oxzazepam

melissa

Wijs gebruiker
een tijdje terug kreeg ik van een vriendin 2 pillen van 10 mg.....
eerst durfde ik ze niet te nemen maar een tijdje terug heb ik t toch gedaan.....
1 van 10 mg...
alles wat ik deed was gapen,maar slapen ho maar.......
wat gaat hier verkeerd.....
heeft iemand ervaring met oxazepam......
was mijn dosis te laag :confused:
ik ben gewoon nieuwsgierig waarom de 1 ervan in coma valt,maar ik wat ik ook doe gewoon niet kan slapen na sos gebruik......
ik werd er wel rustig van.....
geen para verschijnselen de next day

Deranged

Badass junkie
In tijden van wanhoop heb ik die eens uit het badkamerkastje gestolen mar merkte er verder niks van, nog niet eens gapen.

caatje

Badass junkie
Kheb ze liggen van 50mg, enof ik die voel. In een grijs verleden heb ik eens op een zaterdagnacht na een heftige strijd een hele strip (500mg totaal) genomen. Om even geen ellende te hoeven voelen, even heel lang willen slapen, even...gewoon nix. Ik ben naar bed gegaan. De volgende dag (zondags) om 17u heeft het dochtertje van mn (nu ex)man wakker gemaakt. Ik weet nergens meer van. De woensdag vroeg ik aan hem; waar zijn de kinderen? Die hadden we dus zondagavond terug gebracht. Ik was daarbij maar kan over die 3 dagen nix meer navertellen.

Sterk spulletje :flushed:

melissa

Wijs gebruiker
wow he caat :openmouth: :openmouth:
en ik maakte me al ongerust over 10 mg :P
ik denk dat mijn dosis te laag was.....
ik zal helaas nooit weten of t werkt want mijn mannetje sprong pikant uit zijn voegen toen hij de strip zag liggen de next day.......
toch ben ik ervan overtuigd dat t best moet werken als je weet hoeveel je moet nemen......
ik werd wel een beetje flauw van t feit toen ik op internet de bijsluiter zocht en zag dat dit ook al aan kinderen van 6 jaar word voorgeschreven......
brrrrrrrr eer ik dat in mijn kind ging stoppen.......
moet je de bijwerkingen eens lezen......
eigenlijk snap ik nu nog niet waar t precies voor bedoeld is,lekker slapen of rustig worden......
of ligt dat aan de dosis die je neemt.......
ballon.......uitleg aub :wink:

caatje

Badass junkie
Oxazepam is een benzo, vroeger was de naam seresta. Het werkt spierverslappend, rustgevend en verminderd angst gevoelens. Dus het wordt voor diverse doeleinde voor geschreven. Ik had ze ooit gekregen om me te helpen met slapen. (10mg) Mijn ex nam een indrukwekkende apotheek mee van meer dat soort spul waaronder dus de 50mg-ers.

vogel

Bewuste gebruiker
wow 10 van 50 mg

bij 30mg kan ik al in slaap vallen en als me paddo trip best wel sterk is dan heb ik hoogsten 3 of 4 van 50mg nodig

MissDior

Bewuste gebruiker
van 50 mg ga ik tog ook heerlijk k-o

maar moet je wel erbij zegge je komt niet in een coma ofzo, en bent tog wel makkelijk wakker te krijgen, het inslapen gaat bij mij gewoon veel makkelijker.. :

Mindless1985

Badass junkie
Ik gebruikte het tijdelijk tegen angsten, was een week lang ofzo, ik heb die week van 14 tot 20 uur per dag geslapen, maar ik had ook andere medicatie nieuw die ook behoorlijk slaapverwekkend, ik denk dat het meer daar aan lag eigenlijk :)

Brice

Newbie
Ik heb ze ff gebruikt. Vond ze veel te licht en waterig.

Ben ondertussen overgeschakeld op AKTON.

:wave:

Lana

Wijs gebruiker
Ik liep een 2 jaar terug stage in een apotheek, gezegd dat ik een opleiding ervoor aan het doen was. Maar was niet zo. Binnen.
Hup aan de oxazepam.
Gisterenavond pas de een naar laatste opgegeten. Lekker hoor. Zeker als je gedachten niet stoppen, jointje erbij. Werd vandaag pas om half 3 wakker. Was al een paar dagen bezig met gek doen. Dus kon de rust wel even gebruiken.
Nou he´k er nog maar 1. Dan moet ik het gedag gaan zeggen.

BacingsPen

Badass junkie
mmm, klinkt heel erg link dit spul...

Zeker 1 of andere chemische substantie? :grin:

Ps, bevordert het ook de kwaliteit van je slaap? Ik bedoel, er zijn veel soorten manieren om in slaap te vallen, maar echt bevordelijk voor de KWALITEIT van je slaap is er bijna niets... (ja, middeltjes als valeriaan, maar als je daar op slaapt, zou je het ook best zonder kunnen toch?:))

Brice

Newbie
akton is idd enkel in belgie verkrijgbaar, maar naart schijnt zijn de effecten vergelijkbaar met valium...

ga gewoon voor 1 van de 3 grote: VALIUM, LIBRIUM of KLONOPIN (ken de europese naam niet, zoek ff op google).

alledrie zijn ze perfecte geneesmiddelen om van de dope vanaf te geraken en om met de problemen van de dope te dealen.

:wave:

Psilo

Bewuste gebruiker
Die pillen op die site zijn wel goedkoop maar wat je uiteindelijk aan consultkosten en verzendkosten moet betalen.........!!!!

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Heeft iemand bij deze site inkopen gedaan? IK heb net een bestelling geplaatst voor Xanax maar ik krijg eerst consult van een arts, dus ik denk niet dat ik ervoor in de aanmerking kom

Frisko

Badass junkie
weet niet hoe het met deze zit maar ik neem lorazepam en bromazepam
en daar slaap ik toch hennig van na speed...
als je lang wakker bent en je neemt er 2 ofzo van die lorazepam dan begin je soms letterlijk te trippen als je je dan nog wakker houd :) :grin:

Psilo

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
weet niet hoe het met deze zit maar ik neem lorazepam en bromazepam
en daar slaap ik toch hennig van na speed...
:grin:

Benzo's zijn onmisbaar na dr*gs-gebruik.
De werking zal wel per persoon verschillen. Factoren zoals leeftijd, gewicht en met name alcoholgebruik spelen een rol.

Als je een fors alcoholgebruiker bent zul je meer benzo's nodig hebben voor hetzelfde resultaat. (zelfde receptor=GABA)

Mac...

Badass junkie
Oxazepam is dan ook geen slaaptablet, of inslaper, maar een kalmeringstablet, ook niet te vergelijken met valium ed want dat zijn weer anti-depressiva's en das weer heel iets anders. Nja heb er niet heel veel ervaring mee, maar oxepammetjes, heb ik geslikt, gesnoven en gerookt, dus daar heb ik wel de nodige ervaring in. Net als temazepammetjes, ook lekker, wordt je behoorlijk geil van, maar volgens mij dwaal ik nu een beetje af, hihi

Psilo

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Oxazepam is dan ook geen slaaptablet, of inslaper, maar een kalmeringstablet, ook niet te vergelijken met valium ed want dat zijn weer anti-depressiva's en das weer heel iets anders.

Beide zijn benzodiazepines met dezelde werking op de GABA-receptoren. Oxazepam is geregistreerd als anxiolyticum ofwel kalmeringstablet.
Maar je kunt er ook gewoon goed mee slapen. Het heeft een langere halfwaardetijd dan bijvoorbeeld temazepam.

Valium is hetzelfde als diazepam. Dat is zeker geen antidepressivum, maar gewoon een benzodiazepine, gebruikt als anxiolyticum, hypnoticum of spierverslapper.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
goed gezegt : benzos zijn onmisbaar bij drugsgebruik .

Ik vraag me wel af of het helpt tegen een kater. Of zou je dan alleen misselijk worden . Psilo? ervaringen /

Psilo

Bewuste gebruiker
PharmaPhreeK zei:
goed gezegt : benzos zijn onmisbaar bij drugsgebruik .

Ik vraag me wel af of het helpt tegen een kater. Of zou je dan alleen misselijk worden . Psilo? ervaringen /

Nooit gebruikt tegen een kater, maar bij mijn weten is een kater een combinatie tussen uitdroging en het afbraakprodukt van ethanol (=alcohol) genaamd ethanal en azijnzuur. Vooral het ethanal staat bekend om zijn toxische eigenschappen.
Dus ik verwacht er niet zo veel van . Behalve dan dat je jezelf erg suf kunt slikken zodat het je allemaal een beetje ontgaat :wink:

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
ik vroeg het me af omdat lui welles beweren dat GHB relaxt is als je een kater hebt dus ik dacht mischien ook wel benzos omdat deze ook op het GABA complex werken.

Mr 187

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Oxazepam is dan ook geen slaaptablet, of inslaper, maar een kalmeringstablet, ook niet te vergelijken met valium ed want dat zijn weer anti-depressiva's en das weer heel iets anders. Nja heb er niet heel veel ervaring mee, maar oxepammetjes, heb ik geslikt, gesnoven en gerookt, dus daar heb ik wel de nodige ervaring in. Net als temazepammetjes, ook lekker, wordt je behoorlijk geil van, maar volgens mij dwaal ik nu een beetje af, hihi

Haha wtf Mac....Heb jij oxazepammetjes gerookt?Kan dat dan...hoe kom je erop... :grin:

je hebt oxazepam 10 en 50 mg of in de folksmond seresta genoemd , diasedpam is gewoon valium,flunitrazapam dat is rohipnol,dat zijn benzo,s alles met pam op het einde zijn benzo,s alleeen flunitrazepam dat is een barbituraat net zo als,belanox of vesparax ,maar helaas zijn die alleen in belgie verkrijgbaar dan heb je nog burgerdin en simerron maar dat zijn opiaaten maar volgens mij weten julie nog maar half hoe verslavend deze dingen zijn na langer gebruik word je op een gegeven moment niet meer rustig dan heb je echt zo een tablet nodig wat je altijd nam en dat is pas afcikken spook-maastricht

sieso

Newbie
OXAZEPAM

iK GEBRUIK ER 2 OF 3 VAN 50 MG ALS IK TE VER DOORSCHIET MET COKE,.. DAN STA IK BINNEN 30 MIN WEER MET BEIDE BENEN OP DE GROND,..VROEGER DEMPTE IK MET HEROINE ALS IK TE VEEL COKE OP HAD,MAAR DAT IS MIJN TE GEVAARLIJK GEBLEKEN.

Bovenaan