos

Badass junkie
Petrovic zei:
Ik zou het niet doen, vind het nogal een rare combinatie omdat paddo's geestveruimend zijn en coke juist vernauwend. Een KLEIN BEETJE MDMA erbij kan nog wel leuk zijn.

Al eerder paddo's genomen?

Ja, dat zou mischien nog kunnen... Een beetje 2c-b zou mischien nog best wel eens kunnen.Paddo's zijn sowieso een redelijk sterk tripmiddel.. Als je met de paddo's fuckt, kan het best zijn dat de paddo's drie keer zo hard terugfucken :tearsofjoy:

Riel

Bewuste gebruiker
elke combinatie met paddo's is gevaarlijk. paddo's zijn al onvoorspelbaar genoeg. ik raad het af.

TrippyShit

Badass junkie
Idd. Doe eerst maar even genoeg tripervaring op. 2x is niks. Ik heb het gister voor de 12e keer gedaan en het was behoorlijk heftig. Het laat steeds weer nieuwe dingen zien. Pas als je echt genoeg ervaring hebt kan je eens nadenken om er bijvoorbeeld wat mdma bij te nemen. Verder zou ik niet echt weten wat je ermee zou combineren iig geen coke ofzo. Veel plezier met je paddotrip! :wave:

Bovenaan