Paar vraagjes over MDMA

Verf

Newbie
Hallo mededrugsforumers :),

Ik wou heel graag eens MDMA proberen en ik kan er nu op het moment aangeraken, in kristalvorm 1 gram voor 30eu-40eu. Maar nu heb ik een paar vraagjes,

-wat is de beste dosis voor de eerste keer, ik weeg 60kg, ik wil niet hard gaan gwn goed het effect voelen?
-mijn dealer zegt gwn aan het vingertje lekken en in het zakje steken maar dat lijkt me erg onnauwkeurig, hoe weet ik toch redelijk precies hoeveel ik neem?
-en hoelang duurt het tot het uitgewerkt is?

heel fel bedankt
verf

Dopezilla

Badass junkie
Vingertjes deppen tot je het gewenste effect bereikt hebt is een goede manier, al moet je niet te ongeduldig deppen.

Het beste is je gram in 10 tot 15 delen op te delen en een zo'n lijntje in een capsule of vloeitje doen en doorslikken.

Als je een weegschaaltje hebt zou ik 60 tot 90mg nemen ofzo.

Eventueel na een uur of drie nog wat bijnemen.

Olle

Intoxication

Bewuste gebruiker
aan te raden voor jouw eerste keer is rond de 90-110mg max.
als je er echt geen gedacht van hebt dit is een capsule 400mg neem daar dan 1/4e van ofzo :)

om te antwoorden op uw 2e vraag, aub :grin:

veel plezier ermee kussie :)

Verf

Newbie
Dank jullie wel voor de heel nuttige en snelle reacties! :)
Dus na 3 uur zou het uitgewerkt moeten zijn?

Verf

Intoxication

Bewuste gebruiker
Verf zei:
Dank jullie wel voor de heel nuttige en snelle reacties! :)
Dus na 3 uur zou het uitgewerkt moeten zijn?

Verf
Kan je grafieklezen of niet :P ?
na 3uur begint de coming down zowat, na 4uur zou je toch al redelijk bij positieven moeten zijn :mrgreen:

Verf

Newbie
Ow stom van me maar ik wou het zeker weten niet dat ik hier bij men ma totaal spacend aankom :tongueout:
Ik ben ook nog maar 15, ik heb tot nu toe nog geen ervaring met harddrugs alleen met wiet, maar als ik zou het echt eens graag proberen, en ik denk zolang de school en men sociaal leven er niet onder lijden is er geen probleem, wat vinden jullie?
bedankt!

Intoxication

Bewuste gebruiker
Verf zei:
Ow stom van me maar ik wou het zeker weten niet dat ik hier bij men ma totaal spacend aankom :tongueout:
Ik ben ook nog maar 15, ik heb tot nu toe nog geen ervaring met harddrugs alleen met wiet, maar als ik zou het echt eens graag proberen, en ik denk zolang de school en men sociaal leven er niet onder lijden is er geen probleem, wat vinden jullie?
bedankt!

15:openmouth:!!
nogal vroeg:) je brein is nog volledig in ontwikkeling ... maarja tegenwoordig nemen we alleen op veel vroegere leeftijden hard & softdrugs (ik denk maar aan 12jarigen die een jointje roken stiekem in een buskot). het is jouw keus he maar hou er wel rekening mee dat je nog grote pupillen zal hebben, alsook de dag nadien :)

Bovenaan