Padden likken

Angramar Temenos

Badass junkie
Zoals de topic al zegt, is hier informatie over? Is het urban myth? Niet dat ik het wil gaan doen, maar ben best benieuwd of het waar is. Is het legaal om die padden te bezitten? Wat voor effect heeft het, upper, downer, tripper?

azgaza

Badass junkie
Er zijn paddensoorten die in hun huid onder andere bufotenine en 5-meo-dmt aanmaken, stoffen die zeer nauw verwant zijn aan DMT, zowel chemisch als qua effect, er zijn ook planten (volgensmij ook bij de smartshops) te krijgen die ook deze stoffen bevatten. In vergelijking met DMT dacht ik dat bovengenoemde twee minder visueel zijn en meer bijwerkingen hebben. Of die padden legaal zijn weet ik niet, maar de planten waar in dezelfde stoffen zitten wel.

Judas

Wijs gebruiker
Als er iemand padden moet gaan likken, dan ben jij het wel :P

zie bijv. http://en.wikipedia.org/wiki/Psychoactive_toad

http://totse.com/en/drugs/rare_and_exot ... dlick.html.

Het is in Nederland niet illegaal om padden te likken, het is immers ook niet strafbaar om een cocaplant op de vensterbank te hebben staan. Het werkt echt. Was eens bij iemand die er een in een terarium heeft. Die ging met een makker van me likken aan de soort Bufo Alvaris. Liet deze gifbeker zelf liever aan me voorbij gaan. Ze werden zo gek als een deur :grin: Dit is hem:

google-zoekterm AZARIUS LIK DE KIKKER levert ook informatief verhaaltje op.

maak je tong maar alvast nat Angramar!

azgaza

Badass junkie
Overigens heeft het letterlijk likken van de pad geen zin, 5-meo-dmt en bufotenine zijn net als DMT niet oraal actief zonder mao-remmers, en als je daar aan begint kan je net zo goed ayahuasca met DMT zelf nemen.. dus.. mijn bijdrage aan de informatie van dit topic.

Judas

Wijs gebruiker
dan hebben ze me dus die avond in de maling genomen of werden leip door zelfsuggestie...

Northawke

Wijs gebruiker
Wat ik begrepen had is dat je ze een soort van melken moet. Dat spul wordt dan op een plaatje gesmeerd om te drogen. Daarna is het snuifbaar. Ik las dit laatst in een van m'n drugsboeken. Zal 's ff gaan zoeken vanavond.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wat sommige indianen stammen doen is als ze de kikker gevangen hebben hun pootjes uit elkaar trekken en vastbinden. zodat het lijfje constant in spanning zit en gif aanmaakt. Dit gif schrapen ze van het lichaam af en vervolgens maken ze met een heet ijzer een aantal kleine gaatjes op je huid, daar smeren ze het gif op. En dan is het een instant 5meo dmt trip.

azgaza

Badass junkie
Drientje zei:
http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artid=9388

Ze krijgen het zelfs voor elkaar bufetenine verkeerd te schrijven, als bufotoxine.. alsof ze de suggestie willen wekken dat het dan giftiger is. En 5-meo-dmt.. junks? wtf! ?? ????

L

Lid 6909

Gast
ik zou niet rechtstreeks aan de pad likken, maar zoals die indianen het doen klinkt wel goed!

Wromtrax

Bewuste gebruiker
Northawke zei:
Wat ik begrepen had is dat je ze een soort van melken moet. Dat spul wordt dan op een plaatje gesmeerd om te drogen. Daarna is het snuifbaar. Ik las dit laatst in een van m'n drugsboeken. Zal 's ff gaan zoeken vanavond.
GADVERDAMME

buzzrider

Wijs gebruiker
ik heb onlangs een site gevonden uit de USA denk ik, daarop verkochten ze zulke padden voor 300$ per stuk. Daarvoor mag het wel een ervaring zijn

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
buzzrider zei:
ik heb onlangs een site gevonden uit de USA denk ik, daarop verkochten ze zulke padden voor 300$ per stuk. Daarvoor mag het wel een ervaring zijn

Je kan de kikker in principe blijven 'melken' als je ze niet onder een constante stres zet kan je er lang gif uit halen. Maar vind het eigenlijk best zielig voor zo'n kikker.

buzzrider

Wijs gebruiker
Dumpy zei:
buzzrider zei:

Je kan de kikker in principe blijven 'melken' als je ze niet onder een constante stres zet kan je er lang gif uit halen. Maar vind het eigenlijk best zielig voor zo'n kikker.
Best wel, alhoewel ik dan wel een groot hok of zo zou maken zodat hij zou kunnen rondhuppelen.

Debris

Bewuste gebruiker
Padden likken werkt. Maar er zit een gifklier vlak naast de klier die DMT aanmaakt.
Maw. een beetje verkeerd mikken en je hebt een probleem.

*Dat heb ik ooit ergens gelezen*

gandwarf777

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Overigens heeft het letterlijk likken van de pad geen zin, 5-meo-dmt en bufotenine zijn net als DMT niet oraal actief zonder mao-remmers, en als je daar aan begint kan je net zo goed ayahuasca met DMT zelf nemen.. dus.. mijn bijdrage aan de informatie van dit topic.
worden de werkzame stoffen met likken dan niet via je mond opgenomen?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
gandwarf777 zei:
azgaza zei:
worden de werkzame stoffen met likken dan niet via je mond opgenomen?
Lees de post waar je op reageert eens.

Beanhead

Badass junkie
Nope als je ze likt ga je dood

Je kan het wel uit die pad gaan knijpen/extraheren maar das nogal 'n arme yield en ocharme dat beesje :(

groei dan gewoon een cactus of zoveel natuurlijke planten... Of extraheer uit mimosa

Bovenaan