Paarse vlekken XTC gebruik

Mik

Newbie
Hoi allemaal!

ik ben een regelmatige gebruiker van xtc en vroeg me iets af! Vaak als ik xtc gebruik krijg ik paarse/rooie vlekken op mijn armen en beenen ik voeg hierbij een foto maar deze is erg onduidelijk . De eerste x xtc had ik dit niet maar naar maten ik in een korte termijn vaker gebruik of bijvoorbeeld op een avond 2 pillen pak ze al verschijnen .Bij sommigr pillen heb ik dit al na een halfje en bij andere na een hele of 1.5 pas in die waarin 220 mg zit krijg ik dit sneller dan andere pille waar 240mg zit . Kan iemand me misschien vertelen wat dit is ? ( de foto is genomen op een avond na ik 3 pille had geslikt )6BF64AA7-AC37-438E-A327-74C936F34BDC.jpeg

Poederpret

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je een soort van allergische reactie hebt op mdma, sommige mensen kunnen dat hebben, blijven de vlekken lang aanwezig?

Spyro

DF-koning
Ja dat sowieso, heb zelf ook ver boven de 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht gepakt een paar keer en jezus wat voelde ik me rot de dagen daarna...echt slopend voor je brein en lichaam
Erg hè. Heb het eens zo erg gehad dat ik niet eens meer naar de wc kon lopen daarna. Helemaal buiten adem, m’n lichaam kon niet meer. Echt niet tof

Mik

Newbie
Hey allemaal thanks voor jullie reacties !
Nou ik krijg deze vlekken soms ookal na een pil van 220 en deze houden ongv tot 4 uur aan en dan gaan ze langzaam weg . Maar is hier een duidelijke manier voor om achter te komen of ík allergies ben voor de mdma of voor een stofje in de pil? :)

Mik

Newbie
Nou ik krijg deze vlekken soms ookal na een pil van 220 en deze houden ongv tot 4 uur aan en dan gaan ze langzaam weg . Maar is hier een duidelijke manier voor om achter te komen of ík allergies ben voor de mdma of voor een stofje in de pil? :)
Ik zou graag namelijk nog een x puure mdma doen maar zolang ik niet weet wat de oorzaak is durf ik dit zeker niet

Poederpret

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je er mee naar je huisarts moet, die weten dat beter dan wij denk ik 😅

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik denk dat je er mee naar je huisarts moet, die weten dat beter dan wij denk ik 😅

De dermatoloog zal je bedoelen met deze klachten is het niet duidelijk genoeg. Of heb je nog iets raars gegeten wat je normaal nooit eet?
Of inderdaad (zwaar) vervuilde pillen.

Het zal vast wegtrekken als het gif uit je lichaam verdwijnt.

Mik

Newbie
De dermatoloog zal je bedoelen met deze klachten is het niet duidelijk genoeg. Of heb je nog iets raars gegeten wat je normaal nooit eet?

Nee niks geks gegeten ! Zal de huisarts maar contacteren dan !

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Je gebruikt veel en veel teveel xtc per keer. Ik begrijp uit je bericht dat je het ook nog regelmatig neemt. Beiden fout en zeer slecht voor je. Heb je je ooit wel eens ingelezen over xtc en harddrugs gebruik? Het zijn geen smarties hoor. Je kunt bij te frequent en teveel gebruik echt goed blijvende schade oplopen. Vaker xtc als eens per 2 a 3 maanden is erg slecht en die mega hoge doseringen ook.

Lees maar eens goed!

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Zal ie toch eerst naar de huisarts moeten.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Komt het niet gewoon door de bloedvaten die wijder of nauwer worden?
Dan krijg je toch paarse ledematen en of lippen? Geen vlekjes.
Beste is even naar de huisarts. Vragen mag altijd. Wees wel eerlijk dat je drugs gebruikt anders kan de arts geen juiste diagnose stellen.

• Like
Waarderingen: Mik

CuriousExplorer

DF-koning
Dan krijg je toch paarse ledematen en of lippen? Geen vlekjes.
Beste is even naar de huisarts. Vragen mag altijd. Wees wel eerlijk dat je drugs gebruikt anders kan de arts geen juiste diagnose stellen.

Als de vernauwing ter hoogte van de ledematen is. Als die halverwege de arm/bil zit kun je het plaatselijk daar krijgen.
Paarse lippen is zuurstofgebrek dacht ik.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Als de vernauwing ter hoogte van de ledematen is. Als die halverwege de arm/bil zit kun je het plaatselijk daar krijgen.
Paarse lippen is zuurstofgebrek dacht ik.
Paars worden door vaatvernauwing komt zo goed als altijd voor bij de ledematen. De vaten daar zitten het verste van het hart af en de vaten liggen dichter onder de huid. Ergens halverwege kan wel maar imo niet snel door vaatvernauwing. Ik zelf heb al iets van 20 jaar de aandoening “Fenomeen van Raynaud” in behoorlijke mate en helaas veel ervaring met vaatvernauwing en verkleuring van ledematen.
Paarse lippen is idd zuurstofgebrek maar vaatvernauwing gaat vaak gepaard met een (licht) te kort aan vers zuurstofrijk bloed in ledematen.
Ik zou zelf er even mee naar de huisarts gaan om het zeker te weten. Kan nooit kwaad.

Mappie88

Bewuste gebruiker
Kan het niet zo goed zien op de foto maar zijn het niet je bloedvaten die wat zichtbaarder worden? Ik heb iets soortgelijks wel eens op m’n benen als ik het heel warm heb, dus los van drugsgebruik.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Lijkt me met slechtere/veranderde doorbloeding te maken te hebben (vaatvernauwing). Vlekken komen vaker voor bij stimulanten, ook bijvoorbeeld bij speed. De ene persoon is hier gevoeliger voor dan de andere persoon en de kans erop neemt uiteraard toe met de dosis.

Maar wij zijn geen artsen dus altijd goed om even de huisarts te contacteren. :)

heyol

Bewuste gebruiker
Dat is geen normale reactie IMHO, je doseringen zijn ook te hoog maar zelfs bij hoge doseringen moet je lichaam niet zo'n rare dingen doen.
Kzou een andere drug zoeken waar je je op kan amuseren en je lichaam niet zo op reageert...

Hija de la luna 1

Bewuste gebruiker
Hoi allemaal!

ik ben een regelmatige gebruiker van xtc en vroeg me iets af! Vaak als ik xtc gebruik krijg ik paarse/rooie vlekken op mijn armen en beenen ik voeg hierbij een foto maar deze is erg onduidelijk . De eerste x xtc had ik dit niet maar naar maten ik in een korte termijn vaker gebruik of bijvoorbeeld op een avond 2 pillen pak ze al verschijnen .Bij sommigr pillen heb ik dit al na een halfje en bij andere na een hele of 1.5 pas in die waarin 220 mg zit krijg ik dit sneller dan andere pille waar 240mg zit . Kan iemand me misschien vertelen wat dit is ? ( de foto is genomen op een avond na ik 3 pille had geslikt )Bekijk bijlage 10539
Kan het natuurlijke bloedverdunner zijn ? ik weet dat als ik bv Kurkuma neem, ik na tijdje ook paarse vlekken krijg lelijk hoor.

Bovenaan