Oxycodone

Angramar Temenos

Badass junkie
Recent heb ik 30 MG Oxycodone weten te bemachtigen. Dit schijnt een vrij sterk synthetisch opiaat te zijn; Ik kan ook niet aan meer komen dan dit. 30 mg zijn ~3 dosissen. Het wordt in de VS veel gebruikt als krachtige pijnstiller (echter nowhere in de buurt van heroine) - merknaam is Perocet.

Nou vraag ik me af, hoe veilig is dit om te gebruiken? Qua verslaving zit het wel goed denk ik; Ik kan onmogelijk aan meer komen, plus eerdere ervaring met opiaten was niet erg overtuigend (Codeine en tramadol geprobeerd, vond beide wel "wat chill" maar niet voor herhaling vatbaar, ik ben geen downerpersoon). Ook heb ik een benzodiazepineverslaving achter de rug (lichamelijk dan, geestelijk was het niet extreem moeilijk te stoppen, alleen het ziek worden was extreem naar). Zelfs als oxycodon "volstrekt veilig om af en toe te doen" zou voelen en ik meer kon krijgen, zou ik het uit principe niet doen.

Waar ik wel mee zit is de lichamelijke veiligheid. Ik heb genoeg op erowid gelezen erover, echter, wat zijn de risicos in vergelijking met andere opiaten? Lichamelijk vooral (naast overdoseren). Ik zou beginnen met een lijntje van 5 MG, en nog 2 lijntjes van 2,5 mg klaarleggen voor als dit niet genoeg is.

Hoe veilig is dit?

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb wel vaker oxycodone genomen. Lijkt me redelijk veilig, ik zou niet weten waarom niet. Ik zou het echter niet snuiven, maar gewoon slikken daar zijn pillen tenslotte voor gemaakt.

Als het retard is zou ik ze voor het slikken wel verkruimelen, zodat de retard werking niet werkt.

zommes

Badass junkie
Zo zie je maar weer hoe snel principes verloren gaan. Hier zeg je nog dat als je eraan kon komen je het uit-principe niet zou doen en na het een keer gedaan te hebben ben je alweer op zoek naar meer. :wink:

Ben je je daar bewust van? (deze vraag gaat niet beantwoord worden)

BacingsPen

Badass junkie
Is dit de zommes die ik meen weleens te hebben ontmoet? (die vraag hoeft niet beantwoord te worden.)

Kan je wel makkelijk aan codeine komen trouwens?

Nono

Newbie
Ik heb ze op recept gekregen onlangs. Maar zie niet in waarom je dit spul voor de lol zou willen nemen?
Hiervoor kreeg ik morfine, en ook daarvan was ik behoorlijk misselijk..enge dromen, zweten, enz.

Observer

Experimenterende gebruiker
Angramar Temenos zei:
Uhm nee, oxycodone is oxycodone. Het is een stof op zich... Het is wel structureel verwant aan morfine, en werkt op dezelfde receptoren.

exactly, and it is as twice as strong as morphine is.
oxycodone is very euphoric, i love them...

in germany there is a big but hidden black market for the "upper class junkie"(or he/she, who thinks he/she is) drug.

wizzle

Newbie
Oxycodon is gewoon zwaar verslavend, als je het zou injecteren zou het niet minder erg zijn dan heroïne!

Angramar Temenos

Badass junkie
Waarom zou je uberhaubt iets willen shotten :confused: (rethorische vraag, ik snap heus de motivatie van mensen die het doen wel, maar mij niet gezien).

Was sowieso een eenmalige ervaring :wave:

tripkop

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:
Waarom zou je uberhaubt iets willen shotten :confused: (rethorische vraag, ik snap heus de motivatie van mensen die het doen wel, maar mij niet gezien).

Was sowieso een eenmalige ervaring :wave:

Als je weet dat de prijzen in de US voor oxycontin al snel naar de 1$ per milligram neigen is de keuze om te shotten vanuit economisch perspectief wel te begrijpen natuurlijk.. More bang for your buck zegmaar :mrgreen:

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik kreeg toendertijd drie pilletjes van 10 mg gratis. Hoe wil je die uberhaubt shotten? Ga je niet een beetje.. dood aan de fillers in je aderen enzo?

Ik had er gewoon eentje fijngecrusht en gesnoven. Report kan je hier vinden.

salvation

Belezen gebruiker
Na het tripreport van Angramar Temenos was mijn interesse zeer gewekt maar vind het erg tegenvallen. De eerste keer twee oxycodon retard 10 mg tabletten gecrushed en gesnoven, en vanavond twee tabletten gecrushed en in een glas sinaassapelsap gedaan en opgedronken. Kan na een uur amper mijn ogen ophouden maar van euforie of een roes is weinig tot niks te merken.

Observer

Experimenterende gebruiker
take one hour before taking oxy 100mg 5-htp with a small meal, crush 15-20mg oxy initially and snort it. lay down on your bed/whatever and wait for impact.

salvation

Belezen gebruiker
Heb de pillen met een scheermesje en lepel gecrushed, zat aan beide kantje een dun velletje ofzo watik er zoveel mogelijk tussenuit heb proberen te krijgen. Heb wel effect gemerkt maar werd alleen zeer duf en pijn verdween inderdaad naar de achtergrond, maar van euforie of roes was zoals gezegd geen spraka

salvation

Belezen gebruiker
Was ik inderdaad van plan van de week aan te schaffen, weet ik in ieder geval zeker dat het niet aan het crushen ligt :)

tripkop

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:
Hoe wil je die uberhaubt shotten? Ga je niet een beetje.. dood aan de fillers in je aderen enzo?

Fijncrushen, oplossen en die vloeistof in je aders spuiten. Dood ga je er waarschijnlijk niet van, maar er zijn er genoeg die er enorme abscessen of zelfs afgezette ledematen aan overhouden. Achja, amerikanen hé :wink:

Angramar Temenos

Badass junkie
Als dit spul even sterk is als heroine vind ik het vrij kansloos dat je doorgaat met gebruiken terwijl je weet wat voor hel afkicken is. Het was opzich chill, maar om nou voor wat chillheid een levenslopende verslaving te riskeren? Ik ga het iig niet weer doen.

tripkop

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:
Als dit spul even sterk is als heroine vind ik het vrij kansloos dat je doorgaat met gebruiken terwijl je weet wat voor hel afkicken is. Het was opzich chill, maar om nou voor wat chillheid een levenslopende verslaving te riskeren? Ik ga het iig niet weer doen.

Het feit dat het in Europa amper gebruikt wordt en de beschikbaarheid al evenmin groot is maakt dat natuurlijk wel net een tikkeltje gemakkelijker hé. :tongueout:

Motor81

Newbie
Ik slik het nu 3 dagen 2 keer per 10mg.ik merk er echt niks van.
En als t uitwerkt heb ik nog meer pijn.
Heb er vandaag 4 genomen, het haalt de pijn beetje weg voor een uurtje of 2 terwijl
Het retard pillen zijn, heb vandaag 1 plat gekauwd en ook niks van euphorie of wat dan ook.
Dan vin ik tramadol toch beter zijn werk doen.maar
Dat is mijn ervaring natuurlijk.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Heb ooit eens een pakje weten te bemachtigen. Heb er voor gekozen om de pillen te crushen en op te snuiven. Maar het effect vond ik erg tegenvallen. Niet echt noemenswaardig. Kan genoeg bezo's opnoemen die me een beter effect bezorgen.

Bovenaan