TimeKiller
Bewuste gebruiker
iemand hier ervaring met oxycontin ? heb 2 pillen van 80 mg van mn dealer gekregen...is n opiaat pijnstiller met gereguleerde afgifte voor 12 uur lange werking...in t weekend ns testen :P
Het is oxycodonmatthijs zei:Is het volgens mij ook gewoon :P
frapannn zei:Maak je maar klaar aan het kut gevoel derna...
fneawognfkgln zei:2 pillen van 80 mg?
PAS OP!!!
OxyContin oxycodon wordt vaak geplet en opgesnoven.
Een dosering van 80 mg oxycodon voor een opiaat-naïef persoon kán fataal zijn als je het ineens binnen krijgt ipv over die twaalf uur!!!
Of snuif/eet 20 en later nog eens 20 mg van de gecrushte pil (beide zijn populaire methodes in Amerika), of neem 80 mg ZONDER crushen oraal, dan werkt het twaalf uur en 80 mg is meer dan genoeg dan.
Wist trouwens niet dat dit spul al zo populair aan et worden was hiero. Wel als pijnstiller steeds meer en meer, lol good ol' morfine wordt ouderwets met die fentanyl en oxycodon, maar dat dealers het nou al doen... Hmm. Ben benieuwd of dit vaak(er) gebeurd of een uitzondering is. Hoop het eerste, schijnt héél fijn spul te zijn.
Niets boven fentanyl natuurlijk, wsch een tweede plaats dan
Grtz, fnea.

TimeKiller zei:gisteravond 20 mg gesnoven, is best relax spul...effect voldeed wel aan de typische opiaat ervaring beschrijving...warm euforisch gevoel... na afloop absoluut geen kut gevoel en nu vandaag voel ik me eigenlijk wel chill, alsof t nog n beetje werkt...
![]()

wizzle zei:Heb eens een keer tachtig 10 mg tabletten gekocht. Die waren helaas snel op. Het is heel fijn spul!
When you've got heroinBillyBilo zei:reasons? who needs reasons.

needlefreak zei:When you've got heroinBillyBilo zei:reasons? who needs reasons.![]()