Red67
Experimenterende gebruiker
Oxycodon pffff…. Vanwege operatie Hernia L4 L5 Ik ben er gelukkig bijna vanaf heb 4 jaar 80mg langwerkend en 40mg snel per dag gebruikt. Nu nog op 1x daags 20mg langwerkend. Op het laatst is de pijn gewoon chronisch en zo stond het ook in mijn dossier. Vaak geprobeerd te stoppen Cold Turkey 2 jaar geleden, dacht oh dat kan ik wel op vakantie gegaan zonder medicatie en jullie raden het al wat een Hell.. mijn vingers zaten krom aan mijn haden. Benen in de nacht krom over elkaar heen. Huisarts gebeld alles uitgelegd en die heeft op mijn vakantie adres oxycodon laten brengen.
Nu lig ik plat ivm Corona verschrikkelijk ziek alles pijn, nu besloten om gelijk die Oxycodon de laatste ook te stoppen. Nu 5e dag plat en clean.. na 6jaar ben zo blij 🤩🤩
verhaal beetje beknopt maar de Hell.. is er niet minder om geweest. Alle mensen die proberen te stoppen zet door aub!
Nu lig ik plat ivm Corona verschrikkelijk ziek alles pijn, nu besloten om gelijk die Oxycodon de laatste ook te stoppen. Nu 5e dag plat en clean.. na 6jaar ben zo blij 🤩🤩
verhaal beetje beknopt maar de Hell.. is er niet minder om geweest. Alle mensen die proberen te stoppen zet door aub!