Oxycodon

Bazart

Newbie
Hallo, ik heb een vraagj, ik neem momenteel 6 mg xanax per dag en 150 mg trazodone om te slapen maar het helpt niet bij mij. Zou Oxycodone iets voor mij kunnen doe, heb ook heel veel pijn overal in mijn lichaam.
welke dosis werkt het best en aan welke dosis is het gevaarlijk want ik heb ergens gelezen als je 500 mg neemt dat je kan sterven, iemand vertelde dat hij 500 mg had genomen en is niet gestorven, toch wel veel 500 mg? Graag jullie mening . Groeten Bazart

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Wij kennen je medische dossier niet en zou gevaarlijk om zomaar iets te noemen. Bespreek het bij ee pij poli of vraag een verwijzing ervoor as je huisarts hiervoor. Al pijn blokkades geprobeerd? Als dat werkt zit je zonder pijn en geen afhankelijkheid. Werkte dat maar bij mij.

Bespreek met je neuroloog of pijnpoli of beide on overleg vond ik het fijnste. Mocht Jr nog geen juiste diagnose hebben vraag een 3nd opinion aan. De 2e neuroloog had het bij mij gelijk gevonden na uitgebreide scan.

Oxycodon krijg je niet zomaar. Welke diagnose heb je?/waar komt de pijn vandaan?

Veel sterkte weet hoe het is om altijd met minstens een 6 van de 10 te moete lopen..

Ps oxyycodo : opiaten horen in het opiaten gedeelte .

Peace

Laatst bewerkt:

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
500mg oxy is volgens mij echt een te hoge dosis voor iemand zonder tolerantie. Tramadol zou wel kunnen.

En ik vond oxy ook niet echt heel geschikt om in slaap te komen. Tenzij pijn de voornaamste reden is van je slapeloosheid zou ik geen opiaten gaan gebruiken puur voor de nachtrust

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
500mg oxy is volgens mij echt een te hoge dosis voor iemand zonder tolerantie. Tramadol zou wel kunnen.

En ik vond oxy ook niet echt heel geschikt om in slaap te komen. Tenzij pijn de voornaamste reden is van je slapeloosheid zou ik geen opiaten gaan gebruiken puur voor de nachtrust
het werkt eerder licht stimulerend in normale dosering. 500mg oxy kan je vergeten misschien als je in een hospice ligt en zoveel pijn hebt dat je er toch niet van geniet..

Had zelf bij tramadol te veel nare bijwerkingen maar andere hadden dat niet en vonden tramadol fijner werken dan oxy zelfs maar dat ligt echt aan de pijn. Vandaar blijft mijn advies ga naar de pijnpoli of de neuroloog en bespreek daar de volgende stap. Een tens apperaat werkt ook goed bi9j sommige mensen. Vind dat zelf een onhandig ding.\
Veel sterkte toegewenst en zorg dat je erachter komt wat de pijn veroorzaakt (desnoods een 2nd opinion is toch gratis in NL) dan kunnen ze beter een pijnstiller aanraden.

Bazart

Newbie
Ik heb toch al veel gelezen dat je van 500 mg oxcycodone zal sterven, klopt dat omdat ik hier toch mensen zie die dat toch gebruiken!
Das toch heel riskant!

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Dat zal dan over een hele dag zijn, of wellicht zware tolerantie. Normaliter ga je met 500mg oxy zware tijden tegemoet

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Dat zal dan over een hele dag zijn, of wellicht zware tolerantie. Normaliter ga je met 500mg oxy zware tijden tegemoet
Ik heb toch al veel gelezen dat je van 500 mg oxcycodone zal sterven, klopt dat omdat ik hier toch mensen zie die dat toch gebruiken!
Das toch heel riskant!
Dit klopt niet , ga niks hieraan toevoegen maar er is veel meer dan alleen meer als 500mg oxy nodig. Maar dit is geen suicide forum.

Keep it positive!
En bel 113 als je erg in de put zit en je graag van je af wil praten wat goed KAN helpen lift aan welke problemen je hebt anders gewoon therapie. Zolang je niet in 1x zegt hoe je wat wilt doen op welke manier en datum kunnen ze je niet opsluiten volgens de wet.

Het bespreekbaar maken helpt vaak al.

Maat nogmaals 113 daar zijn professionele mensen getraind voor.

Met 500mg oxy zal je alleen een RM krijgen en daar zit vaak weer een trauma bij.
Geniet elke dag van je leven , probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen etc Life is a gift!

Ben het levende bewijs dat zonder tolerantie je 500mg gewoon overleeft maat waarschijnlijk veel restricties krijgt als iemand je KO vind..

Be smart!

Vanwaar komt de wens dat je er een eind aan wil maken? Graag een pb als je erover wilt praten. Even privé dit is geen informatie voor het publiek

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
We gaan je hier geen advies geven over suïcide. Het is dan ook niet de bedoeling dat je daarom vraagt.

Neem contact op met 113 https://www.113.nl/ alsjeblieft! Je verdient beter dan de nasleep en eventuele gevolgen van een suïcidepoging met medicatie of drugs.

We kunnen je hier alleen een luisterend oor bieden.

Voor daadwerkelijke medicatie voor pijnklachten kun je ook echt het beste contact opnemen met je behandelend arts.

CaRRita

Belezen gebruiker
500 mg Oxy is bizar veel. Tijdens mijn 1e hernia kreeg ik ongeveer 100 mg verspreid over de dag en dat was een werkelijk zware dosis voor iemand die er net mee begint. Oxy is geen slaapmiddel; je gaat ervan nodden (knikkebollen) en uiteindelijk val je dan wel in slaap. Maar 2 uur later ben je weer wakker. En je hebt dagelijks een hogere dosis nodig om effect te hebben. Gewoon echt helemaal totaal niet aan beginnen!

Bovenaan